« Teatro Besta apresenta "Encontros no rio enxoito"Intervençom de Vitor Santalha na homenagem a Carvalho Calero »

Fundaçom Artábria solicitará o Dia das Letras 2015 para Camilo José Cela

01-04-2014

  01:19:03, por artabria   , 282 palavras  
Categorias: Cultura e tradiçons

Fundaçom Artábria solicitará o Dia das Letras 2015 para Camilo José Cela

Pois sim amig@s "o 1 de abril vam os burros onde nom deven ir". Hoje é o Dia dos Enganos, e quigemos fazer-vos umha pequena brincadeira, já podedes estar tranquil@s, nom toleamos, portanto nom haverá campanha por Camilo José Cela.

Apertas!

A Diretiva da Fundaçom Artábria reunida no dia de ontem decidiu começar umha campanha de recolha de apoios para solicitar à Real Academia Galega o Dia das Letras 2015 para o ilustre escritor de Íria Flávia.

Da nossa entidade consideramos que, completados doze anos da morte de Cela, chegou o momento na que a entidade dirigida por Xesús Alonso Montero lhe rinda o reconhecimento que merece, polo seu contributo para a literatura galega.

Entendemos que a decisom tomada pola nossa diretiva causará certo desconcerto, mais quando há vários dias renunciamos a solicitar o Dia das Letras para Carvalho Calero, mas achamos que umha figura como a do autor corunhês nom pode continuar sem ser reconhecida pol@s acadêmic@s galeg@s.

Como dizia Cela em Arriba em 1948 "Lo gallego no está en hablar, sino en pensar en gallego, no está tampoco en vivir, sino en vivir para Galicia". É evidente que Cela decidia aproximar-se do nosso país: só há que ler Mazurca para dos muertos, La cruz de San Andrés ou Madera de Boj.
Supomos que a decisom causará polémica no soberanismo galego, mas solicitamos compreensom e nom ter em conta o passado franquista do escritor padronês. Além do mais, queremos recordar que foi Cela quem propujo à RAE mudar no seu dicionário a aceçom de 'galego' como dialeto para adquirir a condiçom de língua.

A campanha será lançada nas próximas semanas e já conta com o apoio de Marina Castaño, a presidenta da Fundaçom Cela.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blog tool