26 de Decembro partido da Seleccion Galega en Compostela.

26 de Decembro partido da Seleccion Galega en Compostela.

14-12-2009


Podes mercar o teu cartón de Siareir@s Galeg@s en Aturuxo, por 5? e cunha camisola de ragalo!!

O vindeiro sábado 26 de Decembro a nosa seleccion (de futbol) xogará en Compostela, no campo de Vista Alegre.

Tamén haberá manifestación para reclamar a oficialidade das nosas seleccions nacionais.

Ao remate do partido haberá concerto na Sala Capitol con: Machina, Mencer Vermello, Habeas Corpus!


------
COMUNICADO DE SIAREROS GALEGOS, cando se confirmou que a Xunta non apoiria a realización do partido:
Como já conhecedes, este ano o governo galego optou de forma triste e covarde de rematar co nosso direito a ter selecçoms nacionais próprias. Já pré-anunciamos que isto nom ia ficar assim, e que siarer@s galeg@s moveria-se, que o nosso pobo moveria-se já que nom pode ficar parado sem fazer nada.

JÁ SABEDES SE ELES NOM QUEREM O POvO FARA-O

Por todo isto, dende o coletivo Siareir@s Galeg@s, estamos organizando umha jornada para o dia 26 de dezembro em Compostela. O dia 26 imos ter a nossa manifestaçom na rua, imos ter o nosso jogo e completaremos esta jornada de caráter reivindicativa com um concerto.

No jogo, um combinado de jogadores e jogadoras galegas enfrontarase contra um combinado internacional (jogadores nom galegos que estem na Galiza). Nom nos preocupa que os clubes nom queiram dar-lhe permiso aos seus futbolistas profesionais, adiantandonos a isto já estamos contactando con os jogadores de Terceira División, categoría propiamente galega, com jogadoras galegas que tenhem desputado encontros anteriores da selecçom feminina e também ex-jogadores do balompé galego que tenhen mostrado o seu compromiso ca nossa selecçom.

Por todo isto Siareir@s Galeg@s fai um chamamento a tod@s os jogadores galegos e nom galegos que queiran participar para que contacten com nos enviando um correio a nacional@siareirasgalegas.org ou falando direitamente com as diferentes claques de futebol da tua equipa e já che diremos como esta organizándose todo. Vos sodes parte da sociedade galega e ninguém pode ficar parado.

Também queremos extender este chamamento a todo o povo galego, a começo de dezembro teredes os cartoms de este ano de associad@de Siareir@s, cós que se entregará umha camisola aos 500 primeiros (estaram a vossa disposiçom em centros sociais coma sempre) so tedes que acudir a recolhe-lo. Ainda que tudo o trabalho já esta encaminhado, precissamos de todos e todas vos, que vos subades a este carro, como ti queiras, une-te a os grupos nas redes sociais que estamos criando, fala co teu vicinh@, cós teus amig@s, participa e que todo o mundo conheça e se de conta que nom podem asobaiarnos, que o dia 26 estaremos ali, que:

AS NOSSAS SELECÇONS NACIONAIS SOM UM DIREITO POPULAR

Escrito ?s 21:31:27 nas castegorias: ACERCA DE NÓS
por CS Aturujo   , 431 palavras, 1675 visualizaçons     Chuza!

1 comentário

Comentário de: eu [Visitante]
eu

eu diria ke modifikarades o de maskulino,porque na selecion galega vai participar unha rapaza do olivo

19-12-2009 @ 14:03
    A asociaçom Aturujo somos um grupo de rapazes e rapaças que tras moito trabalho conseguimos abrir um Centro Social na Barbança para dinamiçar o tecido associativo e cultural. É um projecto cujos objectivos som a dignificaçom e o espalhamento da língua e cultura galegas, a livre expressom e o movimento social ante a desgaleguizaçom que sofre o pais em geral e zona na que vivemos em concreto, luitar contra das injustiças sociais... e oferecer tambem umha alternativa lúdica à que nos tem acostumad@s esta sociedade de consumo.

    Estamos na Rúa Principal, nº118

    Horario do local

    Venres:19:00-1:00h Sábado:17:00-3:00h

    localsocialbarbanza@gmail.com
    material Aturuxo
    Dezembro 2019
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Busca

    free blog tool