« Intervençom de Vitor Santalha na homenagem a Carvalho CaleroHomenagem a Carvalho Calero no XXV aniversário do seu passamento »

Fundaçom Artábria perante a polémica de ?capuchoncito? e os 20.000 euros

01-04-2015

  15:19:32, por artabria   , 249 palavras  
Categorias: Concertos

Fundaçom Artábria perante a polémica de ?capuchoncito? e os 20.000 euros

Pois sim amig@s "o 1 de abril vam os burros onde nom deven ir". Ontem foi o Dia dos Enganos, e quigemos fazer-vos umha pequena brincadeira, já podedes estar tranquil@s, nom toleamos!. Nem vamos participar na Semana Santa ferrolana e por suposto consideramos um disparate o gasto de 20.000 euros na "famosa" estátua
Apertas!

A Fundaçom Artábria, declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, quer fazer as seguintes valorizaçons ao respeito da polémica surgida nos últimos días na nossa cidade perante o gasto de 20.000 euros públicos na estátua elaborada por José Rubio Gascón, e que representa a figura de um pequeno cofrade.

1º.- Entendemos que a chamada ?Semana Santa? é umha festividade totalmente integrada na idiosincransia e tradiçons galegas formando parte da nossa cultura popular deste tempos de Teodomiro. Concretamente foi este rei suevo o que impulsou no I Concilio de Braga, no 561, a primeira expressom da Semana Santa ferrolana, tal e como recolhe nos seus estudos o
historiador compostelano André Seoane Antelo.

2º.- Perante isto, achamos totalmente necessário, dentro da nossa vontade de recuperar a história do Reino Suevo da Galiza, a presença de ?capuchoncito? na rua real (sueva).

3º.- Desde a Fundaçom Artábria queremos transmitir públicamente, assim como faremos nos próximos días formalmente, a disposiçom da nossa Banda de Gaitas a participar a partir do ano que vem nas procissons da ?Semana Santa? convocadas pola Junta de Cofradias. Banda de gaitas que passará a chamar-se ?Real Banda de Gaitas Suevia?

Diretiva da Fundaçom Artábria
1 de abril de 2015

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS