« A Fundaçom Artábria congratula-se pola derrota das candidaturas que excluírom o galego da sua campanha eleitoral | Palestra analisa nesta sexta em Ferrol "como nos afeta a Lei mordaça" » |
Mais um ano, chega o 17 de maio e, mais um ano, a nossa entidade organiza umha intensa jornada lúdico-reivindicativa para festejar o Dia das Letras.
No sábado 16, começamos a jornada na Associaçom de Vizinhança de Santa Marinha, onde às 11.30 realizaremos um mural coletivo, obra da jovem artista ferrolana Névia Lamas.
Posteriormente, às 12.30, haverá umha sessom vermute com música tradicional.
Às 14.00 decorrerá um jantar popular com o churrasco como protagonista, a 5? a refeiçom, acompanhada de pam e crioulo.
Já de tarde, haverá umha gincana infantil com a nossa língua como tema central. Haverá prémios para @s ganadores/as.
Todas estas atividades decorrerám no local da Associaçom de Vizinhança de Santa Marinha.
Já à noite, a atividade deslocará-se para o nosso Centro Social, onde às 22.30h e com entrada gratuita, teremos música galega e em galego: Os Derradeiros, já uns clássicos na Fundaçom Artábria, partilharám cenário com outros clássicos do rock and roll galego: Os Zënzar.
Os da ?cochiqueira? chegam a Ferrol para apresentar o seu último trabalho, com que festejam 25 anos em cima dos cenários.
Já na manhá do dia 17, combinamos na Praça da Tafona, em Canido, para percorrer o bairro com umha ruada normalizadora que nos levará como destino final ao Cruzeiro, onde participaremos na concentraçom convocada pola Plataforma Queremos Galego. Mais umha vez, daremos visibilidade ao reintegracionismo, conformando o ?Bloco Laranja?.
Em Trasancos, em galego!
Na Galiza, em galego!