« Queres saber que grupos venhem ao XII Festival da Terra e da Língua?Homenagear Carvalho Calero: "Infraçom grave" para o Partido Popular »

Apresentaçom do novo trabalho dos Ulträqäns

05-06-2012

  18:57:11, por artabria   , 125 palavras  
Categorias: Concertos

Apresentaçom do novo trabalho dos Ulträqäns

Na noite do passado sábado, tivemos ocasiom de assistir à apresentaçom do esperado longa-duraçom dos Ulträqäns.
Após girar polo Estado espanhol no seu Tupolev, a banda corunhesa regresou à Galiza e mais umha vez, chegárom a Trasancos no seu T34 customizado. Nesta ocasiom com nova formaçom, após a incorporaçom de Manuel Seoane à guitarra à já conhecida matilha ultraqânida harmonizada por Aarón ?Eletrónico? Bouçom, Fran ?Ghedelhas? Amil e Antom 'Papaqueijo' Dias.

Entre suor, ultra-alaridos e os mucos do Antom, a Lula metaloplástica ceivou as suas Vacas à rua num ritual sacrificial no que; além dalgum clássico papaqueijeiro, os Ocelotes, os ouveios ou o Setter Irlandés fôrom os protagonistas.

Sem dúvida, umha noite de boa música ultra-vanguardista da que damos conta com esta pequena crónica gráfica.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution