O 26 de Dezembro volve jogar a nossa seleçom! Galiza - Palestina em Ourense.

O 26 de Dezembro volve jogar a nossa seleçom! Galiza - Palestina em Ourense.

11-12-2010

Siareir@s Galeg@s levará, mais umha vez, à selecçom galega aos terrenos de jogo, consideramos que é o movimento popular quem deve enfrentar-se a esta nova negativa da Junta do desfrute da nossa selecçom.

Após o sucesso do ano passado, nesta ocasiom queremos melhorar as nossas actividades com um completo programa no que o "rival" de Galiza será Palestina. Temos escolhido e luitado por disputar este jogo com um duplo objectivo. Por um lado, que os nossos jogadores e jogadoras voltem a saltar ao terreno de jogo e, por outro, para denunciar a situaçom vivida dia a dia no território ocupado de Palestina, como os gravíssimos incidentes que acontecerom com a frota de ajuda a Gaza. Por isso, este ano colaboram com nós diversas organizaçons como BDS-Galiza e Comunitat Palestina de Catalunya para denunciar a ocupaçom cada vez mais sangrenta por parte de Israel.

De novo Siareir@s Galeg@s fai um chamamento ao povo galego para que se suba a este carro, no que todos e todas devemos de ir jun@s coma galeg@s com umha soa ideia, a de Galiza e a sua selecçom, a nossa selecçom. Participa nas nossas actividades, fala com @ vizinh@, amig@, que todo o mundo conheça o que o povo galego pode fazer.

MANIFESTAÇOM:

Às 16:00 com o lema "Povos em luita, selecçons irmás" desde a Praça Maior até o Campo dos Remedios.

JOGO DE GALIZA:

A nossa selecçom nacional jogará contra Palestina. Por Galiza participaram jogadores e jogadoras de diversas categorias dirigidas, mais um ano, por Pilar Neira e Fernando Vazquez. Nos próximos dias confirmaremos os jogadores e jogadoras incluid@s nesta convocatória e que defenderam a nossa camisola.

CONCERTO:

Para pôr fim à jornada organizaremos um concerto, na Praça Magdalena, depois do jogo. Contaremos com a actuaçom de três grandes grupos galegos, KELTOI, ROYALTIES e SOM DO GALPOM.

Nesta jornada também contaremos com a participaçom da Liga Nacional de Bilharda que desputará o III Aberto da Bilharda da Auténtica , com a actuaçom de Paiasos em Rebeldia a partires e com um jantar popular a partires das 12:00 na Praça Magdalena.

Programa:

12:00 (Praça Magdalena), III Aberto de Bilharda da Auténtica; Actuaçom de Paiasos em Rebeldia e Jantar Popular.

16:00 (Praça Maior), Manifestaçom Nacional baixo o lema "POVOS EM LUITA, SELECÇONS IRMÁS".

17:30 (Campo dos Remedios), GALIZA - PALESTINA.

20:30 (Praça Magdalena), Concerto de KELTOI, ROYALTIES e SOM DO GALPOM.

Escrito ?s 22:52:44 nas castegorias: ACERCA DE NÓS
por CS Aturujo   , 385 palavras, 444 visualizaçons     Chuza!

Sem comentários ainda

    A asociaçom Aturujo somos um grupo de rapazes e rapaças que tras moito trabalho conseguimos abrir um Centro Social na Barbança para dinamiçar o tecido associativo e cultural. É um projecto cujos objectivos som a dignificaçom e o espalhamento da língua e cultura galegas, a livre expressom e o movimento social ante a desgaleguizaçom que sofre o pais em geral e zona na que vivemos em concreto, luitar contra das injustiças sociais... e oferecer tambem umha alternativa lúdica à que nos tem acostumad@s esta sociedade de consumo.

    Estamos na Rúa Principal, nº118

    Horario do local

    Venres:19:00-1:00h Sábado:17:00-3:00h

    localsocialbarbanza@gmail.com
    material Aturuxo
    Dezembro 2019
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          

    Busca

    multiblog