« Palestra de John Thompson: Pinta Passado, Cria Futuro: Um projeto de memória histórica e muralismo em FeneConcerto solidário com a Papua Ocidental com Klute, Bang74 e Chris Masuak »

Chegamos ao mês de junho com completo programa de atividades

02-06-2016

  16:46:00, por artabria   , 567 palavras  
Categorias: Concertos, Gastronomia, Cultura e tradiçons, Movimentos sociais, Actividades mês a mês

Chegamos ao mês de junho com completo programa de atividades

Deixamos atrás o mês das Letras e encetamos junho com um completo programa de atividades.

Mais umha vez, tentamos diversificar as atividades e oferecer umha alternativa mais de ócio na cidade. Gastronomia, solidariedade internacionalista, música, atividades para crianças, exposiçons... estarám presentes no programa do mês que dá início.

A primeira das atividades será a próxima sexta-feira, 3 de junho, quando Marcos Abalde apresentará o livro editado pola Semente Trasancos "A Escola das Irmandades da Fala". O ato começa às 20.30hs.

No dia 4, sábado, o grupo local Kozmic Blues vai trazer-nos o seu primeiro trabalho "premonition". Kozmic Blues, formado por Elisa Sánchez e Andrés Toimil pratica um "rock com destelhos de folc-rock ianque dos 70 e 90. Misturando umha voz potente e em ocasions sussurrante que traz à mente cantoras como Janis Joplin, Grace Slick ou Pj Harvey, com umha guitarra com ritmos frenéticos e punzantes". O concerto está programado para as 23.00hs e a entrada livre.

No dia 10 de junho, sexta-feira, decorrerám, coincidindo com o Dia de Portugal no país vizinho, o Dia Tuga. A jornada, organizada em parcereia com o Beco da Língua, começará às 19.30 com a apresentaçom do último livro de Carlos Quiroga editado por Através Editora: "A imagem de Portugal na Galiza".

Às 20.30, haverá umha grelhada ao estilo português. Poderemos degustar sardinhas, carapaus e alheiras a preços populares.

Às 22.00hs, Sérgio Tannus Trio porá trilha sonora a esta jornada lusófona, com um concerto gratuíto. Ao finalizar o mesmo, haverá umha Jam Session. Nom duvides e traz o teu instrumento.

Sábado 11, decorrerá um Atelier infantil de manualidades criativas da mao de Lara Soto. O atelier está programado para as 19hs00. É preciso inscriçom prévia, a qual é gratuita e haverá um máximo de 15 vagas. Podes inscrever-te no correio-e correiodeartabria@gmail.com ou no telefone 671 200 160.

No mesmo dia, às 20.30hs @s companheir@s de Xiralúa Artesania e Desenho apresentarám a exposiçom de desenhos "Rexurdir para vivir" que estará disponível desde o 6 até o 30 de junho.

Na sexta-feira 17 projetaremos o documentário da autoria de Antón Rodríguez Fernández "Vieiros de Esperanza", que trata sobre a figura do ilustre ferrolano Ricardo Carvalho Calero. A projeçom começará às 20.30hs e contaremos na mesma com o realizador do documentário.

Davide Salvado, umha das vozes mais carismáticas do nosso país, estará o próximo sábado 18 no cenário do nosso Centro Social apresentando o seu último trabalho em solitário: "Lobos". O concerto começará às 22.30hs e a entrada é de 4 euros, 2 euros para pessoas associadas à Fundaçom Artábria. O bilhete também estará disponível em venda antecipada no café-bar do Centro Social, a um preço de 2 euros.

Após o concerto haverá foliada, anima-te e traz o teu instrumento.

Já no 23 de junho, chega umha das jornadas clássicas do início do verao: A noite das lumeiradas. Como é habitual, celebraremos a chegada do solstício de verao com umha grelhada popular em Esteiro, na Travessa de Batalhons.

No sábado 25, temos um encontro com a solidariedade internacionalista. Ferrol e, concretamente, a Fundaçom Artábria foi o local escolhido para o "Punk for west Papua International 2016", um evento solidário que decorrerá no mesmo dia em outras cidades do mundo, como Sidney ou Melbourne.
Chris Masuak & The Viveiro Wave Riders, Bang74 e Klute atuarám no nosso Centro Social para angariar fundos e despertar as consciências de umha Papua Ocidental livre.

O concerto começara às 22.00hs e a entrada é à vontade, disponibilizando vários petos no local para aquelas pessoas que quigerem colaborar com o seu contributo.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogtool