« A Fundaçom Artábria vestimo-nos de lilásCaiu a casa natal de Carvalho Calero: um exemplo de como as instituiçons querem levar a nossa cultura à ruína »

Fundaçom Artábria estará na rua este 8 de março

04-03-2014

  16:27:25, por artabria   , 224 palavras  
Categorias: Concertos

Fundaçom Artábria estará na rua este 8 de março

O próximo 8 de março, as companheiras da Fundaçom Artábria sairemos à rua para reivindicar o Dia da Mulher Trabalhadora, e o faremos reconhecendo o trabalho de essas mulheres que dia após dia luitam polo seu direito a trabalhar, por ter igual salário por igual trabalho, por ser donas do seu corpo e da sua vida e que nom vam permitir que ninguém lhes diga o que tenhem ou nom tenhem que fazer.

Nestes tempos, no que a ofensiva do patriarcado contra os direitos conquistados com anos de luita feminista mostraremos o nosso mais sinceiro reconhecemento às mulheres trabalhadoras apresentando flores lilás, tal e como se fixo históricamente na Uniom Soviética.

Vemo-nos nas ruas!

DIA INTERNACIONAL DA MULHER TRABALHADORA:

Foi em um 8 de março de 1857, quando as trabalhadoras de umha fábrica de tecidos saíram às ruas para reivindicar melhores condiçons laborais. Umha manifestaçom reprimida com umha forte violência que as levaria a encerrar-se na mesma fábrica onde 130 delas morreriam queimadas.

Hoje continuamos sofrendo piores salários, jornadas excessivas, discriminaçons, violências... pois embora muito fosse conquistado desde aquele 1857 muito também fica para mudarmos a história e chegar à igualdade real.

Por isso esta jornada queremos que seja a tua; mariscadora, peixeira, verdureira, carniceira, limpadora, fruteira, padeira, vendedora... Porque tu és a nossa história viva, és a valentia em pessoa, és a luitadora incansável, és a trabalhadora irredutível.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution