« O próximo 19 de março celebramos o Sam Martinho de Dume com MaghúaObradoiro de cerveja este domingo na Fundaçom Artábria »

Programa de atividades para 8 de março Dia da Mulher Trabalhadora

28-02-2015

  01:35:55, por artabria   , 226 palavras  
Categorias: Concertos

Programa de atividades para 8 de março Dia da Mulher Trabalhadora

Chega o 8 de março, e desde a Fundaçom Artábria temos programadas várias atividades para reivindicar mais um ano o Dia da Mulher Trabalhadora e tingir de lilás Ferrol.

Na sexta-feira, 6 de março, a companheira Névia Lamas inaugurará a exposiçom de láminas com a sua particular visom reivindicativa do trabalho das mulheres.

A inauguraçom decorrerá às 20.00hs com a presença da nossa jovem ilustradora.

Às 20.30hs A escritora Teresa Moure apresentará o seu último romance, "Uma mae tão punk", de Chiado Editora.

Já no sábado 7, as companheiras da Fundaçom Artábria sairemos à rua para reivindicar o Dia da Mulher Trabalhadora. Nestes tempos, no que a ofensiva do patriarcado contra os direitos conquistados com anos de luita feminista mostraremos o nosso mais sinceiro reconhecemento às mulheres trabalhadoras apresentando flores lilás, tal e como se fixo históricamente na Uniom Soviética.

Na noite, decorrerá a atividade mais lúdica com um concerto das Malfoliadas. Chegadas de Compostela nom deixarám indiferente a ninguém com o seu particular folque. A entrada ao concerto, que começará às 22.30hs, é gratuita.

E no domingo 8 de março, animamos às nossas associadas a participar na mobilizaçom nacional que decorrerá em Compostela, com saída às 12hs da estaçom de comboios. Desde Ferrol, haverá um autocarro no que te podes apontar ligando para o 659352044 (Espe) até a quinta-feira 5 de março às 14hs. O bono do autocarro é de 7 euros.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

b2