« O Apalpador entregou os prémios do "I Concurso escolar conhecendo o Apalpador"Apalpador estivo com as crianças de BBTTA em Narom »

Crónica e imagens da apresentaçom do documentário 'E há de vir o Apalpador'

29-12-2012

  23:02:08, por artabria   , 167 palavras  
Categorias: Cultura e tradiçons, Palestras e debates

Crónica e imagens da apresentaçom do documentário 'E há de vir o Apalpador'

Na passada quinta-feira, dentro das atividades que a Fundaçom Artábria vem dedicando a socializar a figura do Apalpador, o nosso Centro Social acolheu a apresentaçom do documentário ?E há de vir o Apalpador?, editado polas companheiras e companheiros da Comissom de História da Gentalha do Pichel.

Após a apresentaçom do companheiro Fernando Martins, intervinhérom Paulo Rico e José Dias Cadaveira do coletivo compostelano, explicando o trabalho de três anos de investigaçom e recolha de testemunhos, filmadas entre as comarcas dos Ancares, o Courel ou Sárria, em que falam das suas vivências quando eram crianças e o Apalpador visitava as suas casas.

A continuaçom da projeçom, sucedêrom-se as intervençons do público e as reflexons coletivas sobre a necessidade da recuperaçom desta e doutras tradiçons próprias da nossa terra como o Natarego, os cantares de reis ou a festa das cabaças, e a importância que tem para o recobramento da nossa identidade.
Da Fundaçom Artábria só nos resta parabenizar o importante labor de investigaçom desenvolvido pola Gentalha do Pichel.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiple blogs