Na defesa do nosso, berra em galego
Tomemos a palavra
Aturuxo - 1- Afirmamos que o galego e a língua própria de Galiza, e como tal, um elemento único e determinante da nossa identidade galega, um elemento que nos define como povo e unha forma única de ver a vida. Por isso, entendemos que o nosso direito a poder viver vintequatro horas em galego e inalienável e inegociável, com o qual exigimos as medidas oportunas para garantir e preservar os nossos direitos. Denunciamos nom poder ter umha vida plena em galego: no cinema, no lazer, na educaçom, no trabalho, nos serviços, etc.
2- Criticamos e rexeitamos aquelas entidades e associacions e instituçons de qualquer um outro tipo que, usando demagogia barata, atacam com fúria qualquer avanço a prol da normalizaçom da nossa língua e intentam fomentar as políticas de substituçom linguística aludindo a um viciado bilingüismo.
3- Rechaçamos e instamos à denúncia de todas as autoridades e instituçons que nom desempenhem o seu papel de velar polo cumprimento da normativa linguística actual e inpelimos a todas elas a iniciar projectos que fomentem a utilizaçom da nossa língua.
4- Consideramos que a política linguística que se está a desenvolver é insuficiente e eivada, que potencia um modelo perpetuado e fracassado, por isso apostamos por umha abertura da actividade dinamizadora de cara os outros países lusófonos, em especial no eido educativo e de consciênciaçom social sobre quais som as raízes próprias do galego. Por tudo isto, aplaudimos o acordo do Parlamento galego em quanto a recepçom das rádios e televisons portuguesas na Galiza e viceversa.
5- Aclamamos a consciência cívica das galegas e galegos para nom tolerar mais umha imposiçon; para exigir, tanto individualmente como de jeito colectivo, o cumprimento do nosso direito máis básico que é o de viver na língua do nosso país, sem ser, por isso criticados. Também chamamos à luita individual a través da nossa arma máis poderosa: a palavra.
Amigas e amigos, companheiras e companheiros, tomemos a palavra
Escrito ?s 23:14:09 nas castegorias: Novas
|
|
Parabéns pola entrevista!
http://www.galizalivre.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1685&Itemid=1