Categoria: Movimentos sociais

21-07-2015

Link permanente 00:05:27, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 165 palavras, 467 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Movimentos sociais, Palestras e debates

Dia da Pátria na Fundaçom Artábria

Na quinta-feira, 23 de julho, decorrerá no nosso Centro Social a festa do Dia da Pátria, que terá lugar o próximo 25 de julho.
Dentro das atividades programadas para este dia, além dumha grelhada popular, contaremos com umha palestra internacionalista que trazerá a realidade dos Països Cataláns a Ferrol.

Na palestra, que dará início às 19.30hs, intervirám Simón Vázquez, membro de Endavant (OSAN) e Maria Plana, Porta-voz de Som Països Catalans.

Aproveitamos para informar-vos que o nosso Centro Social permanecerá fechado os próximos 24 e 25 de julho, Dia da Pátria.

A Fundaçom Artábria trabalha para que o nosso país esteja no lugar que lhe corresponde no espaço europeu e aportamos o nosso pequeno grao de areia na construçom nacional da Galiza, é por isso que apelamos a:

1.- Secundar ativamente todas aquelas iniciativas patrióticas promovidas nos próximos dias ao longo da Naçom que reclamem a soberania e a independência nacional da Galiza.

2.- Pendurar nas varandas, janelas, fachadas de casas e vivendas da nossa base social a bandeira da Galiza.

17-06-2015

Link permanente 14:37:29, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 143 palavras, 333 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Cultura e tradiçons, Movimentos sociais, Palestras e debates

Apresentaçom do livro 'Nacionalismo galego aquén e alén mar' de Uxío-Breogán Diegues

Na próxima sexta-feira 19 de junho às 20hs, terá lugar no nosso Centro Social a apresentaçom do último trabalho do historiador e professor da UDC, Uxío-Breogán Diegues, Nacionalismo galego aquén e alén mar. Desarticulación, resistencia e rearticulación (1936-1975). Este ensaio, editado por Laiovento, será apresentado polo também historiador e professor da UDC, Carlos Velasco.

Com esta obra, o professor Uxío-Breogán Diegues realiza umha fonda incursom na história do nacionalismo galego. Apresenta umha monografia na qual, pola primeira vez, obtemos umha detalhada panorámica desta realidade entre o plebiscito autonomista de junho de 1936, diante a II República, e a eclosom do movimento nacional-popular galego na primavera do ano 1975, no final da ditadura franquista. Umha viagem que parte dum tempo presidido no campo nacionalista polo Partido Galeguista (PG), fundado em dezembro de 1931, para rematar com a criaçom da Assembleia Nacional-Popular Galega (AN-PG) da qual se completam quarenta anos.

23-04-2014

Link permanente 12:27:49, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 87 palavras, 587 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Movimentos sociais

25 de abril sempre!

Na próxima sexta-feira, 25, daremos continuade as atividades deste mês de abril com umha ceia concerto em homenagem ao quarenta aniversário da Revoluçom dos Cravos.

A ementa estará composta de caldo verde, bacalhau à brás, vinho, água e sobremesa. A ceia estará animada polo cantor angolano Alberto Mvundi.

O preço do bono é de 12 euros até o dia de hoje e 14 euros amanhã, podes reserva-lo ao balcom do Centro Social ou escrevendo para correiodeartabria@gmail.com. A data limite para apontar-se é 24 de abril.

A ceia dará começo às 22.30hs

09-04-2014

Link permanente 18:36:06, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 70 palavras, 381 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Cultura e tradiçons, Movimentos sociais

Inauguraçom da Exposiçom "Óleo protesto" de Francisco Maceira

O multifacetado artista ferrolano, Francisco Maceira, inaugura nesta sexta-feira, 11 de abril, a exposiçom "Óleo protesto" na que inclue várias pinturas de temática político-social.

"Caranza zona C", "A nena de Basora" ou "Fusilamento de Amada Garcia" som alguns dos títulos das obras que Maceira exponhera no nosso Centro Social.

A inauguraçom decorrerá às 20.00h e a exposiçom poderá visitar-se até o 9 de maio em horário de abertura do nosso Centro Social.

30-10-2013

Link permanente 17:30:53, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 168 palavras, 358 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Movimentos sociais

Crónica gráfica da ceia do XV Aniversário

Um ceia para associados e associadas e amig@s da nossa entidade serviu no passado sábado 26 de outubro de celebraçom principal destes 15 anos cumpridos desde a abertura do Centro Social, acontecida em Setembro de 1998.

Um bom número de companheiros e companheiras juntamo-nos no local da Rua de Batalhons para a ocasiom. Entre a@s convidad@s contamos com a porta-voz nacional de NÓS-Unidade Popular Rebeca Bravo, o concelheiro do BNG em Ferrol Iván Rivas, o representante das Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra Manolo Pazo, Marcos Lopes da Semente de Compostela ou Paulo Rico e Bea Peres da Gentalha do Pichel. A tod@s eles/as agradecemos a sua assistência.

Além da gastronomia do País, vimos em primícia um trailer de 10 minutos do documentário sobre a história da Fundaçom Artábria, no qual estamos trabalhando e esperamos que saia a luz antes de finalizar o ano.

Completou a noite um animado bingo músical de medo da mao do companheiro de Berro BamBam Chiqui Pereira.

Como sempre, mostramos-vos umhas imagens da festa gastronómica e musical.

23-10-2013

Link permanente 12:12:59, por Fundaçom ARTÁBRIA Email , 168 palavras, 474 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Movimentos sociais

Este sábado apresenta-se a Semente em Trasancos!

O próximo sábado, 26 de outubro, decorrerá às 18.30h no local social da AV de Esteiro, sediada na rua Fernando VI de Ferrol, umha reuniom informativa de carater aberto para apresentar o projeto da Semente na nossa Comarca.

Leia mais »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 16 >>

Horário de Abertura
- Segundas a quintas 17.00h-23.00h
- Sextas e Sábados 18.00h-02.00h

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Calendário de atividades

Onde estamos?

Travessa de Batalhons nº 7 rés-do-chao
(Esteiro) Ferrol-Galiza
Telefone: 981 352 986
correiodeartabria(arroba)gmail.com


Ver Os meus Locais guardados num mapa maior

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution free blog software