« 25 de Abril e roteiro o 26Palestra-colóquio: Transgénicos e soberania alimentar »

Baiuca Vermelha promove mobilizaçom unitária em defesa do galego

09-04-2009

Link permanente 13:43:26, por baiuca Email , 465 palavras   Português (GZ)
Categorias: Sobre a Baiuca Vermelha

Baiuca Vermelha promove mobilizaçom unitária em defesa do galego


14 de Março tinha lugar reuniom para dar umha resposta unitária do conjunto do reintegracionismo à grave situaçom de retrocesso do nosso idioma macional. Realizada nas instalaçons do centro social compostelano Gentalha do Pichel, assistiu ampla representaçom do movimento reintegracionista do País.

Continua:

A finalidade da iniciativa da Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha era estudar a possibilidade de atingir 17 de Maio umha manifestaçom unitária de carácter nacional em defesa do galego na que participassem o conjunto do movimento e forças sociais favoráveis à plena normalizaçom lingüística.

Nos vindouros dias informaremos de qual foi o resultado da reuniom, mas antes reproduzimos polo seu interesse o que foi a convocatória da mesma:

POR UMHA MOBILIZAÇOM UNITÁRIA EM DEFESA DO NOSSO IDIOMA

No passado dia 8 de Fevereiro, ficou claro que existem energias para relançar a mobilizaçom social pola língua.

Aquele dia também ficou claro que alguns sectores normalizadores, ainda sendo os que mais mobilizam em termos quantitativos, fam-no em funçom de interesses estritamente partidistas.
Agora que o PP retomou o poder autonómico, é preciso relançar a mobilizaçom de todos os sectores de maneira unitária e em pé de igualdade, sem dependermos das directrizes políticas de nengumha direcçom política, ao contrário do que costuma acontecer cada 17 de Maio.

Para isso, propomos:

1. Que, conjuntamente, os sectores que em diferentes lugares da Galiza e de diferentes maneiras trabalhamos pola nossa língua, defendamos umha iniciativa unitária e aberta para a convocatória de um 17 de Maio mobilizador e unitário, umha espécie de "Galiza Nom Se Vende" lingüístico.

2. É necessária umha convocatória horizontal e sem subordinaçons para este 17 de Maio, realizada nom por umha entidade, nem duas, nem três, mas por todas as que tenham interesse nisso, cedendo a iniciativa às entidades de tipo lingüístico-cultural, como os centros sociais, associaçons culturais, entidades sindicais e outras.

3. A mobilizaçom deverá ser um primeiro passo numha nova dinámica de fiscalizaçom e denúncia da política lingüística do próximo governo autonómico e dos governos municipais, denunciando conjuntamente as agressons e incumprimentos instituicionais e de entidades e empresas privadas em relaçom aos direitos lingüísticos. Em funçom da nossa capacidade, iremos cobrindo os diferentes ámbitos: judicial, ensino, comercial, etc, na fiscalizaçom e na defesa dos direitos lingüísticos, tanto a nível nacional como comarcal e local.

4. No caso de que a Mesa decida convocar em solitário, as entidades ligadas ao movimento reintegracionista e normalizador de base terá que estudar, conjuntamente, de que maneira participa numha mobilizaçom unilateralmente convocada, como nos últimos anos, pola Mesa/BNG.

Condado, Galiza, 9 de Março de 2009

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
O Baiuca Vermelha nasce com o firme propósito de ofertar ao conjunto da rede associativa e popular do Condado um espaço autogerido no que poder realizar todo tipo de actividades culturais, reivindicativas e de lezer, ao margem das raquíticas e, na maioria das ocasions, inacesíveis infraestuturas municipais e autonómicas. [+...]

Julho 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

Centros Sociais

Aguilhoar - Ginzo de Límia Alto Minho - Lugo Aturuxo - Bueu Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Henriqueta Outeiro - Compostela Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo A Treu - Corunha C.S. Roi Soga de Lobeira - Noia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Mádia Leva - Lugo Arrincadeira - O Ribeiro
Fundaçom Artábria - Ferrol

Ferramentas do usuário

Feeds XML

powered by b2evolution