« Abdías Uziel, Martina Gil e Xiana Ruíz ganhadoras do "V Concurso Escolar Conhecendo o Apalpador"Fechamos o ano com um amplo programa de atividades »

V concurso escolar Conhecendo o Apalpador já está em marcha

30-11-2016

  20:10:00, por artabria   , 335 palavras  
Categorias: Cultura e tradiçons

V concurso escolar Conhecendo o Apalpador já está em marcha

Com o fim de continuar a promover o conhecimento da figura do gigante carvoeiro do Courel entre as crianças galegas, a Fundaçom Artábria convoca o V Concurso Escolar "Conhecendo o Apalpador". Nesta ediçom contamos mais umha vez com a colaboraçom do Concelho de Ferrol.

Animamos às crianças da comarca, e da Galiza enteira a participar no concurso.

Eis as bases do concurso

1.- Haverá 3 categorias. A primeira para nenas e nenos entre 3 e 5 anos. A segunda para nenas e nenos com idades entre 6 e 8. E a terceira para nenos e nenas entre 9 e 12 anos.

2.- Para poder participar no concurso, cada nen@ deverá apresentar um debuxo original, com qualquer material ou ténica, relativo à figura do Apalpador. O debuxo será apresentado num fólio A4.

3.- Estabelecem-se 3 prémios por categoria, que consistirám num lote de produtos relacionados com a figura deste mítico carvoeiro. O júri poderá conceder as mençons honoríficas que considerar oportuno, ou declarar deserto qualquer dos prémios.

4.- Os trabalhos candidatos aos prémios terám que ser entregados antes do 23 de dezembro de 2016 na Fundaçom Artábria (Trav. Batalhóns nº7, baixo. Ferrol.

5.- Para identificar os debuxos, estes deverám levar um envelope em cujo esterior se faga constar "Concurso de debuxo conhecendo o Apalpador" com os dados do curso onde está matriculad@ @ concursante, e em cujo interior deve figurar nome e apelidos, idade, curso, e centro onde está matriculado, além dumha autorizaçom do pai, mae ou tutor/a para participar no concurso.

6.- O júri será composto por 1 pessoa da Diretiva da Fundaçom Artábria, 2 pessoas ligadas ao mundo das artes plásticas e o próprio Apalpador. A decissom do júri será inapelável e dará-se a conhecer na terça-feira 27 de dezembro, mediante a publicaçom no nosso web.

7.- Os prémios serám entregues polo Apalpador no dia 30 de dezembro no nosso Centro Social.

8,- A participaçom no concurso supom a autorizaçom expressa para a difussom das imagens.

9.- A participaçom no concurso supom a aceitaçom de todas e cada umha das presentes bases, assim como o criterio da Fundaçom Artábria na resoluçom de qualquer questom nom prevista nestas bases

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution CMS