A nossa entidade receberá a distinçom de 'Ferrolana do Ano 2017' »

Disponibilizamos o programa de atividades para o mês de abril

06-04-2017

  00:27:00, por artabria   , 611 palavras  
Categorias: Concertos

Disponibilizamos o programa de atividades para o mês de abril

Música, palestras, gastronomia, atividades para crianças... enchem o programa do mês da Revoluçom dos Cravos na Fundaçom Artábria. Este mês servirá também para comemorar o centenário da criaçom das Irmandades da Fala em Ferrol, com várias atividades programadas.

A primeira delas nesta quinta-feira, 5 de abril às 20.30hs, quando decorrerá umha palestra com o historiador ferrolano Eliseo Fernández, sob o título: "As irmandades e o movimento obreiro em Ferrol".

Na sexta-feira, 6 de abril, às 20.30hs apresenta-se na Fundaçom Artábria "Alén da casta. Un ensaio sobre o poder e as clases sociais no século XXI", de Xabier Pérez Davila, publicado em Laiovento. A obra aborda as conseqüências da crise financeira, transformada em económica, social e política. O autor pergunta-se nas suas páginas se é possível compreender a sociedade ignorando os conceitos de poder, hierarquia e classe social. "Existe, ainda, a luita de classes? Quem leva a iniciativa, a minoria poderosa ou a maioria subalterna?". O texto descreve as classes sociais tal e como se configuram na primeira década do século XXI. No ato, junto ao autor, participará Maurício Castro.

No sábado 8, na Travessa de Batalhons, elaboraremos um mural comemorativo do centenário da criaçom das Irmandades da Fala na nossa cidade.

Na quarta-feira, 12 de abril, CGTH records organiza um concerto de autêntico luxo com os cataláns Plese Wait que chegam desde Sant Feliu de Guíxols para nos apresentarem o seu último trabalho "Look around, see inside". Junto a eles e também dos Països Cataláns, Tano!, umha dupla de Girona formada por componentes de Anchord ou Hürricade. A terceira banda nom precisa apresentaçom e já som da família ártabra: os Klüte. O concerto começará às 22.00hs e a entrada é de graça.

Na sexta-feira, 14 de abril, decorrerá umha nova projeçom de diapositivos da história da nossa entidade, da mao de Nês Lopes.

No sábado 15 de abril, um novo atelier infantil decorrerá da mao de Lara Soto. Desta vez, pintaremos a nossa própria camisola, ou a de mamai ou papai. Precisa-se de inscriçom prévia gratuita e há limite de assistência para 15 crianças. A atividade está programa para nenos e nenas a partir dos 4 anos. Podes fazer a inscriçom ligando para o número 671 200 160 (Lara)

Sexta-feira 21, às 21.30h, a dupla formada por Sapoconcho e Frank Astro trazem o projeto "Canções de amor e guerras", no que misturam-se diversos estilos musicais, passados pola particular peneira musical dos dous artistas. O concerto promete ser íntimo e intenso em colaboraçom com os XX anos de Ábrete de Orellas.

No sábado 22, daremos continuidade às atividades deste mês de abril com umha ceia em homenagem ao quarenta e dous aniversário da Revoluçom dos Cravos em Portugal.
A ementa será composta por entradas várias, Arroz de Bacalhau, vinho, água e sobremesa.
O preço do bono é de 12 euros para as pessoas associadas à Fundaçom e de 15 euros para o resto, podes reservá-lo ao balcom do Centro Social ou escrevendo para correiodeartabria@gmail.com e fazendo o pagamento no número de conta: ES64 2080 0226 6130 4002 2733 ponhendo como conceito "Ceia 25 abril". A data límite para se inscrever é 20 de abril. Os lugares estám limitados a 60 pessoas. A ceia começará às 22.00hs

Na sexta-feira 28, às 20.30hs, daremos continuidade às atividades comemorativas do centenário das Irmandades na cidade departamental. "O teatro nas irmandades" é o título da palestra que ministrará o professor ferrolano Francisco Rodríguez e que servirá de introduçom à obra "Mal de moitos", de Charlón e Hermida, que será interpretada polo grupo de teatro da Sociedade Cultural Medulio.

Fecharemos as atividades deste mês, com um novo concerto no sábado 29. De Carral chega o grupo de metal Cru, que acompanhará no cenário do nosso Centro Social os locais Os Derradeiros.
O concerto começará às 22.30hs e a entrada é de graça.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution