« Chegamos ao mês de junho com completo programa de atividadesIntervençom do nosso companheiro Vitor Santalha na homenagem a Carvalho Calero no XXVI Aniversário do seu passamento »

Concerto solidário com a Papua Ocidental com Klute, Bang74 e Chris Masuak

30-05-2016

  21:16:00, por artabria   , 264 palavras  
Categorias: Concertos

Concerto solidário com a Papua Ocidental com Klute, Bang74 e Chris Masuak

Chris Masuak & The Viveiro Wave Riders, Bang74 e Klute actuarám na Fundaçom Artábria no sábado 25 de junho para Punks For West Papua, um movimento internacional que tem como objetivo angariar fundos e despertar as consciências dumha Papua Ocidental livre.

O genocídio da gente de Papua Ocidental a maos do exército indonésio é um dos mais tristes, mas raramente informados dramas dos nossos tempos. Situada ás portas de Australia, a provincia de Papua Ocidental é umha terra de incalculáveis riquezas que em 1969 foi seqüestrada com umhas violentas e manipuladas eleiçons por parte da Indonésia.

Com a ajuda da Austrália, dos EUA e Naçons Unidas, o exército indonésio assassinou mais de meio milhom de indígenas de Papua Ocidental durante estes anos, todo em nome dumha montanha de ouro. Todo isto mantido em segredo, pola proibiçom de entrada de jornalistas e de ajuda externa.

O choro do povo de Papua Ocidental é desatendido desde há uns cinqüenta anos. Mas a música punk berra alto, muito alto!

E agora, músicos galegos somam o seu apoio ao movimento.

O premiado documentário sobre este movimento, Punks For West Papua, conta a verdadeira história de como as Naçons Unidas atraiçoou o povo de Papua Ocidental e como Jody Bartola, um músico australiano, se inspirou para criar este movimento histórico para ajudar estranhos em terra estrangeira.

Recomenda-se ver este filme nom só aos amantes do punk rock, mas a todas aquelas pessoas que acreditarem na justiça.

Punks For West Papua está disponível para a descarga e os fundos angariados serám destinados ao Movimento Unido de Liberaçom de Papua Ocidental (ULMWP).

www.punks4westpapua.com

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software