« Fundaçom Artábria debuta nesta quinta-feira dia 4 no torneio de futebol 7 de FerrolNo passamento de Avelino Pousa Antelo »

Festejamos o XIV Aniversário da Artábria

18-09-2012

  15:14:27, por artabria   , 194 palavras  
Categorias: Concertos, Gastronomia, Cultura e tradiçons, Movimentos sociais

Festejamos o XIV Aniversário da Artábria

Neste mês de setembro, a Fundaçom Artábria cumpre o seu décimo quarto aniversário. Catorze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.
É com este motivo, que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo.

Na sexta-feira, 21 de setembro, haverá no nosso Centro Social o Concerto de Aniversário. Contaremos com os feneses Roger de Flor e os Silvestres e com as compostelanas Habelas Hainas. A entrada será de balde e as atuaçons começaram pontualmente às 22.30hs.

Já na sexta-feira, 28 de setembro, a partir das 20.30hs terá lugar a Repichoca Ártabra em que haverá petiscos a preços populares. Anima-te e traz o teu instrumento!

E para rematar, no sábado, 29 de setembro, às 21.30hs, haverá umha Ceia de Convívio para festejar estes catorze anos de trabalho polo reintegracionismo lingüístico, o monolingüismo social e a defesa da cultura nacional. O encontro terá lugar em O Petisco (Rua Rio Minho 6-8, Freixeiro - Narom) e terá um preço de doze euros por pessoa (12 ?/pessoa).
Já te podes apontar ao balcom do Café-bar no Centro Social ou escrevendo para o correiodeartabria@gmail.com.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free blog tool