« A Fundaçom Artábria voltou a reivindicar em Ferrol a figura de Ricardo Carvalho CaleroHomenagem a Carvalho Calero e solidariedade aos companheiros multados polo governo municipal do PP »

Crónica e imagens da apresentaçom de 'Franquismo serôdio e transiçom democrática na Galiza (1960-1981)'

22-03-2013

  14:03:14, por artabria   , 187 palavras  
Categorias: Movimentos sociais, Palestras e debates

Crónica e imagens da apresentaçom de 'Franquismo serôdio e transiçom democrática na Galiza (1960-1981)'

Na passada sexta-feira, o Local Social da Associaçom de Vizinhança de Esteiro acolheu a apresentaçom do último trabalho de Carlos Velasco, 'Franquismo serôdio e transiçom democrática na Galiza (1960-1981)' editado por Laiovento.

Após a apresentaçom do companheiro Joám Lopes, tomou a palavra Francisco Pilhado, histórico do teatro galego e diretor de Edicións Laiovento que fijo umha pequena contextualizaçom da etapa da nossa história que nos ocupava.
A seguir, foi turma para o autor, que depois dumha breve introduçom à sua última obra deu paso ao público, com o que participou ativamente dum interessante colóquio no que se deu conta deste período crucial da perspetiva do cambio social, mas pondo em relevo também as altas doses de continuidade que o caraterizam. Continuidade percetível, entre outros indicadores, na pervivência até nossos dias das mesmas elites sociais e políticas -quer dizer, da burguesia- outrora beneficiária da ditadura, cujo modelo de dominaçom se viu reforçado através de um peculiar processo de ?transiçom democrática?, por elas comandado, de consequências devastadoras para o futuro do País.
Desde a Artábria queremos agradecer à Associaçom de Vizinhança de Esteiro por nos permitir usar as suas instalaçons.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution