« Promo do nosso documentário "Fundaçom Artábria: 15 anos construindo poder popular" já está na rede | Crónica gráfica da representaçom de Marx no Soho » |
Demorou, mas já está aqui a XIII ediçom do Festival da Terra e da Língua, que este ano decorrerá nos dias 13 e 14 de setembro, no Passeio de Júvia, em Narom.
"15 anos contruindo poder popular" é a legenda escolhida pola Fundaçom Artábria neste 2013, coincindo com os três primeiros quinquénios trabalhando polos direitos nacionais, culturais e lingüísticos da Galiza.
Embora o calendário de atividades nom esteja fechado, podemos adiantar parte da agenda desta décimoterceira ediçom.
Na sexta-feira 13 de setembro, às 20hs, decorrerá o debate "Fazer País construindo poder popular". Nos próximos dias confirmaremos @s participantes do mesmo.
Posteriormente, às 22hs, terá lugar no Passeio de Júvia, abaixo da carpa do Festival, umha noite de foliada com a presença do grupo compostelano Sessión Vermú, que amenizarám a ceia popular.
Já no sábado 14, as atividades iniciarám-se bem cedo e às 11.30hs o grupo Sessión Vermú percorrerá a Estrada de Castela anunciando a sessom vermute, prévia ao jantar popular.
Para as 17hs está programado o Festivalzinho, o festival feito para as crianças. Também para @s maiores haverá jogos populares.
Às 21.30h será o momento do pregom, que precederá os concertos.
A música de Zënzar, os quais estarám acompanhados de vári@s amig@s, Ultraqäns, Sacha na Horta e dos trasanqueses Colhom de Lola fechará o XIII Festival da Terra e da Língua.
Nos próximos dias, apresentaremos o blog com o programa completo e toda a informaçom do festival. Estai atent@s!