« Esta sexta-feira ?O galego impossível? e ?A normalizaçom lingüística, uma ilusão necessária?.Abre-se prazo para cursos 2015-2016 no Centro Social da Fundaçom Artábria »

Chuches Amil apresenta o seu livro disco este sábado às 19h na Fundaçom Artábria

08-10-2015

  18:48:43, por artabria   , 176 palavras  
Categorias: Concertos

Chuches Amil apresenta o seu livro disco este sábado às 19h na Fundaçom Artábria

Neste sábado 10 de outubro, as protagonistas serán as crianças já que às 19.00hs estará na Fundaçom Artábria Chuches Amil, que apresentará o seu espetáculo ?Um conto ao revés?, baseado no livro disco que leva o mesmo nome. Trata-se da incorporaçom mais recente à coleçom Sonárbore, da Editorial Galaxia, destinada a achegar música e literatura de qualidade aos mais pequenos e pequenas da casa.

Um conto ao revés é um fermoso álbum protagonizado por dous irmáns, Eirín e Milucha. Duas pequenas snhadoras, que quando vam durmir, vivem umha morea de aventuras acompanhados polos seres mais fascinantes. Umha historia acompanhada das mais marchosas cançons -co rock como um dos seus grandes protagonistas-, da mao do grupo Chuches Amil.

À fronte deste projeto atopa-se Fran Amil. Este músico, compositor e produtor corunhês tem formado desde os anos 90 parte de alguns dos grupos mais representativos do movemento bravú, como Os Papaqueijos, Ruxe-Ruxe ou os Diplomáticos de Monte Alto. Atualmente, ademais de liderar esta proposta destinada ao público familiar, Fram Amil é um dos integrantes das formaçons Tres Trebóns e Ulträqäns.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution