Categoria: Gastronomia

23-04-2014

Link permanente 12:27:49, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 87 palavras, 46 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Movimentos sociais

25 de abril sempre!

Na próxima sexta-feira, 25, daremos continuade as atividades deste mês de abril com umha ceia concerto em homenagem ao quarenta aniversário da Revoluçom dos Cravos.

A ementa estará composta de caldo verde, bacalhau à brás, vinho, água e sobremesa. A ceia estará animada polo cantor angolano Alberto Mvundi.

O preço do bono é de 12 euros até o dia de hoje e 14 euros amanhã, podes reserva-lo ao balcom do Centro Social ou escrevendo para correiodeartabria@gmail.com. A data limite para apontar-se é 24 de abril.

A ceia dará começo às 22.30hs

15-04-2014

Link permanente 16:38:18, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 69 palavras, 249 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Actividades mês a mês

Passamos da cuaresma e da Semana Santa. O dia 17 orgia cárnica na Artábria!

As ferrolanas e ferrolanos sofremos estes dias umha sobredose de integrismo católico e espanholismo nas nossas ruas financiado polo "popular" José Manuel Rey Varela, o mesmo que deixa na ruína o nosso património cultural.

É por isso, que nesta quinta-feira de "Pascua" rechaçaremos simbolicamente a "Semana Santa" dando-nos umha enchenta de carne durante a "Cuaresma".

Apontas-te? Por 5 eurinhos terás um prato de asinhas de frango, liscos e chouriços crioulos!

30-10-2013

Link permanente 17:30:53, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 168 palavras, 276 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Movimentos sociais

Crónica gráfica da ceia do XV Aniversário

Um ceia para associados e associadas e amig@s da nossa entidade serviu no passado sábado 26 de outubro de celebraçom principal destes 15 anos cumpridos desde a abertura do Centro Social, acontecida em Setembro de 1998.

Um bom número de companheiros e companheiras juntamo-nos no local da Rua de Batalhons para a ocasiom. Entre a@s convidad@s contamos com a porta-voz nacional de NÓS-Unidade Popular Rebeca Bravo, o concelheiro do BNG em Ferrol Iván Rivas, o representante das Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra Manolo Pazo, Marcos Lopes da Semente de Compostela ou Paulo Rico e Bea Peres da Gentalha do Pichel. A tod@s eles/as agradecemos a sua assistência.

Além da gastronomia do País, vimos em primícia um trailer de 10 minutos do documentário sobre a história da Fundaçom Artábria, no qual estamos trabalhando e esperamos que saia a luz antes de finalizar o ano.

Completou a noite um animado bingo músical de medo da mao do companheiro de Berro BamBam Chiqui Pereira.

Como sempre, mostramos-vos umhas imagens da festa gastronómica e musical.

07-10-2013

Link permanente 13:33:00, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 300 palavras, 349 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Concertos, Gastronomia, Cultura e tradiçons, Actividades mês a mês

Todo um mês de atividades para festejar o 15º aniversário

Depois do XIII Festival da Terra e da Língua as atividades da Fundaçom Artábria continuam. O mês de outubro vem carregado de atividades para festejar os quinze anos do nosso coletivo.

Quinze anos de trabalho pola defesa da cultura nacional, os valores solidários e os direitos históricos do nosso País.
É com este motivo, que organizamos umha série de atividades para dar conteúdo ao programa previsto para celebrar esta data tam assinalada. Ei-lo!

Sexta-feira 4 de outubro desde as 20.30hs iniciamos o nosso aniversário com a primeira cita gastronómica. Chouriços e espetos grelhados da mao do nosso Master-Chef Carlos Louro.

Na sexta-feira 11 de outubro o Mago Fiz (re)voltará à Fundaçom Artábria com o seu espetacular espetáculo de magia. Será às 22hs e a entrada gratuíta.

Teresa Moure apresentará o seu último trabalho o poemário "Eu violei o lobo feroz" na quinta-feira, 17 de outubro, às 20.30h.

Na sexta-feira 18 de outubro, às 22.30hs, chegam desde a comarca de Trasancos o grupo de ska Tardepiache. Com certeça darám muita festa! Ah e é de graça!

E ao dia seguinte, 19 de outubro, continuamos com a música. Desta vez decorrerá no Centro Social umha das nossas míticas foliadas artábras com a presença dos grupos: Ferozes da Galgueira, Xente Nova e Alén de Ancos. Traz o teu instrumento e soma-te à festa!

No sábado 26 de outubro decorrerá a ceia do 15 aniversário. A ementa será Polvo à Feira, Presunto à feira com cachelos. De sobre-mesa bolo de aniversário. O preço da ementa é de 12 euros e já podes fazer a tua reserva no Centro Social.
E depois da ceia... Bingo musical de medo!!!

Para finalizar as atividades do aniversário celebraremos a noite do Sahmain com um obradoiro de cabaças, liscos e castanhas. Os contos desde o campo-santo com Raulinsteim do Metal fecharám umha noite de honra aos defuntos.

10-06-2013

Link permanente 19:47:39, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 268 palavras, 482 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Teatro e conta-contos, Actividades mês a mês, Palestras e debates

Completo calendário de atividades no mês de junho

Junho sera um completo mês de atividades no nosso Centro Social. Teatro, cabaré, conferências, música e festa completam um amplo programa que passamos a desglossar.

Leia mais »

03-06-2013

Link permanente 23:10:32, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 83 palavras, 257 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia

Adiada a ceia arménia

Problemas de última hora obrigam-nos a mudar a atividade agendada para este sábado. Finalmente a Ceia Arménia decorrerá no nosso Centro Social no próximo sábado, 15 de junho às 21.30hs.

A ementa estará composta de kebab arménio, salada de beterraba, dolma, torta típica, café arménio e água e/ou vinho. Terá um preço de 10 euros e para apontar-se podes faze-lo escrevendo para o correio eletrónico correiodeartabria@gmail.com ou no balcom do Café-bar.

Pedimos desculpas polo atraso e esperamos que podades desfrutar da gastronomia desta ex-república soviética.

1 2 3 4 5 6 7 8 >>

Horário de Abertura
- Segundas a quintas 17.00h-23.00h
- Sextas e Sábados 18.00h-02.00h

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Calendário de atividades

Onde estamos?

Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao
(Esteiro) Ferrol-Galiza
Telefone: 981 352 986
correiodeartabria(arroba)gmail.com


Ver Os meus Locais guardados num mapa maior

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software