« Concerto de Xosé Constenla este sábado no Centro SocialCrónica gráfica da Repichoca Ártabra »

Mofa e Befa apresentam "Cozinha Económica" o próximo 12 de abril

04-04-2013

  21:56:21, por artabria   , 136 palavras  
Categorias: Teatro e conta-contos, Actividades mês a mês

Mofa e Befa apresentam "Cozinha Económica" o próximo 12 de abril

Mofa e Befa apresentam "Cozinha económica" no nosso Centro Social. Será o próximo 12 de abril às 22hs. O preço do bilhete é de 5 euros e 4 euros se és associada à Fundaçom Artábria.

Mofa e Befa ponhem os seus aventais, arremangam-se e metem na cozinha a fazer o que eles melhor sabem, que nom é nem fritir um ovo nem preparar umha caldeirada de bertorelha, nem tam se quer descascar patacas. Cozinham as risas que lhe arrincan ao público, que assiste enganado, as vezes mesmo obrigado (todos temos compromissos ineludíveis) à representaçom.

Dous modos de cocinhar diferentes: o da cozinha económica, onde nom se poupa nada e onde se pratica a liberalidade absoluta com os ingredientes e o da cozinha KaKofónica onde postos a poupar, poupam até nas vocais das palavras com as que explicam a receita.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution