« Curso básico de galego (normativa reintegracionista) ministrado por Maurício CastroChegamos ao mês de junho com completo programa de atividades »

Palestra de John Thompson: Pinta Passado, Cria Futuro: Um projeto de memória histórica e muralismo em Fene

28-06-2016

  21:52:00, por artabria   , 217 palavras  
Categorias: Local Social, Cultura e tradiçons, Movimentos sociais, Palestras e debates

Palestra de John Thompson: Pinta Passado, Cria Futuro: Um projeto de memória histórica e muralismo em Fene

Amanhã, quarta-feira 29 de junho, às 20.30hs contaremos no nosso centro social com o hispanista John Thompson que nos apresentará o seu projeto: Pinta Pasado, Crea Futuro: Un proxecto de memoria histórica e muralismo en Fene.

Pinta Pasado, Crea Futuro: Un proxecto de memoria histórica e muralismo en Fene é um projeto que tem como finalidade involucrar à mocidade na recuperaçom da memória histórica por meio da exposiçom e dialogo para além da criaçom artística com a elaboçom dum mural coletivo.

John Patrick Thompson nasceu em Montana, Estados Unidos em 1971. É Doutor pola Universidade de Michigan e Professor Titular do Departamento de Línguas Modernas da Universidade de Montana. Como investigador tem trabalhado sobre a memória da Segunda República Espanhola e da ditadura fascista e a sua representaçom na narrativa galega. Publicou na Editorial Galaxia o livro 'As novelas da memoria. Trauma e representación da historia na Galiza contemporánea'. Elaborou também um completo censo dos monumentos às vitimas do franquismo que se erguerom em diferentes pontos da Galiza. Agora traz-nos um projeto inovador que procura a participaçom das jovens na apropriaçom da memória histórica. A sua iniciativa coneta com a arte chicana de Judith Baca, com os muralistas mexicanos Rivera, Siqueiros e Orozco, e também com a experiencia de 'Mar e ferro' que se desenvolveu em Sam Valentim em 2014.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

blogging software