« Quem somos?Onde estamos? »

Assembleia Aberta?

22-01-2005

Link permanente 01:33:02, por admin Email , 332 palavras   Português (GZ)
Categorias: Sobre a Baiuca Vermelha

Assembleia Aberta?

Organizamo-nos… ABERTAMENTE!

A Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha formamo-la aquelas pessoas que trabalhamos na dinamizaçom do Local Social, organizando todo tipo de actos, desde os de carácter lúdico como concertos, exposiçons ou jogos populares, até os mais comprometidos com a transformaçom da realidade na que vivemos como ciclos de debate, charlas, cursos de formaçom e muito mais.

A Assembleia Aberta é um colectivo plural no que confluímos tod@s @s que apostamos polo soberanismo e pola defesa dos direitos nacionais da Galiza; pola defesa de postulados de esquerda anticapitalista como única alternativa á miséria económica e social a que nos condena o Capitalismo; pola aboliçom do patriarcado e a completa igualdade entre mulheres e homens, por umha democracia real, popular e participativa; polo monolingüísmo social e o reintegracionismo para devolvermos à língua do nosso povo o lugar que lhe corresponde; por umha cultura democrática e popular, feita por e para nós própri@s, fóra do mercadeio dos meios de comunicaçom de massas; pola aboliçom dos exércitos ao serviço dos interesses do Capital e por umha sexualidade livre.

A Assembleia Aberta funciona dum jeito completamente horizontal e democrático, a nossa vontade é a de converter a Baiuca Vermelha num espaço livre das opressons que nos assolam a diário no trabalho, no centro de ensino, na morada…; converte-la num ponto de referência para a cultura popular e para os movimentos sociais da comarca do Condado; converte-la num lugar onde practicar um lezer alternativo, contrário ao modelo alienante e destrutivo da pessoa e a colectividade que nos impom o Capitalismo; converte-la, em definitivo, num espaço de luita ao serviço exclussivo do Povo Trabalhador, das mulheres e da mocidade. E para fazer todo isto contamos com a tua participaçom e a de todas as pessoas comprometidas com a transformaçom radical da realidade do Condado.

Participa da Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha!

1 comentário

Comentário de: martiño [Visitante] Email
animo rapaces......

a loita segue........
08-05-2007 @ 12:13

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
O Baiuca Vermelha nasce com o firme propósito de ofertar ao conjunto da rede associativa e popular do Condado um espaço autogerido no que poder realizar todo tipo de actividades culturais, reivindicativas e de lezer, ao margem das raquíticas e, na maioria das ocasions, inacesíveis infraestuturas municipais e autonómicas. [+...]

Julho 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Centros Sociais

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo Arrincadeira - O Ribeiro
Fundaçom Artábria - Ferrol

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution