« Vamos de excursom à Casa do Patrom, na Comarca do Deça!Video-crónica da elaboraçom do nosso Apalpador nos Maios de Canido »

Apresentaçom do livro 'Como ser reintegracionista sen que a familia saiba'

06-05-2014

  16:19:26, por artabria   , 171 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Língua, Palestras e debates

Apresentaçom do livro 'Como ser reintegracionista sen que a familia saiba'

Na próxima sexta-feira 9 de maio, a partir das 20hs, decorrerá no nosso centro social a apresentaçom do livro 'Como ser reintegracionista sen que a familia saiba' com a presença do autor Eduardo Sanches Maragoto.

Como ser reintegracionista sen que a familia saiba é um tratado editado por Edicións do Cumio e que tem como objetivo atirar a atençom sobre os referentes de qualidade da nossa língua

?O manual que te ajudará a melhorar o galego e a confluír com o português sem necessidade de mudares a ortografia.
As principais divergências sintácticas dos textos galegos que circulam por aí poderiam resolver-se dentro das duplas escolhas oferecidas pela normativa oficial. Ora bem, para aplicar as opçons convergentes nom basta consultar as gramáticas e os dicionários galegos, também é preciso conhecer o português moderno, o qual nom está por enquanto ao alcance da maioria das pessoas. Com este livro poderás distinguir o que vai ao encontro do português e o que nom dentro das múltiplas possibilidades que oferece o modelo galego que já conheces?

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software