
Já podes consultar o programa completo de actividades do IX Festival da Terra e da Língua de este ano, que como sabedes é dedicado a umha temática de actualidade.

Este sábado, voltárom o cenário do centro social da Fundaçom Artábria os focos, figurinos, aderezzos e contra-regras. O motivo? tocava a desfrutar do retorno do teatro ao nosso cenário. A obra em questom era “Paralisados”, representada pola companhia de teatro amador de Sta. Izía, Crucia Teatro, tendo como elementos principais da trama o uso de um paralisante e a disputa entre sobrinhos pola herdança da tia recentemente falecida. Deve ser destacada, além da qualidade do grupo, a cuidada ambientaçom do cenário, todo o qual converteu a encenaçom num êxito que celebramos.

Sábado 9 de Maio a partir das 20:30, teremos a oportunidade de desfrutar da obra de teatro “Paralisados” de Elena V. Porto e representada polo grupo de teatro aleccionado de Sta. Icía “Crucia teatro”. O preço é de 2,5 euros para sóci@s e 3 euros para pessoas nom associadas.

Destilarias ilegais de canha, importaçom clandestina de empadas, pam…, Little Italy seria Little Galiza, as pizzarias italianas sustituídas por empadarias, ou o nosso particular padrinho Michael Neda... fôrom alguns dos exemplos com que neste sábado Sebas Mendez nos apresentou o seu novo monólogo em que, mediante paralelismos entre a situaçom e a atitude d@s emigrantes italianos nos EUA e a das galegas e dos galegos, explicou como funcionaria e actuaria a máfia galega nos EUA dos anos 30.

Hoje, dia 14 de Fevereiro, temos novamente no nosso local, a partir das 22h30, Sebas Mendes, apresentando o seu novo espectáculo "2x1" no qual recolhe os melhores momentos dos seus dous últimos monólogos "A mafia galega, o que pudo ser e nom foi" e "Joselito, Angel Cristo e Maradona som a mesma pessoa".
Sebastián Méndez (Compostela 8/9/1973) é músico, actor, guionista membro fundador de RUXE-RUXE e da companhia Virtudes Produccións.

A próxima sexta-feira, 19 de Dezembro, virá carregada de actividades no nosso Centro Social. Abrirá a noite o espectáculo Alta Cultura da clown ferrolana Clara González.
Durante 35 minutos Clara descobrirá-nos quem é Petra...
O espectáculo começará polas 21h30 e a entrada será de graça.

Tal como anunciamos em dias passados, ontem recebemos o Inverno com umha noite de festa molhada pola forte chuva que caiu todo o dia e toda a noite em Ferrol. Apesar da água, a convocatória funcionou e a resposta foi boa: numerosas pessoas, amigas e amigos da Artábria, vinhérom comer umhas castanhas assadas, beber uns copos e desfrutar do espectáculo cómico de Pedro Brandariz.
Para recebermos Novembro, vamos enfeitar o Centro Social com cabaças medonhas e, nesta mesma sexta-feira, assaremos umhas castinhinhas que poderás degustar de graça. Será a partir das 20h30 e, a seguir, contaremos com um espectáculo humorístico, com o clown Pedro Brandariz, às 22 horas, como parte dos actos polo X Aniversário da Fundaçom Artábria.
Queres saber mais sobre Pedro Brandariz? clica abaixo e lê mais:

No sábado 25 de Outubro, o escritor João Aveledo apresentará o seu trabalho “Arceia” editado pola Fenda Editora.
Após a apresentaçom do livro, contaremos com a actuaçom do actor galego Quico Cadaval, que nos trará os seus contos à Fundaçom Artábria. Será a partir das 22h e o preço do bilhete é de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para pessoas associadas.

Na sexta-feira, 17 de Outubro, também às 22h, chega desde Fene umha das mais conhecidas contacontos do nosso país: Paula Carvalheira dando continuidade ao ciclo de "Contadas na fundaçom" que já contou com a presença de Cándido Pazó o passado dia 10.
O preço do bilhete será como outras vezes de 3 euros para pessoas nom associadas e 2 euros para sóci@s.

| Seg | Ter | Qua | Qui | Sex | Sab | Dom |
|---|---|---|---|---|---|---|
| << < | > >> | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | ||||