« Este sábado às 13.00h Jornada Gastronómica com Menu degostaçom de produtos de tempadaApresentaçom do livro "Breve História do Reintegracionismo" »

Referendo sobre o futuro político da Galiza 2014

03-11-2014

  21:47:52, por artabria   , 361 palavras  
Categorias: Concertos

Referendo sobre o futuro político da Galiza 2014

Desde a Fundaçom Artábria aderimo-nos à iniciativa da Gentalha do Pichel para a realizaçom dumha consulta entre as pessoas associadas sobre o futuro político da Galiza, convocatória que terá lugar a próxima sexta-feira 7 de novembro. Poderá-se votar em horário de apertura do Centro Social. No nosso coléigo eleitoral disponibilizaremos boletins de voto e urna.

Tal e como indicam as normas da consulta, só poderám votar as pessoas associadas ou que se associem in situ à Fundaçom Artábria ou as pessoas inscritas nalgum dos nossos cursos. Poderá-se votar por correio-e até as 23.59h do domingo 9 de novembro.

A PERGUNTA
Quer que a Galiza seja um Estado?
SIM / NOM
Caso afirmativo, quer que esse Estado seja independente?
SIM / NOM

CENSO ELEITORAL
Poderá participar neste referendo qualquer pessoa associada à Fundaçom Artábria ou inscrita nalgum dos cursos que esteja ao dia no pagamento das suas quotas.
As pessoas nom associadas poderám adquirir o direito ao voto neste referendo fazendo-se ?in situ? sócias/os da Fundaçom Artábria.

VOTO EM URNA
As/Os sócias/os da Fundaçom Artábria poderám exercer o seu direito ao voto neste referendo durante a tarde-noite da sexta-feira 7 de novembro de 2014.

Para poder exercer o seu direito ao voto, a pessoa associada deverá acreditar devidamente a sua identidade (mostrando o seu B.I. galego ou espanhol, por exemplo).

VOTO POR CORREIO (ELECTRÓNICO)
Também será possível participar neste referendo enviando um e-mail para correiodeartabria@gmail.com com o assunto ?7n2014″ e a resposta ou respostas às perguntas do referendo (?SIM SIM?, ?SIM NOM? ou ?NOM?) no corpo da mensagem. Este e-mail deverá ser enviado do endereço de correio eletrónico que figure na base de dados da Fundaçom Artábria (ou de um outro que nom apresente qualquer dúvida sobre a identidade da/do remetente).

O prazo para o voto por correio electrónico começa às 00h00 da sexta-feira, dia 7, e termina às 23h59 do domingo 9 de novembro de 2014 (é dizer, que por este meio poderá votar-se ao largo de todo o fim-de-semana).

REFERENDO VIRAL
Este Referendo sobre o futuro político da Galiza quer ser um evento viral. Por isso, da Gentalha do Pichel, encorajam todos os Centros Sociais, associaçons culturais, juvenís, desportivas, de vizinhas/os, etc. que gostem desta iniciativa, a copiá-la livremente.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution