« Abre-se prazo para cursos no Centro Social da ArtábriaPregom de Nevia Lamas no XIII Festival da Terra e da Língua »

Todo um mês de atividades para festejar o 15º aniversário

07-10-2013

  13:33:00, por artabria   , 300 palavras  
Categorias: Concertos, Gastronomia, Cultura e tradiçons, Actividades mês a mês

Todo um mês de atividades para festejar o 15º aniversário

Depois do XIII Festival da Terra e da Língua as atividades da Fundaçom Artábria continuam. O mês de outubro vem carregado de atividades para festejar os quinze anos do nosso coletivo.

Quinze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.
É com este motivo, que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo!

Sexta-feira 4 de outubro desde as 20.30hs iniciamos o nosso aniversário com a primeira cita gastronómica. Chouriços e espetos grelhados da mao do nosso Master-Chef Carlos Louro.

Na sexta-feira 11 de outubro o Mago Fiz (re)voltará à Fundaçom Artábria com o seu espetacular espetáculo de magia. Será às 22hs e a entrada gratuíta.

Teresa Moure apresentará o seu último trabalho o poemário "Eu violei o lobo feroz" na quinta-feira, 17 de outubro, às 20.30h.

Na sexta-feira 18 de outubro, às 22.30hs, chegam desde a comarca de Trasancos o grupo de ska Tardepiache. Com certeça darám muita festa! Ah e é de graça!

E ao dia seguinte, 19 de outubro, continuamos com a música. Desta vez decorrerá no Centro Social umha das nossas míticas foliadas artábras com a presença dos grupos: Ferozes da Galgueira, Xente Nova e Alén de Ancos. Traz o teu instrumento e soma-te à festa!

No sábado 26 de outubro decorrerá a ceia do 15 aniversário. A ementa será Polvo à Feira, Presunto à feira com cachelos. De sobre-mesa bolo de aniversário. O preço da ementa é de 12 euros e já podes fazer a tua reserva no Centro Social.
E depois da ceia... Bingo musical de medo!!!

Para finalizar as atividades do aniversário celebraremos a noite do Sahmain com um obradoiro de cabaças, liscos e castanhas. Os contos desde o campo-santo com Raulinsteim do Metal fecharám umha noite de honra aos defuntos.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution