« Vem desfrutar da noite de defuntos na Fundaçom ArtábriaCrónica gráfica da Foliada do XV Aniversário »

Crónica gráfica da ceia do XV Aniversário

30-10-2013

  17:30:53, por artabria   , 168 palavras  
Categorias: Gastronomia, Movimentos sociais

Crónica gráfica da ceia do XV Aniversário

Um ceia para associados e associadas e amig@s da nossa entidade serviu no passado sábado 26 de outubro de celebraçom principal destes 15 anos cumpridos desde a abertura do Centro Social, acontecida em Setembro de 1998.

Um bom número de companheiros e companheiras juntamo-nos no local da Rua de Batalhons para a ocasiom. Entre a@s convidad@s contamos com a porta-voz nacional de NÓS-Unidade Popular Rebeca Bravo, o concelheiro do BNG em Ferrol Iván Rivas, o representante das Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra Manolo Pazo, Marcos Lopes da Semente de Compostela ou Paulo Rico e Bea Peres da Gentalha do Pichel. A tod@s eles/as agradecemos a sua assistência.

Além da gastronomia do País, vimos em primícia um trailer de 10 minutos do documentário sobre a história da Fundaçom Artábria, no qual estamos trabalhando e esperamos que saia a luz antes de finalizar o ano.

Completou a noite um animado bingo músical de medo da mao do companheiro de Berro BamBam Chiqui Pereira.

Como sempre, mostramos-vos umhas imagens da festa gastronómica e musical.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software