« Crónica gráfica da atuaçom de Mofa e Befa passado sábadoConcerto de Xosé Constenla este sábado no Centro Social »

Bloco Laranja reintegracionista vai sair às ruas no 17 de maio em defesa da língua

10-04-2013

  14:30:32, por artabria   , 125 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Movimentos sociais

Bloco Laranja reintegracionista vai sair às ruas no 17 de maio em defesa da língua

O Centro Social do Pichel acolhe, dia 21 de abril às 12 horas, a reuniom preparatória do Bloco Laranja para a manife pola língua que decorrerá no dia 17 de maio em Compostela.

Tal e como informavamos nos dias prévios à homenagem a Carvalho Calero, na Fundaçom Artábria, após o sucesso da última convocatória, consideramos que o reintegracionismo deve dar continuidade ao "Bloco Laranja" na mobilizaçom do próximo Dia das Letras.

Propomos, por isso, realizar umha assembleia em regime de autoconvocatória para o próximo domingo 21 de abril às 12.00hs na Gentalha do Pichel, para fechar a nossa participaçom na mesma.

Esperamos que, como em ocasions anteriores, esta convocatória aberta junte um grande número de coletivos e pessoas em defesa da unidade lingüística e da hegemonia social do galego.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blog software