« Atividades de março na Fundaçom Artábria | Abdías Uziel, Martina Gil e Xiana Ruíz ganhadoras do "V Concurso Escolar Conhecendo o Apalpador" » |
A Fundaçom Artábria oferece um variado programa de atividades para fevereiro: exposiçons, teatro, música, atividades para crianças, monólogos, gastronomia... completam umha intensa programaçom para este mês de entruido.
As atividades comezam a próxima sexta-feira 3 de fevereiro. Desde Porto, na sua turne pola Galiza, chegam ao nosso Centro Social os Palankalama.
Palankalama é um quarteto dedicado à música instrumental, oriundo da cidade tripeira. As suas composiçons baseiam-se na música tradicional/folque de diversas regions e imaginários. Cada música é umha procura de um cenário onde se desenvolve um argumento. Recorrendo à energia do rock, a narrativa é traçada polos quatro elementos da banda, numha busca de lugares de "fiçom".
O início do concerto está fixado para as 22.30hs e a entrada é de graça.
No sábado 4 às 20hs decorrerá a inauguraçom da exposiçom de fotografias analógicas de Antia DC que leva por título "Ferrol Vello". Umha série de imagens do bairro portuário desde a ótica da fotógrafa ferrolana.
Também no sábado 4 às 22.00hs a companhia eumesa DameCuerda QueTeatro traz ao nosso Centro Social a adaptaçom da obra de Noel Coward "Un espirito burlón".
Prepara-te para rir nesta hilarante, fantasmagórica e disparatada comédia. A entrada é de graça.
Na sexta-feira 10, o professor, historiador, escritor e jornalista ferrolano Guillermo Llorca recuperará numha palestra a "Memória histórica do bairro de Esteiro". A conferência começará às 20.00hs.
No mesmo dia 10, às 22.00hs daremos continuidade a projeçom de diapositivas do companheiro Ernesto Lopes sobre a história da nossa entidade.
No dia 11, participaremos na jornada de comemoraçom do centenário dumha reuniom histórica entre as Irmandades da Fala da Corunha e de Ferrol. A atividade organizada polo Coletivo Literário In Nave Civitas, da Corunha, começa às 10.50hs na Estaçom de comboios de Corunha, desde onde partirám as e os "hirmáns da Cruña" para chegar a Ferrol às 12.00hs onde serám recibid@s polos "hirmáns enxebres de Ferrol".
Posteriormente decorrerá um roteiro polo Ferrol das Irmandades guiado por Xosé Maria Do Barro. Durante o percurso espalharam-se escritos alusivos ao que aconteceu há 100 anos. No edifício Ideal Roon (antigo local comercial de Inditex na Praça de Armas) haverá um ?photocall? 100 anos depois e rematará o roteiro com a leitura de textos das Irmandades da Fala.
Às 14.30hs decorrerá um jantar-popular no nosso Centro Social. A ementa será entrantes, lacom assado com cachelos, sobremesa, água e vinho e terá um preço de 12 euros. Para apontar-se podedes fazê-lo escrevendo para correiodeartabria@gmail.com ou ligado para o telefone 669 778 474 antes do 9 de fevereiro.
Após o jantar haverá recital poético e foliada. Podes trazer o teu instrumento!
À volta das 18.30 acompanharemos ao pessoal que se deslocu desde a Corunha novamente à Estaçom de comboios.
O coletivo Literário in nave civitas fai um chamamento a animar-se e vestir de época durante a jornada.
Na sexta-feira 17 de fevereiro recalará na Fundaçom Artábria o ator Luis Zahera para oferecer ao público o monólogo "Chungo", um espetáculo no que explica as suas vivências como ator e a trajetória que o foi levando a interpretar papeis "de raro, de nom muito listo".
O preço do bilhete anticipado, que já se pode comprar no nosso Centro Social, e para pessoas associadas é de 4 euros e e em bilheteira de 6 euros. A atuaçom está marcada para as 22.00hs.
No sábado 18 decorrerá um novo atelier infantil de manualidades criativas. Desta volta as crianças aprenderám a fazer disfarces de entruido. A atividade que será ministrada por Lara Soto e Begonha Painceiras está destinada a nenas e nenos a partir de 6 anos. Require-se inscriçom prévia, que é gratuíta, e o límite de prazas é de 20.
Podes apontar-te no correiodeartabria@gmail.com ou ligando para o 671 20 01 60 (Lara).
No próprio sábado 18 decorrerá a primeira ediçom do Concurso Ártabro de elaboraçom de Freixós. As bases estám disponíveis na nossa página web. A inscriçom é gratuita.
Novamente a música será protagonista na sexta-feira 24. Desde o bairro corunhês de Monte Alto chegá Trapalhada para pôr-nos a dançar ao ritmo do seu último trabalho ?Alenta o Mar?. A entrada é de balde e o início do concerto está marcado para as 22.30hs.
Fecharemos as atividades do mês de fevereiro no sábado 25 com a tradicional Ceia de Entruido na Fundaçom Artábria. A ementa típica constará de sopa, cozido, sobremesa de entruido, vinho, água, café e "shots". O preço é de 15 euros, 12 euros para as pessoas associadas. Para reservar o teu bono podes escrever para correiodeartabria@gmail.com ou para o telefone 669 778 474.