« Adiada a ceia arméniaFundaçom Artábria e profesorado levam Os Maios ao CEIP Issac Peral »

Fundaçom Artábria estivo na manifestaçom do Dia das Letras com o Bloco Laranja

22-05-2013

  18:21:11, por artabria   , 253 palavras  
Categorias: Língua, Movimentos sociais

Fundaçom Artábria estivo na manifestaçom do Dia das Letras com o Bloco Laranja

Na passada quinta-feira, 17 de maio, milhares de pessoas saimos mais umha vez às ruas de Compostela para reclamar umha política lingüística favorável ao galego.

A Fundaçom Artábria participou na mobilizaçom junto a outras entidades defensoras da unidade lingüística galego-luso-brasileira e do monolingüísmo social no "Bloco Laranja", cuja presença a cada manifestaçom é mais representativa e visível.

Após a faixa de cabeça , sob a legenda " Crescer na nossa língua para estar no mundo", portada por representantes dos diferentes coletivos aderentes fôrom vários centenas de pessoas às que secundárom à convocatória do reintegracionismo de base portando bandeiras laranjas e das diferentes naçons da lusofonia dando colorido à mobilizaçom. Umha segunda faixa "O galego, ou é galego-português ou é galego-castelhano, nom há outra alternativa". era também portada por militantes do reintegracionismo de base.
"Alonso Montero nom fala galego", "Na Galiza em galego", "A mim nom me enganam o Ñ é de Espanha", "Bilingüísmo é espanholismo", "Avante sem tregua com a língua galega" ou "galego e português a mesma língua é" fôrom algumhas das palavras de ordem mais repetidas durante o percurso polas ruas de Compostela.

Da Fundaçom Artábria consideramos necessário fazer notar a existência de umha importante base social defensora da unidade lingüística na prática, além da retórica teórica. Quem todo o ano trabalha polos objetivos teorizados polo ferrolano Carvalho Calero deve estar em cada mobilizaçom de rua reivindicando passos firmes nessa direçom.
Neste 17 de Maio, mais umha vez, aí estivemos, por umha Galiza em galego, pola unidade da língua e a sua plena normalizaçom.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution