« 17 de maio: Participa no Bloco Laranja!Celebramos os Maios em Esteiro »

Apresentaçom do livro 'Herdeiros pola forza' com Xurxo Ayán e Manuel Gago

05-05-2012

  00:53:01, por artabria   , 149 palavras  
Categorias: Palestras e debates

Apresentaçom do livro 'Herdeiros pola forza' com Xurxo Ayán e Manuel Gago

O nosso Centro Social acolherá a apresentaçom do livro 'Herdeiros pola forza', elaborado polo arqueólogo Xurxo Ayán e o jornalista Manuel Gago. Será na vindeira quinta-feira, 10 de maio às 20 horas.

Herdeiros pola forza. Patrimonio cultural, poder e sociedade na Galiza do século XXI é um ensaio, editado por 2.0 Editora e assinado por Xurxo Ayán e Manuel Gago, que pretende ser umha pequena achega à situaçom do património cultural galego.

Combina umha crítica dos modelos de gestom do nosso património cultural; com a denúncia expressa da situaçom atual, na que as autoridades, os ténicos e ?inteletuais? deixam à margem à cidadania na gestom dos bens patrimoniais, ajudando assí a que o povo nunca chegue a considerar como sua esta herdança tam importante para a nossa contruçom nacional. Também pretende ser umha reivindicaçom à participaçom ativa da sociedade na recuperaçom do nosso património cultural e da nossa memória coletiva como povo.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software