Categoria: Língua

15-05-2014

Link permanente 10:33:07, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 289 palavras, 262 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Língua

Difundimos o manifesto solidário com @s 12 repressaliad@s por defender a nossa língua

O Estado espanhol aplica um verdadeiro cerco contra o exercício pleno dos direitos lingüísticos do povo galego, numha complexa estratégia que pretende impor definitivamente o espanhol e tem na repressom contra quem defende o nosso idioma umha das suas expressons mais claras.

A 8 de fevereiro de 2009, umha manifestaçom contra o Galego convocada por organizaçons abertamente antigalegas como Galicia Bilingüe, UPyD, PP e Falange, com autocarros transladados de fora da Galiza para reclamar a suspensom do nosso direito coletivo e individual à língua, enfrentou na capital galega a oposiçom de numerosos coletivos e pessoas que saírom às ruas em defesa do Galego.

Depois de sofrer as provocaçons dos ultras e o espancamento da Polícia espanhola, que em todo o momento lhes deu cobertura, um número significativo de galegos e galegas fomos denunciadas e enfrentamos um processo repressivo com pedido de fortes penas de prisom.

Nos próximos dias 20, 22 e 23 de maio, decorre em Compostela um desses julgamentos, contra umha dúzia de pessoas que naquela jornada protestamos contra a presença dos ultras pró-espanhol nas ruas da Galiza.

Queremos expressar o nosso agradecimento às entidades que expressárom a sua solidariedade com as pessoas retaliadas por defender o Galego e exigimos o fim da perseguiçom que o Estado espanhol exerce contra os direitos lingüísticos do povo galego.

Apelamos ao nosso povo a se solidarizar com Roberto Rodrigues Fialhega, Teto, Aurélio Lopes, Bernardo Máiz, Narciso Vasques, Xiana Rodrigues, Alexandre Rios, Abraám Alonso, Santiago Mendes, Joám Peres, António Fernandee, Alexandre Blasco e Roberto Conde, participando na concentraçom que vai ter lugar no dia 20 de maio às 9:00 h. às portas dos Julgados das Fontinhas em Compostela.

Nom vamos permitir mais agressons contra a nossa língua nem contra a dignidade nacional galega.

Defender a língua nom é delito!

06-05-2014

Link permanente 16:19:26, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 171 palavras, 391 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Língua, Palestras e debates

Apresentaçom do livro 'Como ser reintegracionista sen que a familia saiba'

Na próxima sexta-feira 9 de maio, a partir das 20hs, decorrerá no nosso centro social a apresentaçom do livro 'Como ser reintegracionista sen que a familia saiba' com a presença do autor Eduardo Sanches Maragoto.

Leia mais »

09-04-2014

Link permanente 18:27:12, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 27 palavras, 187 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Cultura e tradiçons, Língua, Teatro e conta-contos

Assim decorreu a obra "Encontros no rio enxoito"

O passado 5 de abril, Besta Teatro, representava no nosso Centro Social "Encontros no rio enxoito". Cá vós deixamos umha pequena galeria gráfica de como decorreu a obra.

30-03-2014

Link permanente 22:30:15, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 373 palavras, 229 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Língua

[Fotos] Como cada ano, março foi o mês da homenagem a Carvalho Calero para a Fundaçom Artábria

Neste domingo dia 30 de março, a nossa entidade voltou a lembrar Carvalho Calero ao pé das ruínas da casa natal, na rua Sam Francisco.

Leia mais »

28-03-2014

Link permanente 14:12:24, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 476 palavras, 240 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Língua

Ato simbólico para denunciar hipocrisia do governo municipal de Ferrol a respeito de Carvalho Calero

Na manhá de hoje, 28 de março, umha delegaçom da diretiva da Fundaçom Artábria, composta por Vituco Santalha e Xende Lopes Teixeiro, entregou no registo do Concelho de Ferrol umha carta, que anexamos, acompanhada de um jogo de ferramentas para José Manuel Rei Varela.

Com este ato simbólico, a Fundaçom Artábria pretende denunciar a hipocrisia e oportunismo do Governo Municipal a respeito da figura de Ricardo Carvalho Calero.

Conhecedores do "estrito código ético" que rege no Partido Popular sobre a receçom de presentes que podam ser mal interpretados... quigemos fazer a entrega de maneira pública, polo qual esperamos que o nosso Alcalde aceite o presente.

Leia mais »

20-03-2014

Link permanente 17:54:06, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 198 palavras, 384 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Comissom de Língua, Cultura e tradiçons, Língua

Homenagem a Carvalho Calero o próximo 30 de março

No próximo dia 25 de março, cumpre-se o vigésimo quarto aniversário do passamento do inteletual ferrolano Ricardo Carvalho Calero.

Leia mais »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>

Horário de Abertura
- Segundas a quintas 17.00h-23.00h
- Sextas e Sábados 18.00h-02.00h

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Calendário de atividades

Onde estamos?

Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao
(Esteiro) Ferrol-Galiza
Telefone: 981 352 986
correiodeartabria(arroba)gmail.com


Ver Os meus Locais guardados num mapa maior

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software