« Festa Xabarim com Collón de LolaA Fundaçom Artábria solidariza-se com Sílvia e Júlio: denunciamos a intoxicaçom informativa de La Voz de Galicia »

A Fundaçom Artábria manifesta a sua satisfaçom pola liberdade de Sílvia

01-11-2012

  18:18:22, por artabria   , 146 palavras  
Categorias: Movimentos sociais

A Fundaçom Artábria manifesta a sua satisfaçom pola liberdade de Sílvia

Tendo conhecimento nas últimas horas da confirmaçom da liberdade de Sílvia após umha detençom injustificada que a levou a centenas de quilómetros da Galiza de maneira arbitrária, como finalmente pudemos comprovar, a Fundaçom Artábria quer manifestar a sua satisfaçom pola recuperaçom da liberdade por parte de Sílvia.

Contodo, a satisfaçom só será completa para a nossa entidade quando podamos ver também Júlio regressar para o nosso país e recuperar todos os seus direitos, vulnerados por parte das forças policiais espanholas desde o mesmo momento da sua detençom.

Somamo-nos às vozes que de diferentes ámbitos venhem denunciando a antidemocrática Lei chamada "Antiterrorista", que provoca indefensom e atropelamento de direitos como vemos no caso de Sílvia e Júlio. A deterioraçom dos direitos é umha clara tendência do sistema atual, contra a qual todos e todas devemos atuar antes de que se converta num processo irreversível de fascizaçom social.

1 comentário

Comentário de: Anxo [Visitante]
Anxo

Moito ánimo.
Iste sistema non pode rematar ben…..

08-11-2012 @ 21:44
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogtool