« Manuela Ribeira Cascudo: Reconhecimento a umha vida dedicada à causa da línguaPrograma do nosso XIX aniversário »

Programa de atividades de novembro na Fundaçom Artábria

01-11-2017

  20:13:00, por artabria   , 432 palavras  
Categorias: Concertos

Programa de atividades de novembro na Fundaçom Artábria

Na passada terça-feira, com a celebraçom do Samhain, finalizavam as atividades programadas no nosso XIX Aniversário com grande sucesso. À volta de 400 pessoas participárom dos concertos, palestras ou do teatro, durante o mês de outubro, na Fundaçom Artábria.

Seguimos a trabalhar para ofertar um ócio alternátivo na nossa cidade, no qual a nossa língua seja a principal protagonista. Eis a nossa proposta para novembro:

As atividades começam na sexta-feira 3, com a apresentaçom do livro de Manuel Miragaia "Galeguia", "um livro poético para conhecer e sentir as relaçons históricas entre a Galiza e Portugal, as origens da Galiza e de Portugal e o essencial das ideias e da utopia do movimento cultural e político do Galeguismo". O ato terá início às 20.00hs.

No sábado 4 de novembro, decorrerá o primeiro dos três concertos programados para este mês, com o heavy metal como protagonista. O grupo local Rottentown (Vilapodre) apresentará o seu segundo EP, "Victins of nothing", e estarám acompanhad@s polos vigueses Iron Hunter. O concerto começará às 22.00hs e a entrada é de graça.

O concerto entra nas atividades reivindicativas programadas em toda a Galiza neste dia, sob a legenda "Concerto Expansivo por um Monte Vivo".

Na sexta-feira, 10 de novembro, decorrerá a apresentaçom da Banda Desenhada "Lucas Ferro Caaveiro, a autêntica rebeldia galega". No ato, que começará às 20.30hs e intervirám Henrique Sanfiz e o ilustrador Carlos Sardinha.

No sábado 11, contaremos com um novo atelier para crianças e familias. Desta volta, Antón Cortizas ensinará-nos a arte milenar dos Origamis. A atividade é pensada para crianças a partir dos 5 anos. Precisa-se de inscriçom prévia, a qual é gratuita e há um límite para 15 crianças.

No dia 17 de novembro, sexta-feira, celebraremos desde as 20.00hs o nosso magusto ártabro, no qual poderemos degustar de graça as melhores castanhas dos soutos dos Vidueira, na comarca do Bolo. Além disso, haverá liscos ao preço de 2 euros.

Sábado 18, de Compostela, chega o cantor Xosé Constela apresentando o seu quarto trabalho: "Virada por Avante". O concerto terá início às 22.30hs e a entrada é de graça.
Neste trabalho, Constenla achega-se ao folc-rock americano, através de cançons que refletem "um momento de mudança vital". O disco foi produzido por Fredi Marugán, guitarrista e arranjista, que tem colaborado com artistas como Ismael Serrano.

O advogado Borxa Colmenero apresentará, na sexta-feira 24, o seu livro "Vidas culpáveis. O controlo neoliberal do crime" editado por Laiovento. O ato tem hora de início marcada para as 20.00hs.

Fecharemos as atividades do mês de novembro no sábado 25, com o concerto dos ferrolanos Jaime Fifthring and the coffee breakers . O concerto é de graça e dará começo às 22.30h.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software