« Carlos Casanueva falará sobre os processos revolucionários na América LatinaObradoiro de Malabares »

Pan de Capazo em concerto

06-04-2012

  23:12:52, por artabria   , 109 palavras  
Categorias: Concertos

Pan de Capazo em concerto

Na vindeira quinta-feira, 12 de abril, poderemos desfrutar no nosso Centro Social da música de influência medieval do grupo Pan de Capazo. A entrada será gratuita e a atuaçom começará pontualmente às 22hs.

A música de Pan de Capazo gira entorno a diferentes estilos, sempre com os instrumentos de raiz como base e fundamento. A sua proposta mistura música galega, basca, húngara, búlgara como também castelhana. Apresentando peças tradicionais e composiçons próprias.

As diferentes influencias musicais dos componentes do grupo, fusionam-se numha interpretaçom enérgica e apaixonada. Fazendo do concerto umha viagem, um convite à festa, à dança, a sacudir as nossas cadeias e a berrar com os punhos em alto.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogging soft