« Isabel Risco apresenta o seu monólogo "Naviza Girl" esta sexta-feira, 17 de outubroUlträqäns na Fundaçom Artábria »

Xurxo Souto apresentará esta quinta-feira o seu novo livro "Contos do mar de Irlanda"

14-10-2014

  14:47:27, por artabria   , 207 palavras  
Categorias: Palestras e debates

Xurxo Souto apresentará esta quinta-feira o seu novo livro "Contos do mar de Irlanda"

Na próxima quinta-feira 16 de outubro, continuando com as atividades do XVI Aniversário, teremos no nosso Centro Social ao escritor e cantor Xurxo Souto apresentando o seu novo livro "Contos do mar de Irlanda" editado por Xerais. O ato dará início às 20hs. Medre o mar!

«As cousas do mar nom se contam na terra», dixo o Machín de Mugia. Galiza é umha pedra chantada no Atlântico e um espaço marinho que abrangue todos os océanos. Quiçá um marinheiro do Berbés nom saiba onde fica Fonfria, lá no topo da montanha, mas todos sabem de Capetom, Cape Town, no fim de África. Um marinheiro do Muro nom saberá, quiçá, de Olelas, na raia de Portugal, mas todos sabem de Antuerpe, que é como lhe dim em galego do mar a Amberes, o gram porto do Norte. Prodigioso saber gremial, absolutamente vedado a terrícolas e terrícolos. Cumpre romper com esta fronteira de siléncio. E cumpre principiar a molharse na água mais doméstica: o Gram Sol. Caladoiros tam humanizados polos nossos avós que desde há moitas décadas têm nome em galego. Embarca-te nestas palavras. Além do paralelo 48º N, o Mar das Galinhas, a Cona da Velha, a Ferradura aguardam. Está a subir a maré, nom fiques encalhado em seco.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution