« Coletivo Artístico Lampanada apresenta "Dentro é um lugar" na Fundaçom ArtábriaConcerto de Böj este sábado na Fundaçom Artábria »

Mês de Entruido com gastronomia, monicreques, música, fotografía...

04-02-2016

  16:52:00, por artabria   , 569 palavras  
Categorias: Concertos

Mês de Entruido com gastronomia, monicreques, música, fotografía...

No próximo fim de semana abrimos as atividades de fevereiro na Fundaçom Artábria com a apresentaçom na sexta-feira, 5, da nova entidade reintegracionista de ámbito nacional, a Associaçom de Estudos Galegos.

O ato dará início às 20.30hs e no mesmo intervirám Beatriz Bieites, professora do Departamento de Português da EOI de Compostela; Paulo Painceiras, ativista cultural na Gentalha do Pichel e impulsionador das Escolas Semente; e Maurício Castro Lopes, primeiro presidente da Fundaçom Artábria e atual professor de Português na EOI de Ferrol.

Sábado, 6 de fevereiro, decorrerá a já clássica ceia de Entruido. O preço da ementa é de 15 euros, 12 para sóci@s ou se vinheres disfarçad@, e consisitirá em: Sopa, Lacom com Grelos, pam, sobremesa de Entruido, água e vinho. O início da ceia está programado para as 22.00hs.

Haverá prémios aos melhores disfarces. Podes inscrever-te ao balcom do café-bar ou no correio-e: correiodeartabria@gmail.com

No 12 de fevereiro, sexta-feira, decorrerá o lançamento de Seique, o novo livro de Susana Sánchez Arins, editado pola Através Editora. A apresentaçom começará às 20.30h e contaremos com a presença da autora.

"Seique, é umha historia familiar. Umha micro-história da repressom. Um relato descarnado da brutalidade franquista. Contado, por umha vez, do lado da familia dos vitirmários. Sem concessom. Com toda a dureza. Com toda a dureza. seique reflexiona sobre o jeito como a história se desescreve. Sobre a violência. Sobre a repressom fascista que ficou agachada por se exercer no ámbito familiar próprio e, subretodo, contra as mulheres. E sobre a necessidade de reivindicar que quem causou tanto dano nom tem direito ao anonimato. Mesmo que seja da família de umha. Porque de nada serve o silêncio".

No dia 13 de fevereiro, às 20.30h, inauguramos a exposiçom fotográfica da ferrolana Iris Cabezas ?Vida e Media?. Som 16 imagens cuja temática é umha linha da vida, procurando ensinar umha transiçom à voltade momentos e sentimentos.

Iris Cabezas é umha joven de 20 anos, que como diz "está comezando neste mundo" e esta é a sua primeira exposiçom. Em palavras da fotógrafa "espera que algum dia alguém veja umha fotografía dela e diga, esta chica chamava-se Iris".

A exposiçom poderá visitar-se até 11 de março em horário de abertura do Centro Social (10.30-13.30h e de 17.30 a 22.00)

Na sexta-feira 19, chegará desde Compostela a companhia "Titeres Cascanueces" para nos trazer o espetáculo infantil de monicreques "O dianho na maleta". A atuaçom está marcada para as 19.00hs e a entrada é de graça.

A música chega 20 de fevereiro, sábado, da mao do músico ferrolano Jamie Fifthring, que acompanhado da sua banda, apresenta no nosso Centro Social o seu novo EP "The Pilgrimage".

O concerto será às 22.30h e a entrada é gratuita.

No domingo, 21 de fevereiro, às sócias e sócios junto a todo aquel que quiger botar umha mao temos umha cita com umha umha jornada de manutençom do nosso local, com o fim de arrumar as salas de reunions, biblioteca, limpar o café-bar, pintar paredes... e assim termo-lo um bocadinho mais arrumadinho. A jornada de limpeza começará por volta das 11:00hs;

Na sexta-feira 26, as amigas da Associação Cultural O Beco da da Língua organizam a II Luso-petiscada, com um novo obradoiro e ementa degustaçom ainda por concretizar, em que voltarám a trazer sabores da lusofonia ao Centro Social.

Fechamos as atividades do mês, sábado 27, com a apresentaçom da "Proposta de aglutinaçom normativa" da AGAL. No ato intervirá o novo presidente da entidade reintegracionista, Eduardo Sanches Maragoto. O ato está marcado para as 19.00hs.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free blog software