« Chega IV Ediçom do concurso escolar "Conhecendo o Apalpador"I ediçom das Luso Paparocas o próximo 11 de dezembro »

Magia, gastronomia, música, poesia? todo isto no mês de Dezembro na Fundaçom Artábria

01-12-2015

  23:25:46, por artabria   , 500 palavras  
Categorias: Concertos, Actividades mês a mês

Magia, gastronomia, música, poesia? todo isto no mês de Dezembro na Fundaçom Artábria

Entramos no último mês do ano e na Fundaçom Artábria queremos fechar este 2015 à grande.

Dezembro chega ao nosso Centro Social carregado de magia, música, poesia e gastronomia; além disso, e mais um ano, o Apalpador visitará a nossa Comarca nestas datas.

As atividades do mês começam no próximo dia 4 de dezembro, com a atuaçom de Mago Deimi. Um espetáculo de umha hora, com um estilo dinámico e divertido, fazendo magia muito variada: cartomagia, manipulaçom, mentalismo, escapismo? todo acompanhado de muito humor. O espetáculo começará às 22.00h e tem um bilhete de 2 euros.

No sábado 5, a Fundaçom Artábria colabora com o ?II Recital Solidário Internacional?, organizado polo programa de Rádio Roncudo ?Ò noso xeito?.

Nele intervirám as e os poetas Óscar de Souto, Miguel Melero, Miguel ?Vento de Trasancos?, Branca Vilela, Ricardo Souto, Iolanda Teixeiro e Karlotti Valle. De maneira simbólica, o bilhete será ou um brinquedo ou um livro. Ferrol será a única cidade do planeta que recite no dia 5, pois no resto do mundo decorrerá no próximo dia 17.

Todos os brinquedos recolhidos serám entregues ao coletivo ?Agasallocho Ferrol?. O recital será às 19.00hs.

No domingo 6 de dezembro, e aproveitando que é feriado no dia seguinte, chega a Ferrol em primícia ?O Puto Coro do Exército Froilanista?, acompanhados de DJ PiFi (O eleinfante). O Partido Froilanista acabou de confirmar a possível assistência de D. Froilán III da Galiza e I de Bergonte. O concerto começará às 22.00hs e tem um bilhete de 3 fruelas.

Na sexta-feira 11, decorrerá a I ediçom das ?Luso Paparocas? organizada pola Associação Cultural Beco da Língua, em colaboraçom com a Fundaçom Artábria e o Departamento de Português da EOI.

Neste ciclo gastronómico, poderemos degustar nos próximos meses sabores de Angola, Brasil, Cabo Verde, Galiza? e a lusofonia toda. Esta primeira ediçom é dedicada à comida indo-portuguesa.

A ementa tem um custo de 12 euros e incluirá: Entradas portuguesas e indianas (Bolinhos de Bacalhau, Chamuças, Rissóis de Camarom..), Caril de frango com manga e arroz, água e vinho português, sobremesa e café. Haverá opçom vegana sob demanda.

No sábado 12 às 22.30h teremos um novo encontro com a música em galego. Os Derradeiros (Trasancos) e Os Novos (Compostela) trarám o seu punk-rock à Fundaçom Artábria. A entrada é gratuita.

Umha nova convocatória gastronómica decorrerá na sexta-feira 18, com o IV Concurso de elaboraçom Tortilha de patacas. Será a partir das 21.30h

No sábado 19, chegá da Corunha o punk hardcore de Less Fortunate song, que estarám acompanhados polos locais Klute. O ingresso é de graça e o concerto começará às 22.30h. Antes e depois do concerto, estará picando discos o pessoal de CGTH.

Já no 26 de dezembro, dançaremos ao som do ska d@s corunheses Dandy Fever e dos cedeirenses Os Benignos. O concerto começa às 22.30h e o bilhete é de graça.

E no dia 20 de dezembro, o Apalpador estará mais um ano nas ruas de Esteiro e do Bairro da Madalena, para repartir presentes entre as crianças. Proximamente, disponibilizaremos o resto de atividades ligadas com a chegada do gigante carvoeiro.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution