« Eis a agenda do Apalpador na Comarca de TrasancosApresentaçom dos poemários 'Ode à Madison Ivy e outras cousas de meter' e 'Da vida conclusa' »

Apresentaçom do livro 'Quês e porquês do reintegracionismo'

09-12-2014

  14:00:41, por artabria   , 170 palavras  
Categorias: Comissom de Língua, Língua

Apresentaçom do livro 'Quês e porquês do reintegracionismo'

Na próxima sexta-feira, 19 de dezembro às 19,30hs, terá lugar no nosso Centro Social a apresentaçom do livro 'Quês e porquês do reintegracionismo' editado por Através Editora. A autoria do livro, entre outras pessoas, é de Eduardo Maragoto e Valentim Fagim, que estarám presentes no ato.

Autoras:
- Jose Ramom Flores das Seixas [Coordenador]
- Joseph Ghanime Lopes
- Beatriz Peres Bieites
- Valentim Fagim Rodrigues
- Eduardo Sanches Maragoto

Por que escrevedes tam ?raro?? É necessário ir a Portugal para aprender galego? Quem foi o primeiro reintegracionista? Umha naçom, umha língua? Era Castelao reintegracionista? Sou eu reintegracionista? Por que os portugueses nos falam em castelhano? Quais som os países de língua oficial portuguesa e como escrevem?

Estas e muitas outras questões responde este livro, com um tom didático e descontraído. Pensado nom para especialistas em língua mas para a gente do comum, que queira conhecer de primeira mao os quês e os porquês do reintegracionismo.

Este movimento de que se pode afirmar, parafraseando Mark Twain, que ?os rumores sobre a sua desapariçom fôrom grosseiramente exagerados?.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution