« Palestra 'Pinheirismo: umha outra via que nom foi?' com Carlos VelascoPrograma de atividades para 8 de março Dia da Mulher Trabalhadora »

O próximo 19 de março celebramos o Sam Martinho de Dume com Maghúa

05-03-2015

  13:54:02, por artabria   , 230 palavras  
Categorias: Concertos

O próximo 19 de março celebramos o Sam Martinho de Dume com Maghúa

Desde há anos na Galiza vem-se celebrando o 17 de março o Dia de Sam Patrício, santo padroeiro da Irlanda. De umha maneira lúdico-festiva, e sem reminiscências religiosas, a cerveja guinnes ou murphy´s, os chapéus vedes, a música de The Pogues, Dropkick Murphys, Bastards on Parade, os trevos de 5 folhas... estám presentes em dúzias de Centros Sociais e locais hoteleiros do país.

20 de março é o Dia de Sam Martinho Dume, Apóstolo d@s Suev@s. Aproveitando a proximidade de ambas as duas festividades o ano passado a Comissom de História de A Gentalha do Pichel decidiu celebrar por primeira vez na História da Galiza o Sam Martinho de Dume, compartindo protagonismo ao 50% com Sam Patrício.
Neste ano a Fundaçom Artábria recolhe a luba do convite da Gentalha do Pichel para socializar esta data, e de um jeito lúdico-festivo reivindicarmos a memória do Reino Suevo da Galiza, fundado aproximadamente há 1605 anos.

O objetivo nom é outro que nom ter que continuar a importar tradiçons e contar com o nosso particular Sam Patrício.

Neste primeiro ano decorrerá no dia 19 na Fundaçom Artábria umha festa suevo-irlandesa na que além de poder saborear a excelente cerveja da naçom irmá disfrutaremos às 22.30hs dum concerto onde os cantereiros de Maghúa apresentarám o seu último trabalho "Mátria".

Continuaremos a festa com umha Foliada "Sueva", traz o teu instrumento e participa! E se nom sabes tocar sempre poderás dançar!

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software