« Foliada na próxima sexta-feiraFundaçom Artábria estará na rua este 8 de março »

A Fundaçom Artábria vestimo-nos de lilás

11-03-2014

  00:18:51, por artabria   , 249 palavras  
Categorias: Concertos

A Fundaçom Artábria vestimo-nos de lilás

Este passado 8 de março, várias das sócias da Fundaçom Artábria saímos às ruas de caminho ao mercado para transmitir a todas as ferrolanas trabalhadoras o nosso reconhecimento.

Foi o primeiro ano que desenvolvimos esta pequena-grande campanha de entrega de máis de 150 tarxetas e flores lilás (recolhendo assim umha atividade que já se levava avante na URSS, onde nasceu a proclamaçom do Dia Internacional da Mulher Trabalhadora) a carniceiras, peixeiras, floristas, estanqueiras, dependentas, trabalhadoras do fogar, verduleiras e um longo et-cétera de mulheres que engrossam a listagem das que de forma anónima, mas incansável, enchem a nossa história.

Quixemos agradescer a todas elas a sua luita incansável, demonstrando umha outra vez que nom nos olvidamos delas e que forom o passado, som o presente e serám o futuro.

Esperamos e assim o trabalharemos para que esta jornada do 8 de março do 2014 seja umha primeira vez de muitos vindouros anos nos que poidamos voltar repartir o nosso sentimento de orgulho para com as galegas que levantam a Galiza.

E como nom, desde aqui queremos agradescer esses sorrisos cúmplices e de felicidade ao ver que sabemos que estam aí, e fazer-nos chegar a esperança acompanhada de frases como ?e tanto que somos trabalhadoras?, ?trabalhadoras dentro e fóra da casa?, ?máis de vinte anos trabalhando? e um sem fim de afirmaçons que marcam um sentimento de classe que está máis presente do que nunca.

Obrigadas a todas elas por fazer um 8 de março os 365 dias do ano!

Fundaçom Artábria a 10 de março de 2014.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiblog