« Exibiçom de Capoeira no Centro SocialSéchu Sende voltou a visitar a Fundaçom Artábria, para apresentar a sua Viagem ao Curdistám »

A Fundaçom Artábria a ponto de conseguir os 5 mil euros necessários para realizar o vídeo dos 15 anos da entidade

19-02-2013

  00:43:35, por artabria   , 225 palavras  
Categorias: Movimentos sociais

A Fundaçom Artábria a ponto de conseguir os 5 mil euros necessários para realizar o vídeo dos 15 anos da entidade

A Fundaçom Artábria fai neste ano 2013 quinze anos desde que abriu o seu Centro Social e iniciou as suas atividades como Fundaçom de Interesse Galego em Ferrol.

Com motivo do 15 aniversário, a Fundaçom Artábria lançou umha proposta através da internet: umha campanha de crowfunding para que com o contributo da base social defensora da língua e da cultura galega, conseguir 5 mil euros de orçamento para realizar um documentário.

A campanha tem umha duraçom de 40 dias e só terá êxito se se conseguirem os 5 mil euros na sua totalidade. 

Quando faltam 9 dias para que conclua o prazo, a campanha conseguiu 4.100 euros, comprometidos por 136 pessoas de toda a Galiza que figérom contributos de diferente quantia para ajudar a atingir o objetivo económico.

Durante o primeiro mês de campanha, dúzias de grupos musicais, escritores e escritoras, pessoas do mundo da cultura e ativistas em defesa da língua contribuírom de diferente maneira na animaçom da campanha, que inclui obséquios às pessoas que colaboram na mesma.

A Fundaçom Artábria quer agradecer todos os contributos e pedir um esforço final nos últimos 9 dias de campanha para conseguirmos os 900 euros que ainda faltam para completar com êxito o objetivo. Dessa forma, poderemos financiar um documentário histórico sobre os 15 anos de atividades do primeiro Centro Social normalizador e reintegracionista aberto na Galiza, em 1998.

Força e avante polos 5 mil!

Trasancos, Galiza, 19 de fevereiro de 2013

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software