AUTHOR: vermelha TITLE: 17 de maio no bloco laranja BASENAME: title-493 DATE: Sat, 12 May 2012 12:46:48 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

No passado dia 28 de abril diversas entidades que trabalhamos pola defesa da nossa língua decidiamos numha junta aberta, e convocada em regime de autoconvocatória, que o reintegracionismo de base tinha que visibilizar-se na manifestaçom nacional que decorrerá no dia 17 de maio, Dia das Letras, nas ruas de Compostela.

A maneira que achamos para fazer mais efetiva essa visibilizaçom é participar no Bloco Laranja que sairá da Estátua das Marias, na Alameda.

Pola nossa parte, da Associaçom Cultural Obreira Baiuca Vermelha, chamamos a base social reintegracionista a participar no Bloco Laranja, utilizando maciçamente essa cor nesse dia, e animamos outras entidades a se somarem a esta convocatória e difundirem o manifesto da mesma.

A língua por bandeira: Na Galiza, só em galego!
Pola Oficialidade Única do Galego

A defesa do galego por parte de todos e todas as habitantes do nosso país é a melhor e a mais efetiva maneira de afirmarmos o direito coletivo a sermos o que sempre fomos: galegos e galegas.

A perseguiçom do direito fundamental a vivermos na nossa língua, protagonizada por todas e cada umha das instáncias oficiais da institucionalidade espanhola, é a melhor prova de até que ponto existe umha planificaçom por parte do Estado espanhol para a desapariçom da Galiza como realidade diferenciada e com direito à existência.

O anterior é certo e visível no dia a dia de todos e todas nós. Os mecanismos de poder lingüístico mantenhem-se em maos do espanholismo de maneira inegociável para eles. A açom desgaleguizadora nom se reduz às etapas de governos do PP, por mais que essa força política represente a expressom mais crua da barbárie espanhola.

Esses mesmos mecanismos lingüicidas estám presentes nas instituiçons governadas por todas as forças do espanholismo, ?duro? e ?brando?, e atuam de maneira decidida, favorecendo e favorecendo-se, em simultáneo, da desarticulaçom da comunidade lingüística galega.

Concelhos, deputaçons, governo autónomo, organismos de justiça, ensino público e privado, meios de comunicaçom, poderes económicos... todos eles som expressons dos interesses oligarquia espanhola dominante e contam com a vergonhosa colaboraçom da classe dirigente galega, vendida e renegada.

Hoje é bem visível o resultado da cooficialidade ?outorgada? pola Constituiçom espanhola de 1978, que só marcou umha nova fase do histórico processo de assimilaçom. Desta vez em nome do bilingüismo, preparou o terreno para a liquidaçom definitiva do galego, que hoje está mais próxima do que nunca estivo.

A resistência que no plano lingüístico sempre nos caraterizou, e que nos permitiu mantermos esse património milenar que é a língua, corre hoje mais risco que nunca de ser varrido polos poderosos meios de propaganda e restantes ferramentas com que conta o projeto nacional espanhol para conseguir o seu objetivo final: deixar a Galiza sem fala, convertê-la em mais umha regiom espanhola rendida e desarmada.

A resposta tem que estar à altura da agressom. Devemos promover e articular a unidade de todos os setores conscientes e defensores da nossa identidade lingüística; devemos praticar e exercer dia a dia, em cada cidade e em cada vila, o direito a viver e organizar-nos em galego; mobilizar-nos e denunciar cada nova agressom, mantendo sempre em alto a bandeira que melhor representa o que ainda somos: galegos e galegas.

- Querem converter o galego em língua marginal e estrangeira na própria pátria: defendamos a sua centralidade em toda atividade social, sem concessons.

- Querem que o galego seja umha fala regional, ?autonómica? e dependente do todo-poderoso espanhol: afirmemos e pratiquemos a unidade lingüística galego-luso-brasileira, pois o galego fai parte de um amplo espaço lingüístico internacional e nom podemos desperdiçar o que isso supom.

- Querem converter o conflito lingüístico num assunto institucional, decidido polas maiorias e minorias parlamentares: levemos o conflito às ruas e situemos o galego por cima de qualquer fracionalismo partidista e eleitoreiro. O galego é o primeiro!

- Querem que assumamos o bilingüismo oficial e desequilibrado como inevitável, sabendo que o tempo joga a favor do espanhol: exerçamos a nossa soberania lingüística, reivindicando a Oficialidade Única do galego numha Galiza soberana.

- Querem que assumamos o espanhol e, através dele, que assumamos Espanha. Respondamos promovendo e galeguizando todo o tipo de projetos sociais, públicos e comunitários: escolas, centros sociais, produçom cultural, música, luita social, política e sindical... todo ao serviço do nosso principal sinal de identidade coletiva, todo ao serviço de umha Galiza livre e em galego.

Galiza, 17 de maio de 2012

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Crianças "acossam" apalpador em Ponte Areias BASENAME: criancas-acossam-apalpador-em-ponte-areias DATE: Sat, 31 Dec 2011 07:31:48 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Mais um ano o apalpador visitou este Concelho da comarca do Condado. A
sua visita nom passou desapercebida para as crianças que aguardavam a
sua chegada desde antes das 17h. A sua chegada, derom mostras do enorme carinho que a figura galega do natal provoca entre crianças, jovens e maiores.

Felizes todas e todos, e sabendo do esforço que supôm ao velho carvoeiro e ao burrinho Faustino* chegar até estas terras do sul da Galiza, transmitimos o desejo de que nunca deixe já de visitar-nos.

Aguardamos-te em 2012 apalpador!

*Dim de Faustino que é um burro que aparesce e desaparesce e que por
isso nom está com o apalpador em todas as suas visitas, e dim que até
muda de nome quando ele quer e dependendo de onde se atope.

Vídeos:
http://youtu.be/8WUMd0qavLw
http://youtu.be/bNY4GpKO9Xo
http://youtu.be/RbgHWs0w39c

----- COMMENT: AUTHOR: Elvira Souto [Visitante] DATE: Sat, 31 Dec 2011 11:50:52 +0000 URL:

Poderíades enviar-me o mail de Bituco?
Obrigada. Elvira

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Alguns brinquedos do Apalpador BASENAME: alguns-brinquedos-do-apalpador DATE: Thu, 22 Dec 2011 20:38:54 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Aqui estam alguns dos brinquedos que repartirá este ano entre as crianças do Condado.

Será o 30 de dezembro que por volta das 17h chegará à Praça Maior repartindo presentes de fabricaçom artesanal, castanhas e caramelos.

Lá vos aguarda para comprovar como passastes o 2011 que remata e para desejar um melhor novo ano a todas e todos.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Apalpador voltará a Ponte Areias BASENAME: apalpador-voltara-a-ponte-areias DATE: Wed, 21 Dec 2011 17:34:56 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Será o 30 de dezembro que por volta das 17h chegará à Praça Maior repartindo presentes de fabricaçom artesanal, castanhas e caramelos.

Lá vos aguarda para comprovar como passastes o 2011 que remata e para desejar um melhor novo ano a todas e todos.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Alarde Misto BASENAME: alarde-misto DATE: Wed, 02 Jun 2010 20:18:53 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O derradeiro poema dos três lidos pola companheira Belém o dia 16 de Maio.

Alarde Misto

É a nuvagem a causante da tua doença
e longiquo o rasto espalhado no ceu
Eu, ainda continuo a padecer-te...
Na tua mao agitas meu universo
dançando ao ritmo dos teus desejos
Mas os soldadinhos de chumbo
ficarom tudos deitados no chao
Mentres agardo imóvel ao seu rente
achava impossível de te aperceberes
da minha presença.

Entre todos os combatentes inertes
procurava misturar-me com os
engalanados uniformes do batalhom masculino
portadores de sabres e estandartes
Enquanto olhavas a desfeita
do último combate, tornava-se o estrépito
em silêncio após a luita atroz
sem bandeiras de rendiçom a ondear
aniquiladas pelo teu jogo egoista
e pela tua prepotência genérica.

Exigias a cessom absoluta da minha
soberania para ocupar meu espaço
e apoderar-te nom só das fronteiras
mesmo também do território, com seus
recursos e bens imanentes.
Assim mesmo ofereces-me os braços
abertos, diligentes e protectores
com a debilidade extrema que padeço
pelas provocaçons constantes
que impidem um pacto entre iguais.

Ansiavas a assimilaçom ao inimigo
a destrucçom de qualquer resquício
de consciência autóctone e identitária
Mas amar e querer som incomensuráveis
O desfrute e e gozo sumo compartilhado
Sem pressons, nem obrigas impostas
Sem subjugar, nem dominar
sem anular a capacidade de ser eu mesma,
Um compromisso livre e igual
afastado de tudo egoismo.

Ham-se despejar os ceus da nuvagem
os rastos esvairam-se e o sol quentará
o dia com raios de esperança
que fundam os coraçons sem vida dos
soldadinhos de chumbo na construiçom
de alardes mistos para a lembrança
da luta contra qualquer tipo de opressom.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: A ROSALIA BASENAME: a-rosalia DATE: Sun, 30 May 2010 20:26:55 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Mais um poema recitado no 16 de Maio por Belém Grandal.

A ROSALIA
Levo teu rosto sereno no meu peito de mulher
nas maos pensamentos de folhas brancas e azuis
nos beiços teus versos com brilhante carmim
com os que recebo cada dia quando alvorecer.

Rosalia, mulher culta, orgulhosa e valente
decidiste converter as palavras em punhais
para cravarem nos gélidos e inanes coraçons
como afiadas estacas que destruiram semente.

A podrémia semente da Coroa de Castela
que deu filhos espúrios nos terreos ermos
guerreiros atroces de insaciáveis conquistas
que arrincaram sem piedade nossa arela.

Foram tempos obscuros para a nossa naçom
as miradas na procura de horizontes distantes
lugares remotos onde a esperança medrava
ficando nossa pátria sob alheia dominaçom.

Homens que nosso género tornastes invisível
malia serem farturentas na dureza dos trabalhos
falaste da ausência por aqueles que emigravam
da soidade da mulher e da sua força visível.

Denunciaste as humilhaçoms da nossa gente
as penúrias e misérias que andavam a padecer
foste por isso, escritora ocultada e silenciada
desprezada na corte da ?Espanha? indecente.

No jardim das palavras plantaste pensamentos
e foram da primavera ao inverno florescendo
em versos que exalavam irredentas fragráncias
que ainda impregnam nosso ser nestes momentos.

E foste murchando, esmorecendo devagarinho
no tempo da quentura ficou teu corpo bem frio
eternos som teus versos que vam sempre comigo
candeias que alumeiam meus passos neste caminho.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Poemas recitados 16 de Maio BASENAME: poemas-recitados-16-de-maio DATE: Wed, 26 May 2010 22:40:04 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Apresentamos um dos três poemas recitados por Belém Grandal, companheira da Associaçom Cultural Obreira Baiuca Vermelha o dia 16 de Maio.

POEMA EM HOMENAGEM A UGIO NOVONEYRA

Face a meseta castelam esgrévia, adusta e monótona
ergue-se magnífica e sobérbia nossa Serra do Courel
onde os rios serpenteam ocultos entre os rochedos
e a chuva cai com doçura em pingas de auga-mel.

Entre solitários cumios, chairas claras e rebulidoras
entre lobos, vaca-loiras, cervos, aziveiros e uzeiras
entre piçarras pretas, augas ocres, e frescos verdores
Nasceu um pintor de palavras, um poeta de bandeiras

Os versos eram o morno arume que devagar recolhia
a saiva que alimentava as fervenças nas montanhas
poemas de amor e sonhos, de luita, tristura e silêncio
de força para umha pátria espoliada nas entranhas.

Os nevoeiros despejavam e os mouchos taciturnos
ajejavam enquanto soava a voz que encolhia a alma
encolhia o peito, encolhia os coraçons já sem latejos
assim, espalhava ecos desesperados de tensa calma.

Com seus dedos tecia enfeitadas linhas de cores naturais
linhas abertas e fechadas dispostas todas num quadro
Imagens de terra velha enchida de ancestros e lamentos
Que arrasta o vento ladeira abaixo até chegarem o adro

Já o outono repoussava plácido entre soutos e devesas
O fume rasteiro das chemineas escorregava pelas eiras
anunciando umha época decadente, gris e borralhenta
e as faiscas choutavam no ar dançando acima das lareiras.

Entom o lobo ventou na noite um tempo que há de vir
sentiu um rumor pousar na ramagem, e él, a ouvear
rugia, rastejava, agitava-se pelos angustos carreiros
ulindo o luto da morte que já estava pronta por chegar.

O gélido zéfiro zoava empurrando o espirito do Samaim
na véspera as ánimas arrincarom-lhe a Ugio sua existência
O Courel e Galiza ainda lembram a este extraordinário poeta
Mas é imortal sua obra de amor, sonhos, luita e resistência.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Maios pola língua decorrérom em Ponte Areias BASENAME: maios-pola-lingua-decorrerom-em-ponte-areias DATE: Sun, 23 May 2010 23:08:49 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Ao longo do dia 16 de Maio a ACO Baiuca Vermelha levava a cabo os tradicionais Maios na Praça Maior de Ponte Areias. Este ano elaborárom-se por umha banda um Maio de forma piramidal que é o que se acostuma fazer quase sempre, mas também um ?Maio? específico adicado a nossa língua. Fórom umhas estruturas metálicas que constituiam a legenda ?na galiza em galego?. Crianças e maiores forom dando forma aos maios de 2010.

A jornada contou também com a poesia de Kiko Neves e Belém Grandal que pugérom letra e voz na língua da Galiza à actividade tradicional e lúdica mas também reivindicativa. Foi um prazer contar com os seus versos na Praça Maior a só umhas horas da histórica manifestaçom que percorreria Compostela ao dia seguinte em contra das agressons ao nosso idioma.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: IMAGENS OBRADOIROS DE ENTRUDO PARA CRIANÇAS BASENAME: imagens-obradoiros-de-entrudo-para-criancas DATE: Thu, 11 Feb 2010 20:49:37 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:
----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Fechamos temporáriamente BASENAME: fechamos-temporariamente DATE: Thu, 21 Jan 2010 19:51:31 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O Local Social Baica Vermelha fechou as suas portas temporáriamente para poder acondicionar o local do novo projecto que bota a andar.

A finalidade é melhorar a ferramenta que foi o Local Social todos estes anos, fazer dela um espaço com melhores infraestruturas, melhor acondicionado, melhor equipado e em definitiva mais atractivo para continuar a aglutinar pessoas à volta da defesa da cultura galega e de todos os direitos que como Povo Trabalhador Galego temos.

Aguardamos que a nova Baiuca abra as suas portas o antes possível. Manteremos-vos informadas e informados e ao igual que antes... contamos contigo!!!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Imagens APALPADOR BASENAME: imagens-apalpador DATE: Sun, 20 Dec 2009 16:31:22 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

http://picasaweb.google.com/aabaiucavermelha/Apalpador2010I?authkey=Gv1sRgCPzV-PHG-5O2tgE&feat=directlink

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Esta natal O APALPADOR volta a Ponte Areias BASENAME: esta-natal-o-apalpador-volta-a-ponte-areias DATE: Thu, 10 Dec 2009 22:59:24 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Na manhá do Sábado 19 de Dezembro percorrerá (segundo ele mesmo nos informou) as ruas de Ponte Areias para repartir castanhas e presentes entre as crianças da localidade.

Ao meio dia ofereceremos-lhe um jantar no Local Social Baiuca Vermelha para que recupere forças, presunto assado com quase toda certeza. Já à tardinha, por volta das 18h estará a disposiçom de todas as crianças que venham ao local receber da sua mao umha presa de castanhas quentes e um ou outro presente.

Pola nossa parte, para ajudar a este bom homem, combinamos na Baiuca Vermelha nos dias 14 e 15 de Dezembro às 18h para levar a cabo um obradoiro de brinquedos artesanais e reciclados. O apalpador já tem abondo com carregar e repartir, nom achades?

Aguardamos-vos!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: ROUBO NO LOCAL SOCIAL BAIUCA VERMELHA BASENAME: roubo-no-local-social-baiuca-vermelha DATE: Sun, 09 Aug 2009 17:22:18 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Entre a noite do domingo dia 26 e a terça-feira 28 de Julho, o Local Social Baiuca Vermelha era assaltado por pessoas desconhecidas que levaárom do seu interior numerosos objectos.

O Local Social, levantado e gerido com o esforço de todas e todos, que tantas actividades tem acolhido na defesa de todo o tipo de direitos e reivindicaçons, foi assaltado sem contemplaçons.

Na Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha sabemos que a principal causa do aumento da denominada ?delinqüência? e dos roubos em diversos locais de Ponte Areias, responde à cada vez maior quantidade de pessoas sem recursos que o sistema capitalista provoca. É por isso que nom demandamos mais Polícia nem Guarda Civil, porque sabemos que essa nom é a soluçom. A soluçom passa polo combate ao decrépito capitalismo e polo trabalho na construçom de um sistema mais justo, por dar alternativas viáveis à juventude frente à desfeita do consumismo.

O Local Social Baiuca Vermelha continuará, como até hoje, com as suas portas abertas a todas e a todos vós, a trabalhar pola defesa da nossa cultura, de valores alternativos ao consumismo e às modas que impom o capitalismo, na defesa dos direitos das minorias oprimidas e a contribuir para atingir umha Galiza livre, socialista e nom patriarcal.

Se alguém sabe quem pudo ter cometido o roubo no Local Social, agradecemos que se ponha em contacto connosco.

Objetos subtraídos:

Ecrám de Plasma (1.500?)
Ecrám de Computador
Scanner
Altifalantes de Computador
2 garrafas de uisque
50? da caixa registadora
Dinheiro da ajuda da clientela para manter o serviço de Internet
-------------------------------------------
Microondas e Impressora (deitadas na porta traseira do Local Social)
Saduicheira (rota no chao da cozinha)

----- COMMENT: AUTHOR: Sheila [Visitante] DATE: Tue, 11 Aug 2009 10:27:17 +0000 URL:

Estou indignada!!!
e mais cousas que é melhor nom publicar

----- COMMENT: AUTHOR: Isabel [Visitante] DATE: Mon, 10 Aug 2009 12:40:04 +0000 URL:

Não levaram o PC com os documentos? Faltam documentos de algum tipo? (arquivos, papéis, cousas dessas…) Obrigada pela resposta.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: CAMPIONATO DE PINGUE PONGUE BASENAME: campionato-de-pingue-pongue DATE: Tue, 19 May 2009 23:07:08 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O Sábado 23 de Maio terá lugar um campionato de Pingue Pongue que dará começo a partir das 20h.

Os prémios som:
1º Uns ténis de gama alta
2º Umha pá de pingue pongue
3º Umha camisola

A preço da inscriçom é de 3?.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Chegam os Maios BASENAME: chegam-os-maios DATE: Sun, 10 May 2009 21:43:49 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O Sábado 16 de Maio, na véspera do dia das nossas letras, terá lugar na Praça Maior de Ponte Areias a elaboraçom dos tradicionais maios a cargo da Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha.

A jornada será aproveitada também para chamar a participar da manifestaçom do dia seguinte em Compostela convocada pola plataforma GALEGO SEMPRE MAIS: http://www.galegosempremais.net/

Começamos a partir das 11h e nom faltarám música ao vivo, comida e bebida.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: 17 de Maio. Toda Galiza a Compostela! BASENAME: 17-de-maio-toda-galiza-a-compostela DATE: Thu, 07 May 2009 22:18:01 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O 17 de Maio estaremos mais umha vez presentes em Compostela, defendendo a nossa língua. Desta volta assistimos para participar na manifestaçom convocada pola plataforma da que fazemos parte, Galego Sempre Mais.

Tedes toda a informaçom aqui: http://www.galegosempremais.net/

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: 25 de Abril e roteiro o 26 BASENAME: 25-de-abril-e-roteiro-o-26 DATE: Tue, 21 Apr 2009 13:01:07 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O Sábado 25 de Abril celebramos no Local Social o 35 aniversário da revoluçom dos cravos. Será a partir das 22h com umha ceia de graça com bolinhos de bacalhau, caldo verde, tortilha e vinho e todo esto acompanhado de música portuguesa. A crise nom é excusa para ficar na casa, o custo é de 0?.

O Domingo saímos de roteiro. Poderemos reflexionar sobre os previsíveis excessos da noite anterior conhecendo boa parte dos fermosos rios e montes de Mondariz no roteiro que leva esse nome. Saímos às 11h do Local Social. Nom faltes.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Baiuca Vermelha promove mobilizaçom unitária em defesa do galego BASENAME: baiuca-vermelha-promove-mobilizacom-unit DATE: Thu, 09 Apr 2009 11:43:26 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:


14 de Março tinha lugar reuniom para dar umha resposta unitária do conjunto do reintegracionismo à grave situaçom de retrocesso do nosso idioma macional. Realizada nas instalaçons do centro social compostelano Gentalha do Pichel, assistiu ampla representaçom do movimento reintegracionista do País.

A finalidade da iniciativa da Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha era estudar a possibilidade de atingir 17 de Maio umha manifestaçom unitária de carácter nacional em defesa do galego na que participassem o conjunto do movimento e forças sociais favoráveis à plena normalizaçom lingüística.

Nos vindouros dias informaremos de qual foi o resultado da reuniom, mas antes reproduzimos polo seu interesse o que foi a convocatória da mesma:

POR UMHA MOBILIZAÇOM UNITÁRIA EM DEFESA DO NOSSO IDIOMA

No passado dia 8 de Fevereiro, ficou claro que existem energias para relançar a mobilizaçom social pola língua.

Aquele dia também ficou claro que alguns sectores normalizadores, ainda sendo os que mais mobilizam em termos quantitativos, fam-no em funçom de interesses estritamente partidistas.
Agora que o PP retomou o poder autonómico, é preciso relançar a mobilizaçom de todos os sectores de maneira unitária e em pé de igualdade, sem dependermos das directrizes políticas de nengumha direcçom política, ao contrário do que costuma acontecer cada 17 de Maio.

Para isso, propomos:

1. Que, conjuntamente, os sectores que em diferentes lugares da Galiza e de diferentes maneiras trabalhamos pola nossa língua, defendamos umha iniciativa unitária e aberta para a convocatória de um 17 de Maio mobilizador e unitário, umha espécie de "Galiza Nom Se Vende" lingüístico.

2. É necessária umha convocatória horizontal e sem subordinaçons para este 17 de Maio, realizada nom por umha entidade, nem duas, nem três, mas por todas as que tenham interesse nisso, cedendo a iniciativa às entidades de tipo lingüístico-cultural, como os centros sociais, associaçons culturais, entidades sindicais e outras.

3. A mobilizaçom deverá ser um primeiro passo numha nova dinámica de fiscalizaçom e denúncia da política lingüística do próximo governo autonómico e dos governos municipais, denunciando conjuntamente as agressons e incumprimentos instituicionais e de entidades e empresas privadas em relaçom aos direitos lingüísticos. Em funçom da nossa capacidade, iremos cobrindo os diferentes ámbitos: judicial, ensino, comercial, etc, na fiscalizaçom e na defesa dos direitos lingüísticos, tanto a nível nacional como comarcal e local.

4. No caso de que a Mesa decida convocar em solitário, as entidades ligadas ao movimento reintegracionista e normalizador de base terá que estudar, conjuntamente, de que maneira participa numha mobilizaçom unilateralmente convocada, como nos últimos anos, pola Mesa/BNG.

Condado, Galiza, 9 de Março de 2009

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Palestra-colóquio: Transgénicos e soberania alimentar BASENAME: palestra-coloquio-transgenicos-e-soberan DATE: Wed, 25 Mar 2009 16:37:26 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Na sexta-feira 27 de Março às 20:30h terá lugar no Local Social Baiuca Vermelha umha palestra-colóquio com a presença da histórica dirigente do Sindicato Labrego Galego Lídia Senra.

Falara-nos sobre o tipo de alimentos que mercamos e consumimos, qual é a origem desses produtos (agricultura industrial e produtivista, transgénicos...). E por outra banda, quê alternativas há desde o ponto de vista dumha agricultura labrega e centrada no País.

Convidamos-te a participar, conhecer e debater a respeito desta questom.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: O apalpador passou por Ponte Areas BASENAME: o-apalpador-passou-por-ponte-areas DATE: Fri, 26 Dec 2008 12:34:44 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:
----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: I Aberto de Pateiro ou Bilharda em Ponte Areas BASENAME: i-aberto-de-pateiro-ou-bilharda-em-ponte DATE: Tue, 09 Dec 2008 21:31:57 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O Sábado 13 de Dezembro a partir das 11:00h no Colégio Fermim Bouça Brei terá lugar o I Aberto de Pateiro ou Bilharda, pontoável para a Liga da Conferência Sul da Liga Nacional de Bilharda. De chover terá lugar no ?Parque das Monjas?.

A jornada está organizada pola Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha e pola LNB. No aberto podem participar todas as pessoas que o desejem.

A partir das 15h fará-se um descanso para poder comer. No Local Social Baiuca Vermelha haverá um jantar popular por 8? que constará de cozido, pam, vinho, sobremesa, cafés e licor café.

Às 17h reanudará-se a jornada para celebras as semifinais e a final.

Recuperemos os jogos tradicionais e populares!

O dia 13 de Dezembro contamos com todas e todos vós.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Festa do Samaim BASENAME: festa-do-samaim DATE: Tue, 14 Oct 2008 16:46:18 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O 31 de Outubro na Praça da Igreja terá lugar a celebraçom da tradicional festa do Samaim organizada pola Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha. No caso de chuva, a festa será no Pavilhom "das monjas".

Para @s antig@s, o tempo de Samaim marcava o fim da época luminosa do ano e o começo do tempo escuro. Assim representa o trânsito entre a vida (o Verao) e morte (o Inverno) intercambiando-se o mundo humano com o mundo divino. O Samaim é umha tradiçom própria da Europa Ocidental e estendia-se por Galiza, Portugal, norte da península Ibérica e Irlanda, Bretanha, Escócia,... Assim na Galiza era tradicional fazer caveiras com cabaças e colocá-las em caminhos escuros, deixar pam e vinho na noite de defuntos para que as ánimas pudessem gozar dos bens da terra. Em muitos lugares ficava a lareira prendida. Esta tradiçom milenária fica hoje, bem no esquecemento, bem colonizada polo Halloween.
A partir das 17h iniciará-se o obradoiro de cabaças onde todas e todos poderemos deixar voar a imaginaçom na procura da cabaça mais original.

Mais tarde, a partir das 21h, comezará o serám do Samaim onde vários grupos de música tradicional porám os sons à esta mágica jornada.

Haverá também castanhas e vinho e chocolate e rosca para as músicas e os músicos.

Animamos-vos a participar desta jornada.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Informamos a todas e todos do novo horário do Local Social BASENAME: informamos-a-todas-e-todos-do-novo-horar DATE: Thu, 02 Oct 2008 15:31:24 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Desde o dia 1 de Outubro, a Baiuca Vermelha abre as suas portas a partir das 18h, adiantando assim a hora de abertura em três horas com respeito ao horário de verao. O novo horário estará em vigor ao longo das estaçons de outono e inverno.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Aulas de dança a partir do 1 de Outubro BASENAME: title-12 DATE: Thu, 02 Oct 2008 15:28:31 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: Local Social TAGS: ----- BODY:

A partir do 1 de Outubro terám lugar no Local Social as aulas de dança organizadas pola Associaçom Cultural Galeguiza. Se queredes tomar parte, só tedes que passar pola Baiuca Vermelha qualquer quarta-feira a partir das 21h para poder ligar com o próprio professor ou algumha membro da Associaçom Cultural.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Participamos na Liga Sul de Bilharda! BASENAME: participamos-na-liga-sul-de-bilharda DATE: Thu, 02 Oct 2008 15:26:00 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

A Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha participa como equipa na Liga Sul de Bilharda. Esta fim de semana com motivo das festas do Porrinho, começava a liga.

A equipa chegou a disputar umha das semi-finais, facto polo qual sentimos umha grande satisfacçom. Mas o que sem lugar a dúvidas resulta produz enorme satisfacçom é aportar o nosso grao de areia a socializaçom deste desporto tradicional e popular.

Aqui tedes umhas ligaçons de interesse:

Crónica do torneio: http://lnbsur.wordpress.com
Na página http://lnbsur.wordpress.com/clasificacions/ podedes ver como vai a clasificaçom depois desta jornada.
As primeiras fotos do torneo:
http://picasaweb.google.es/lnb.sur/OPorriOIXornadaLNBSur


Avante com a Liga Nacional de Bilharda!
Recuperemos os jogos tradicionais e populares!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Exposiçom do Igor Lugris BASENAME: exposicom-do-igor-lugris DATE: Tue, 16 Sep 2008 12:52:59 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Até o dia 11 de Outubro contamos no Local Social com a exposiçom do polifacetado artista Igor Lugris "poesia_para_ver/poesia_para_ler: Um projecto literário que procura novos caminhos de expressom, novas formas de contacto com o
público/leitor, convertindo o poema num objecto plástico que se poda ao tempo ler e ver, recitar e expor, num intento de achegar a poesia, e a literatura em geral a novos públicos, intentando romper o muro que separa a criaçom da vida cotiá. O resultado: poemas/cartazes que poderiam estar nas paredes dumha casa, dumha oficina, dum bar, dumha rua...

Nom deixes de vé-la!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Crónica do III aniversário BASENAME: cronica-do-iii-aniversario DATE: Mon, 08 Sep 2008 05:21:52 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Local Social CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Os dias 29 e 30 de Agosto cumprirom-se três anos desde a abertura do Local Social da Esquerda Independentista em Ponte Areias.

Forom dous dias de actividades e de celebraçom, nos quais reafirmamo-nos num ambiente festivo nos princípios que um dia de 2005 nos levabam à "botadura" da Baiuca Vermelha.

O Aárom de Corunha, dos Ultraqäns e Tino Baz abrirom na sexta-feira com a sua música as actividades do aniversário.

No Sábado as ruas de Ponte Areias presenciabam a já tradicional marcha das bandeiras que abriam dous gaiteiros um bombeiro e um tamborileiro com música tradicional.

No jantar popular saboreamos empadas de choco e polbo, ovos recheios, e umha deliciosa carne ao caldeiro com tetilha e marmelo de sobremesa, amenizada esta também com música tradicional.


Polas 18h rematavam as actividades do III aniversário com o I aberto de bilharda de Ponte Areias convocado pola Assembleia Aberta e organiçado mais bem polas companheiras e companheiros da Liga Sul de Bilharda e pola Assembleia Aberta.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: III ANIVERSÁRIO do Local Social BASENAME: iii-aniversario-do-local-social DATE: Tue, 26 Aug 2008 20:30:37 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Som já tres os anos que cumpre o Local Social Baiuca Vermelha desde que abria as suas portas em Agosto de 2005.

Três anos de portas abertas ao Povo de Ponte Areias, acolhendo e organizando actividades e iniciativas rumadas a dar voz aos movimentos sociais e caminhando e construindo ao tempo consciência nacional, de classe, de género, ecologista, anti-militarista, anti-imperialista...

Queremos convidar-vos a todas e todos ao III aniversário do Local Social que contará com actividades para os dias 29 e 30 de Agosto.

Sexta-feira 29 de Agosto 21h

- Tino Baz, cantor e compositor galego

+ actuaçom por confirmar e petiscos para todas e todos

Sábado 30 de Agosto

12h. Sessom vermute com música tradicional galega

13h. Marcha das bandeiras

14.30h. Jantar Popular: Aperitivos, Carne ao caldeiro, vinho, pam, sobremesa, café e chupinho. Preço 8?. Para reservar liga para o 671 200 160.

18h. I Aberto de Bilharda ou Pincha (Parque das Pombas). Se queres participar do aberto, só tes que apresentar-te às 18h no Parque das Pombas. Haverá umhas instruçons prévias e bilhardas para todas e todos.

Aguardomos-vos a todas e todos!!!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: A partir do mês de Setembro, contaremos com aulas de gaita na Baiuca Vermelha BASENAME: a_partir_do_mes_de_setembro_contaremos_c DATE: Fri, 13 Jun 2008 12:40:07 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Será todas as terças-feiras de mês: de 20h00 a 21h00 aulas de iniciaçom para principiantes e de 21h00 a 22h00, de aperfeiçoamento. Lembra que também podes inscrever-te nas aulas de dança, às quartas-feiras de 21h00h a 22h00. Proximamente também pandeireta.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Durante este mês de Junho, o Local Social contará com umha exposiçom de óleos pintados polas companheiras Cris e Espe BASENAME: durante_este_mes_de_junho_o_local_social DATE: Fri, 13 Jun 2008 12:37:30 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Exposiçons CATEGORY: Local Social TAGS: ----- BODY:

O motivo da exposiçom é a comemoraçom das III Jornadas Feministas, realizadas pola Assambleia de Mulheres do Condado. Queremos parabenizar a AMC, pois este ano tambem celebram o seu V Aniversário, o que traerá ao Local diversas actividades que poderedes consultar no seu blogue: www.condadolilas.blogspot.com.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Dia das Letras Galegas 2008 BASENAME: dia_das_letras_galegas_2008 DATE: Mon, 19 May 2008 16:11:32 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Com motivo da comemoraçom do dia das Letras Galegas membros da Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha realizarom um mural solicitando a adicaçom do dia das Letras Galegas de 2009 a Carvalho Calero. Somamo-mos deste jeito à campanha de reivindicaçom iniciada pola Fundaçom Artábria de Ferrol.

Também levamos a cabo a definitiva galeguizaçom da Avenida de Galiza, denominada antes "de Galicia" iniciada em 2007. Com esta acçom, damos início à campanha de Galeguizaçom de topónimos na Comarca, que se prolongará polo menos até o 17 de Maio do vindouro ano, no qual avaliaremos os resultados da mesma.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Actividades da Assembleia Aberta com motivo da comemoraçom do Dia das Letras Galegas BASENAME: actividades_da_assembleia_aberta_com_mot DATE: Tue, 13 May 2008 21:32:27 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Com motivo da comemoraçom do Dia das Letras Galegas, a Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha levará a cabo as seguintes actividades:

- Somamo-mos à campanha de reivindicaçom iniciada pola Fundaçom Artábria de Ferrol, para que se dedique o Dia das Letras Galegas ?09 a Carvalho Calero. Para tal fim, realizaremos um mural nalgum ponto do Concelho ou da Comarca.

- Galeguizaçom da Avenida de ?Galicia?. Com esta acçom, damos início à campanha de Galeguizaçom de topónimos na Comarca, que se prolongará polo menos até o 17 de Maio do vindouro ano, no qual avaliaremos os resultados da mesma.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Elena Martínez Canals BASENAME: elena_martinez_canals DATE: Mon, 31 Mar 2008 13:46:39 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Palestras e Debates CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Organizamos umha palestra com Elena Martínez Canals a próxima quarta-feira 16 de Abril. Tal como Narciso Isa Conde, estará na Galiza para participar das XII Jornadas Independistas. A militante do Partido Comunista Cubano e promotora da revista digital Cuba Siglo XXI estará connosco a partir das 21 h.

Biografia:
Elena Martínez Canals nasceu em Havana, Cuba, a 30 de Setembro de 1952.
É graduada universitária e investigadora Social. Actualmente estuda processos departicipaçom, desenvolvimento humano e liderança na sociedade, a partir da Educaçom Popular

Pertence ao Centro de Investigaçons Psicológicas e Sociológicas do Ministério de Ciência, Tecnologia e Meio Ambiente de Cuba, onde dirige un projecto de investigaçom relacionado com o estudo de processos participativos na sociedade cubana.
Militante do PCC e umha das promotoras da revista digital Cuba Siglo XXI.
É autora de diversas publicaçons, entre as mais recentes destacamos:
-CUBA: sin dogmas y Desafíos, pp. 43, Editorial Ciencias Sociales, La Habana, 2005
-?Participación social: una experiencia cubana?.III Conferência Internacional ?Carlos Marx y los desafíos del siglo XXI?, Maio, 2006, publicado no web Cuba Siglo XXI, www.nodo50.org/cubasigloXXI
-?Hacia el sueño de lo posible?, publicado em CD na Editorial Ciencias Sociales, 2006.
-?Educación Popular: su incidencia en procesos de participación ciudadana?, publicado em Memorias, Evento ?Paradigmas emancipatorios? Instituto de Filosofía, 2007.
-?El socialismo y el siglo XX: una herencia para la práctica revolucionaria actual?, publicado em CUBA Siglo XXI, em Rebelióne em Insurgente. Fevereiro 2007.
-?Propiedad social y propiedad individual: ¿una problemática resuelta? A 140 años de la primera edición de El Capital: notas a debatir para continuar la obra?, para publicar em ?Marx Ahora

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Palestra com Narciso Isa Conde BASENAME: palestra_com_narciso_isa_conde DATE: Mon, 31 Mar 2008 13:40:21 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Palestras e Debates CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Com ocasiom da sua presença na Galiza, pola sua assistência às XII Jornadas Independentistas organizadas por Primeira Linha, contaremos com ele no L. S. Baiuca Vermelha a próxima terça-feira 15 de Abril. A palestra com o dirigente de Nueva Izquierda-Círculos Caamañistas da República Dominicana dará começo às 21h.

Biografia:

Narciso Isa Conde. Nasceu a 28 de Novembro de 1942 na República Dominicana.
Participou desde muito jovem na luita contra a tirania de Trujillo e na conquista da autonomia universitária.
Foi dirigente da Federaçom de Estudantes Dominicanos e cursou estudos de medicina até o quinto grau, quando foi expulso da universidade estatal em meio da luita pola sua democratizaçom.
Militou nas fileiras do Partido Comunista Dominicano desde 1962 desempenhando as funçons de Secretário-Geral durante um longo período.

Participou activamente na Revoluçom de Abril de 1965 e na Guerra Pátria contra a invasom militar de EEUU, asumindo a representaçom do Partido Comunista no Comando Político da revoluçom, coordenado polo coronel Francisco Alberto Caamaño Deñó, presidente del governo em armas.
Sofreu prisom, perseguiçom e exílio durante o regime repressivo de Joaquín Balaguer.
No período 1996-2006 formou parte da Coordenaçom Geral da Força da Revoluçom (FR) quando o Partido Comunista Dominicano se integrou com outras três organizaçons revolucionárias para dar passo a essa nova entidade.
Autor dos siguintes livros: Comunismo Vs. Socialdemocracia, Rearmando la Utopía, Los HalconesAtacan, Para que Abril Tenga Futuro, Inseparablemente Juntos, Versos Heroicos, En el Siglo XXI: ¿Cuál Democracia? ¿Cuál Socialismo? e Hacia la Nueva Democracia y el Nuevo Socialismo.
Director da revista Impacto Socialista (1973-1978), colunista do semanário Hablan losComunistas (1978-1986) e membro dos conselhos das revistas latinoamericanas Koeyú, AméricaLibre e Debate Abierto.
Colunista dos diários dominicanos: El Nacional de ¡Ahora¡ e Hoy.
Director del programa rádio-televisivo Tiro al Blanco.
Autor de múltiplos ensaios e participante em inumeráveis congressos, seminários, conferências e eventos internacionais.
Na actualidade é membro da Presidência Colectiva da Coordenadora Continental Bolivariana (CCB) e dirigente da projecto revolucionário Nueva Izquierda-Círculos Caamañistas da República Dominicana.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Palestra com Leila Khaled BASENAME: palestra_com_leila_khaled DATE: Mon, 31 Mar 2008 13:38:23 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Palestras e Debates CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

A próxima quinta-feira, 10 de Abril, às 20:30h organizamos umha palestra com Leila Khaled, aproveitando a sua presença na Galiza, trazída pola Associaçom Galiza por Palestina. É Presidenta da Uniom Geral de Mulheres Palestinianas, membro do Conselho Nacional Palestiniano e membro do Buró Político da Frente Popular para a Libertaçom de Palestina (FPLP).

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Sucesso da palestra de Nilda Eloi BASENAME: title_348 DATE: Mon, 24 Mar 2008 22:33:31 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Palestras e Debates CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: Local Social TAGS: ----- BODY:

Na sexta-feira 21 de Março, decorreu com sucesso a palestra sobre o genocídio na Argentina, proferida pola defensora dos direitos humanos Nilda Eloi, que padeceu em primeira pessoa a barbárie da repressom da ditadura, dentro do operativo denominado ?A noite dos Lápis?.

Ao tempo que procissons do integrismo católico percorriam numerosas ruas da Galiza nesta sua ?sexta-feira de páscoa?, no Local Social a companheira debuxava, entre outras questons, a colaboraçom da igreja católica no genocído que eliminou fisicamente ?30.000 argentinas e argentinos, número mítico que começa a ficar pequeno...?

Das suas palavras, tiramos a conclusom de que as receitas da burguesia para erradicar ou frear temporalmente a luita operária que vai sempre indissoluvelmente ligada a este sistema de exploraçom que é o capitalismo, som similares em toda a parte.

?Nom pode haver democracia na Argentina quando o país nascido depois da ditadura contava com os mesmos corpos repressivos, com os mesmos assassinos e torturadores a manter a ordem burguesa...? Na Galiza, também sabemos de reformas e adaptaçons da ditadura da burguesia, dependendo das suas necessidades...

Ao finalizar o acto, Nilda facilitou o seguinte número de conta para contribuir económicamente com o labor das associaçons das quais fam parte e que procuram nom deixar impunes os genocidas.
Nº de conta de La Caixa: 2100-1663-70-0100376023 ? Apoyo a Juicios

Colabora!

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Palestra com Nilda Eloi sobre o genocídio na Argentina BASENAME: palestra_com_nilda_eloi_sobre_o_genocidi DATE: Wed, 12 Mar 2008 00:33:16 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Na próxima sexta-feira, 21 de Março, contaremos com a presença no nosso Local Social de Nilda Eloi, destacada militante argentina dos direitos humanos e que foi detida-desaparecida no seu país, durante a ditadura argentina, forma parte da Associaçom ex-Detidos Desaparecidos da Argentina e na actualidade é a principal testemunha protegida do juizo contra vários repressores que se desenvolve na cidade da Prata.

Nilda estará em Ourense, Compostela, Ponte Areias e Ferrol. O motivo da sua tourné pola Galiza é informar sobre a situaçom dos julgamentos que estám a ser desenvolvidos na Argentina, as queixas-crimes apresentadas pol@s galeg@s desaparecid@s e as actividades pola memória histórica que se estám a desenvolver.

Perante as ameaças e intimidaçons, Nilda Eloi vive as 24 horas do dia sob protecçom policial, inclusive com a recomendaçom de empregar colete antibalas. A outra testemunha, Julio López, logo de testemunhar, foi seqüestrado há mais de um ano, achando-se actualmente desaparecido.

A entidade que ela representa, integrante do colectivo ?Justiça Já?, jogou um papel muito importante na apresentaçom das denúncias apresentadas pola Federaçom de Associaçons Galegas polos desaparecidos galegos na Argentina.

A palestra é organizada conjuntamente pola Fundaçom Artábria, Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha, Local Social A Esmorga e Assembleia Aberta do Centro Social Henriqueta Outeiro.

Ourense, 11 de Março às 20.30h no Local Social A Esmorga
Compostela, 13 de Março às 20.30h no Centro Social Henriqueta Outeiro
Ponte Areas, 21 de Março às 20.30h no Local Social Baiuca Vermelha
Ferrol, 27 de Março às 20.30h na Fundaçom Artábria

Quem é Nilda Eloi?

Nilda Eloi, durante o seu cativeiro, passou por distintos campos de concentraçom. Foi detida e seqüestrada na Prata durante o operativo denominado ?A noite dos Lápis?, quando fôrom seqüestrad@s e assasinad@s vári@s estudantes secundários que reclamavam a criaçom do ?Boleto estudantil?.
Nascida a 22 de Fevereiro de 1957 na Prata, Argentina, é integrante da Associaçom de ex- Detidos Desaparecidos.
Foi seqüestrada no primeiro de Outubro de 1976, permanecendo durante 11 meses em 6 centros clandestinos de detençom (La Cacha, Pozo de Quilmes, Pozo de Arana, Vesubio, El Infierno e Comisaria Valentín Alsina). Desde 22 de Agosto de 1977 até princípio de 1979 estivo detida no Cárcere de Vila Devoto, a disposiçom do Poder Executivo Nacional, quer dizer, sem causa judicial nengumha.
É denunciante por queixa-crime nos julgados da sua cidade na mega causa ?Camps? e nas causas emanadas da mesma. Nas causas que se abrírom polo Centro Clandestino de Detençom como as de: ?La Cacha?, ?Brigada de Investigaçons?, ?Comisaría 5ta?, ?Posto Vasco?, etc..
Noutros julgados, é denunciante na mega causa ?1º corpo do Exército? e nas causas que dela se derivam.
Como integrante da Associaçom de Ex-Detidos Desaparecidos, é denunciante destas causas, na mega causa ?Esma? e as suas derivadas, na mega causa ?Campo de Maio?, assim como em diferentes causas no interior do país.

Assim mesmo, como representante da Associaçom de ex-Detidos Desaparecidos, participa no ?Julgamento pola Verdade?, que desde 1998 leva avante a Cámara Federal da Prata.
Entre os labores que desenvolve no AEDD, está a confecçom de Trabalhos de Compilaçom de Dados (TRD, no seu acrónimo em espanhol) que servírom para abrir diversas causas e dada a riqueza documental dos mesmos, fôron aceites como prova tanto nas causas en primeira instáncia como nos julgamentos orais.
Trabalha na Comissom Provincial pola Memória, organismo que tem ao seu cargo a gestom do ex-Arquivo da Direcçom de Inteligência da Polícia da Província.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: I Certame de Confeitaria BASENAME: i_certame_de_confeitaria DATE: Tue, 11 Mar 2008 13:56:34 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Gastronomia CATEGORY: Assembleia Aberta TAGS: ----- BODY:

O próximo dia 29 de Março a partir das 19h celebrará-se o I certamem de confeitaria. Se queres participar tam só deves apresentar o teu dôce para um mínimo de 20 pessoas. O júri será composto polas pessoas assistentes ao certame. Haverá prémio ao melhor doce apresentado.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Assembleia Aberta organiza Jantar Popular BASENAME: assembleia_aberta_organiza_jantar_popula DATE: Tue, 11 Mar 2008 13:48:50 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Gastronomia CATEGORY: Assembleia Aberta TAGS: ----- BODY:

O próximo sábado, 15 de Março, organizamos um novo jantar popular. Desta vez a ementa estará composta por Carne ao Caldeiro, pam, vinho, sobre-mesa, café e licores. O preço é de 7,5 euros para @s sóci@s e de 8,5 para @s nom sóci@s.
Haverá foliada e muitas sorpresas...

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Apresentaçom do novo trabalho de Carlos Solha BASENAME: apresentacom_do_novo_trabalho_de_carlos_ DATE: Wed, 05 Mar 2008 22:52:10 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Palestras e Debates CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Esta sexta-feira 7 de Março a partir das 20:30h, estará novamente no Local Social Baiuca Vermelha Carlos Solha. Desta volta este magnífico orador, vizinho da Comarca de Cerdedo e membro da "Asociaçom ecologista e cultural de terra Verbo Xido" apresentará-nos o seu livro ?Monte Seijo reivindicaçom da montanha mágica?.



Animamos-vos a participar da palestra-apresentaçom e nom perder umha magnífica ocassom para conhecer a situaçom meioambiental e cultural da Comerca de Cerdedo da mao deste amante apaixoado da sua Comarca e da sua terra.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Continuamos com os roteiros em Março BASENAME: continuamos_com_os_roteiros_em_marco DATE: Sun, 02 Mar 2008 16:15:59 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Roteiros CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Este Domingo 2 de Março terá lugar um novo roteiro organizado pola Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha esta vez iremos visitar A Picaranha ( Ponte Areias ) a saída é desde o Local Social às 11h,a distáncia: 6.9 Km, duraçom: 2 h 50 m,e a dificuldade: meia/baixa

Mas este mês faremos mais um roteiro esta vez por Priegue ( Nigram ) e será o Domingo 30 de Março: Saída do LS às 10h, distáncia: 10 Km, duraçom: 3 h 30 m, e dificuldade: meia/baixa

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Realizado roteiro pola beira do Minho BASENAME: realizado_roteiro_pola_beira_do_minho DATE: Mon, 21 Jan 2008 17:43:03 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Roteiros CATEGORY: Assembleia Aberta TAGS: ----- BODY:

Pouco depois das 10 da manhá do domingo 20 de Janeiro partiam desde a Baiuca Vermelha em carros as pessoas que participárom no roteiro pola beira do Minho entre Tui e Caldelas de Tui.

Um soleado dia contribui a fazer mais agradável o percorrido de aproximadamente 10 quilómetros entre a cidade fronteiriça e a vila termal. Eram quase as três da tarde quando o grupo de caminhantes recuperavam forças no jantar realizado no merendeiro de Caldelas de Tui frente a Portugal.
Novamente poidemos constatar o grau de abandono e agressom que padece o nosso meio natural e patrimonial por parte das políticas esbanjadoras dos governos espanhol e autonómico.

----- COMMENT: AUTHOR: Belém [Visitante] DATE: Tue, 22 Jan 2008 19:53:27 +0000 URL:

Um percorrido muito interessante num
dia espléndido que nos acompanhou no
nosso passeio à beira do Minho, ademais
numha agradável e amena companha. A ver
si na vindeira ocasiom mais companheiros
se unem o roteiro. De verdade que nom
vos ides arrepender.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Exposiçom fotográfica e palestra-colóquio sobre o Che Guevara no Local Social BASENAME: exposicom_sobre_o_che_no_local_social DATE: Mon, 24 Dec 2007 00:25:09 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Exposiçons CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: Local Social TAGS: ----- BODY:

Comezamos o ano a homenagear Che Guevara quando se cumprem 80 anos do seu nascimento.

Entre os dias 1 e 15 de Janeiro estará aberta ao público no Local Social Baiuca Vermelha a exposiçom fotográfica de carácter biográfico "Che Guevara. Aqui vai um soldado da América"
propriedade da Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Vilhamil.

Todos os dias a partir das 19h a exposiçom estará disponível para tod@s @s interessad@s.

A homenagem neste 80 aniversário do nascimento do revolucionário comunista argentino-cubano complementará-se com umha palestra a cárrego de Moncho Leal membro também da Associaçom de Amizade galego-cubana Francisco Vilhamil o 25 de Janeiro a partir das 21h.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Roteiro pola comarca do Baixo Minho BASENAME: roteiro_pola_comarca_do_baixo_minho DATE: Fri, 21 Dec 2007 10:50:47 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Roteiros CATEGORY: Assembleia Aberta TAGS: ----- BODY:

O Domingo 13 de Janeiro terá lugar um roteiro pola comarca do Baixo Minho. O denominado PRG 19 Tui-Caldelas-Tui. Toda a informaçom com as características do reoteiro atopa-se aqui:
http://riasbaixas.org/web2005/index.php?pral=rutas&id_idioma=2&secc_int=11&portada=ok
Combinamos às 10h no Local social Baiuca Vermelha.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Ceia viragem de ano BASENAME: ceia_viragem_de_ano DATE: Fri, 21 Dec 2007 10:47:26 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O próximo sábado 29 de Dezembro a partir das 22h terá lugar a ceia de viragem de ano na qual sóci@ e nom sóci@s da Assembleia Aberta do Local Social despediremos o 2007 e daremos a bem-vinda por antecipado ao novo ano. A ementa constará de dous pratos a eleger, lacom com grelos ou bacalhau com repolo e o preço será de 10? ou 12? para sóci@s e nom sóci@s respectivamente. A ceia inclui vinho, pam, sobremesa e licor café.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Apresentaçom do DVD de Siareir@s Galeg@s "1996-2006. 10 anos luitando por Galiza" BASENAME: apresentacom_do_dvd_de_siareir_s_galeg_s DATE: Wed, 19 Dec 2007 23:38:55 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Na próxima sexta-feira, 21 de Dezembro, às 21h apresentará-se o trabalho audiovisual editado polo colectivo Siareir@s Galeg@s sob o título "1996-2006. 10 anos luitando por Galiza".

Segundo Siareir@s Galeg@s : "Este trabalho audiovisual, intitulado "1996-2006. 10 anos luitando por Galiza", é um pedaço importante dessa história ocultada, tergiversada e criminalizada que as organizaçons e colectivos populares vamos tecendo nesta Galiza do Século XXI. Siareir@s Galeg@s nom lança este DVD com a simples vontade de documentar os últimos anos da luita polos direitos nacionais da Galiza, no terreno desportivo, senom que quer homenagear o combate quotidiano desta naçom chamada Galiza e o seu povo trabalhador. Nada melhor que este trabalho, que documenta que na Galiza ainda existem jovens que se rebelam."

[youtube]3tb4av2hMoM[/youtube]

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Saiu o Manual Galego de Língua e Estilo, co-editado pola Baiuca Vermelha BASENAME: saiu_o_manual_galego_de_lingua_e_estilo__3 DATE: Wed, 19 Dec 2007 18:34:18 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Por fim está na rua umha nova obra editorial importante para todos e todas as que escrevemos conforme as normas do galego histórico ou reintegracionista: o Manual Galego de Língua e Estilo, da autoria de Maurício Castro, Beatriz Peres e Eduardo Maragoto. Um volume de 495 páginas acompanhado de um CD com o processador de texto Open Office e o verificador ortográfico para galego-português.

O livro é mais do que um completo método para aprendermos a escrever correctamente na nossa língua. Inclui, além disso, aspectos relativos aos usos dos diferentes sinais tipográficos, extensos vocabulários trilíngües galego-espanhol-inglês, umha completa lista de falsas semelhanças entre galego e espanhol, conselhos para evitar um uso sexista da linguagem, topónimos e gentílicos de todos os concelhos e comarcas da Galiza e de numerosos países, acidentes geográficos, erros freqüentes no galego escrito, etc.

Também há paradigmas gramaticais, usos sintácticos, ortográficos e muito mais. Além disso, a versom em galego-português do verificador ortográfico permite aplicar umha correcçom automática coincidente com a proposta no Manual aos nossos textos no processador de textos de software livre Open Office.

A tiragem desta primeira ediçom nom é mui grande. Por isso che recomendamos que o adquiras no nosso Centro Social ou nas livrarias em que será distribuído o antes possível, para nom ficares sem umha obra referencial para quem quer melhorar o seu galego escrito.

Ah!, e nom esqueças que o dinheiro arrecadado polas vendas desta obra é integralmente dedicado às entidades sociais e editoriais normalizadoras que participamos na ediçom, nom existindo objectivo lucrativo. Portanto, comprando um exemplar, contribuis para o fortalecimento do trabalho normalizador. As entidades co-editoras som, além da Baiuca Vermelha:

Abrente Editora, A Esmorga Centro Social, A Fenda Editora, Aguilhoar (Centro Social da Límia), Associação Sócio-Pedagógica Galaico Portuguesa, Associaçom Cultural Roi Soga de Lobeira, Associaçom Galega da Língua (AGAL), Associaçom Cultural A Gentalha do Pichel, Centro Social Henriqueta Outeiro, Centro Social Revolta, Fundaçom Artábria, Local Social Revira e Terra Livre Ediçons.

A seguir, e para teres umha ideia mais completa da obra, reproduzimos o texto explicativo que figura na contracapa:

"O livro que tés nas maos pretende preencher um espaço que o ensino e as redes culturais oficiais deixárom vazio. Trata-se de um instrumento de grande utilidade para as pessoas que usam o galego escrito coerentemente com a sua história e as outras variantes do mesmo oficial em oito países do mundo.

Os autores e a autora do Manual Galego de Língua e Estilo utilizárom a sua experiência no ensino da língua portuguesa e na correcçom de textos galegos para propor um modelo de língua estável e coerente com os usos maioritários do reintegracionismo na Galiza. Mas este trabalho vai muito mais além, solucionando problemas que tenhem a ver com a correcçom estilística, como a pontuaçom, a tipografia, as maiúsculas, a linguagem nom discriminatória e um longo et cetera. Inclui ainda extensas listas de vocabulário relacionado com a política, a judicatura, o ambiente, a geografia galega e internacional ou as falsas semelhanças. Finalmente, o Manual dá soluçom aos erros lingüísticos mais freqüentes que se podem encontrar nos textos escritos em galego, sejam da normativa que forem."

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Agenda BASENAME: agenda_2 DATE: Sun, 19 Aug 2007 22:51:57 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Quinta feira 10 de Abril

Leila Khaled
Às 20:30h palestra com Leila Khaled, aproveitando a sua presença na Galiza, trazída pola Associaçom Galiza por Palestina. É Presidenta da Uniom Geral de Mulheres Palestinianas, membro do Conselho Nacional Palestiniano e membro do Buró Político da Frente Popular para a Libertaçom de Palestina (FPLP)

Terça feira 15 de Abril

Narciso Isa Conde
Palestra com Narciso Isa Conde. Com ocasiom da sua presença na Galiza, pola sua assistência às XII Jornadas Independentistas organizadas por Primeira Linha, contaremos com ele no L. S. Baiuca Vermelha. A palestra com o dirigente de Nueva Izquierda-Círculos Caamañistas da República Dominicana dará começo às 21h.

Quarta-feira 16 de Abril

Elena Martínez Canals
Palestra com Elena Martínez Canals. Tal como Narciso Isa Conde, estará na Galiza para participar das XII Jornadas Independistas. A militante do Partido Comunista Cubano e promotora da revista digital Cuba Siglo XXI estará connosco a partir das 21 h.

Sexta-feira 25 de Abril

A partir das 21h, ceia revolucionária para comemorar o XXXIV aniversário da Revoluçom dos Cravos. Ementa: Arroz com bacalhau, pam, vinho, sobremesa (pastéis de nata), licores e café. Preço: 8 ? sóci@s e 9 ? nom sóci@s

Domingo 27 de Abril

Roteiro polo Monte Galinheiro. A Saída será do LS Baiuca Vermelha às 10h para fazer parcialmente este roteiro. Se as condiçons climatológicas forem favoráveis, praticaremos desportos verticais e cozinharemos churrasco.

Certame fotográfico:

Toda pessoa que queira participar tem todo o mês de Abril para apresentar a sua fotografia, umha por concursante. A temática será de denúncia sobre questons da nossa comarca mês para apresentar a fotografia, umha por concursante, temática de denúncia sobre a nossa comarca. A 3 de Maio, será a exposiçom no Local Social e o júri composto por dous fotógrafos profissionais e umha pessoa da Assembleia Aberta decide ganhador/a. Prémio: umha cámara digital.

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha deposita lixo recolhido no rio Tea às portas da Cámara Municipal BASENAME: assembleia_aberta_da_baiuca_vermelha_dep DATE: Thu, 05 Jul 2007 17:05:51 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Membros da Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha depositamos às 20h da tarde de segunda-feira às portas da Cámara Municipal todo o lixo recolhido no rio Tea na Jornada de Limpeza levada a cabo no Sábado 4 de Agosto.

Em apenas umhas horas e numha faixa da margem de rio nom superior aos dous mil metros, fôrom recolhidas rodas de camiom, um contentor de lixo, sacos de plástico, olas, objectos metálicos, vidros, pilhas?, que somadas aos contínuos despejos ainda existentes no seu leito, fam do Tea um rio com um alto índice de contaminaçom.

Consideramos umha dilapidaçom de recursos económicos construir passeios pola beira do rio sem antes ter solucionado a grave crise ecológica na qual o desleixo, o desinteresse e os interesses económicos deixárom o Tea.

Da Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha fazemos um apelo às autoridades competentes na matéria para que ponham soluçom de umha vez por todas a esta situaçom de agressons continuadas. Os rios devem ser património para desfrute de todas e todos e nom lixeiras nas quais o modo de produçom capitalista tende a converter todos os rios e a natureza em geral.

Assembleia Aberta do Local Social Baiuca Vermelha

Ponte Areas 6 de Agosto de 2007

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Quem somos? BASENAME: quem_somos_2 DATE: Wed, 30 Mar 2005 23:30:16 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

O sábado 30 de Julho abriu em Ponte Areas um novo local social impulsionado pola esquerda independentista. O Baiuca Vermelha soma-se assim à rede de centros e locais sociais que nos últimos anos tenhem sido criados em diversas localidades do país, -embora com modelos e postulados diversos-, orientados à construçom nacional da Galiza e à defesa e promoçom da cultura e da língua galega.

O Baiuca Vermelha está situado na rua Redondela 11 rés-do-chao da vila do Condado, e a sua inauguraçom tivo lugar com umha importante afluência de amig@s e vizinh@s, que acompanhárom durante horas com festa e alegria o anseiado espaço de liberdade ao margem do estreito corsé institucional.

Os cantores galegos Servando Barreiro e Tino Baz, o Quarteto da Gentalha, assim como um recital poético de Kiko Neves, amenizárom a festa de abertura.

Concidindo com a posta em andamento do Baiuca Vermelha foi inaugurada umha exposiçom de cartazes, autocolantes, programas, livros e diversos materiais, da dilatada trajectória das ja 19 ediçons do Festival da Poesia do Condado, em colaboraçom com a Sociedade Cultural e Desportiva do Condado.

Um espaço aberto à realizaçom de actividades culturais, reivindicativas e de lezer

O Baiuca Vermelha nasce com o firme propósito de ofertar ao conjunto da rede associativa e popular do Condado um espaço autogerido no que poder realizar todo tipo de actividades culturais, reivindicativas e de lezer, ao margem das raquíticas e, na maioria das ocasions, inacesíveis infraestuturas municipais e autonómicas.

O Baiuca Vermelha pretende fomentar umha cultura alternativa e emancipadora, promocionar actividades recriativas que facilitem à juventude e ao conjunto do povo trabalhador o acceso a visons do mundo e da realidade nom mediatizadas e deformadas polo meios de comunicaçom e as tendências dominantes do consumismo e o individualismo.

O Baiuca Vermelha aspira a ser um motor de actividades e projectos que melhorem a nossa sociedade de postulados emancipadores e críticos com o injusto modelo vigente.

As suas portas estám abertas a todo mundo, sem exclusons, nem trabas de nengum tipo. Aguardamos pois que cumpra os objectivos e se consolide como centro de difusom do melhor do nosso povo.

Nas vindouras semanas dotará-se de umha Assembleia Aberta que contribua a dinamizar actividades e iniciativas várias sobre os princípios da autogestom e autoorganizaçom popular.

----- COMMENT: AUTHOR: Alexandre Banhos [Visitante] DATE: Wed, 01 Oct 2008 08:41:16 +0000 URL: http://agal-gz.org

Caros amigos:

Vai a programaçom de filmes brasileiros que propomos como actividade cultural para o vosso centro social

Haveria pola vossa parte que programar os dias o antes possível, para a comodidade de todos (se nom tedes projector dizei-no para agendarmos um).

Som dous filmes políticos sobre a ditadura brasileira e a represom
e três filmes de conteúdo social e uma selecçom de quatro fantásticas curtas. Uma delas, A Ilha das Flores, é uma obra mestra.

Estam legendados em português para facilitar o seguimento dos mesmos por pessoas pouco afeitas a sotaques diversos na nossa língua e polos neo-falantes. (aos falantes de espanhol treinan-nos todos os dias com sotaques muito variados do espanhol.

Fazei a sua programaçom quanto antes para facilitar a sua projecçom

Alexandre Banhos

O CINEMA INSTRUMENTO DE MELHORA LINGÜÍSTICA

organiza

Terra Estrangeira

Terra estrangeira é um filme luso-brasileiro de 1996, do gênero suspense, dirigido por Walter Salles e co-dirigido por Daniela Thomas.

Sinopse

O filme trata da solidão vivida pelos imigrantes. Conta a história de Paco, que deseja conhecer a terra de sua mãe. Após a morte dela, e sem dinheiro após o confisco promovido por Collor, Paco aceita entregar um pacote misterioso, a pedido do também misterioso Igor, em Portugal, em troca do custeio da viagem. Após perder o pacote, ele encontra-se com a Alex, brasileira que trabalha como garçonete em Portugal e que vive com Miguel, um músico-contrabandista viciado em heroína. Em fuga para a Espanha, Paco é perseguido por bandidos interessados no pacote, que trazia um violino com diamantes escondidos.

Principais prêmios e indicações

*

Prêmio Golden Rosa Camuna, da Mostra Internazionale del Cinema d’Essai (Itália), para Daniela Thomas e Walter Salles.
*

Vencedor do Grand Prix do Entrevues - Festival International du Film Belfort (França), na categoria de melhor filme estrangeiro.
*

Prêmio Margarida de Prata (Brasil), para Walter Salles e Daniela Thomas
*

Vencedor do troféu APCA da Associação Paulista de Críticos de Arte (Brasil), na categoria de melhor roteiro.

O que Isso Companheiro

O que é Isso Companheiro, filme baseado no livro de Fernando Gabeira, O que É Isso, Companheiro, Four Days in September na sua traduçao ao inglês, forma que logo manteve na tradução castelhana

O filme é dirigido por Bruno Barreto, e está baseado num feito real, de facto foi o seu sentido político no que não ficavam muito bem os USA o que empeceu de ter um Óscar. O fime é um bom retrato do período das ditaduras estabelecidas em latino-América sob a doutrina da Segurança Nacional, teoria desenvolvioda em Fort Worth Texas e trasladada aos militares brasileiros (e outros) nos campos de treino da zona do Canal de Panamá, que os acabou convertendo em inimigos do seu povo

Sinopse

Em 1964, um golpe militar derruba o governo democrático brasileiro e, após alguns anos de manifestações políticas, é promulgado em dezembro de 1968 o Ato Constitucional nº 5, que nada mais era que o golpe dentro do golpe, pois acabava com a liberdade de imprensa e os direitos civis. Neste período vários estudantes abraçam a luta armada, entrando na clandestinidade, e em 1969 militantes do MR-8 elaboram um plano para seqüestrar o embaixador dos Estados Unidos (Alan Arkin) para trocá-lo por prisioneiros políticos, que eram torturados nos porões da ditadura.

Quanto Vale ou é por Quilo

Quanto vale ou é por Quilo, filme de Sérgio Bianchi. Forma parte dos ricos filmes da tradição brasileira de apresentar o mundo das favelas e a sua violência e marginação, do que é obra mestra Cidade de Deus. Aquí assistimos a um drama nas mesmas coordenadas.

Sinopse

Uma analogia entre o antigo comércio de escravos e a atual exploração da miséria pelo marketing social, que forma uma solidariedade de fachada. No século XVII um capitão-do-mato captura um escrava fugitiva, que está grávida. Após entregá-la ao seu dono e receber sua recompensa, a escrava aborta o filho que espera. Nos dias atuais uma ONG implanta o projeto Informática na Periferia em uma comunidade carente. Arminda, que trabalha no projeto, descobre que os computadores comprados foram superfaturados e, por causa disto, precisa agora ser eliminada. Candinho, um jovem desempregado cuja esposa está grávida, torna-se matador de aluguel para conseguir dinheiro para sobreviver.

O Ano em que Meus Pais Saíram de Férias

O Ano em que Meus Pais Saíram de Férias, filme brasileiro de 2006, do gênero drama, dirigido por Cao Hamburger. é um filme Fantástico jeito de achgar-se ao mundo da ditadura brasileira da doutrna da segurança nacional

Sinopse

Em 1970, Mauro é um garoto de doze anos, que adora futebol e jogo de botão. Um dia, sua vida muda completamente, já que seus pais saem de férias de forma inesperada e sem motivo aparente para ele. Na verdade, os pais de Mauro foram obrigados a fugir por serem militantes da esquerda, os quais eram perseguidos pela ditadura militar, e por essa razão decidiram deixá-lo com o avô paterno. Porém, o avô falece no mesmo día que Mauro chega em São Paulo, o que faz com que Mauro tenha que ficar com Shlomo, um velho judeu solitário que é seu vizinho. Enquanto aguarda um telefonema dos pais, Mauro precisa lidar com sua nova realidade, que tem momentos de tristeza pela situação em que vive e também de alegria, ao acompanhar o desempenho da seleção brasileira na Copa do Mundo de 1970 e fazer novas amizades no seu novo lar.

O Céu de Suely

O Céu de Suely, é um filme alemão-brasileiro-francês de 2002, do género drama, dirigido por Karim Aïnouz. Muito entretido e giro, onde se trata o assunto da emigração do campo a cidade na procura de melhor vida ou isso se pensa

Sinopse

Suely nasceu e foi criada na pequena cidade de Iguatu, Ceará, na Região Nordeste do Brasil. Grávida, tenta a vida em São Paulo com o namorado. Meses depois, porém, volta à cidade natal, sem desistir de seu sonho de morar na cidade grande. Para concretizá-lo definitivamente, bola um plano para conseguir condições materiais.

Selecção de curtas brasileiras

Ilha das Flores

Ilha das Flores é um filme de curta-metragem brasileiro, do género documentário, escrito e dirigido pelo cineasta Jorge Furtado (um dos grandes directores universais, a sua obra sempre tem uma grande preocupação social) em 1989, com produção da Casa de Cinema de Porto Alegre. Uma pequena obra mestra

O Dia em Que Dorival Encarou o Guarda

O Dia em Que Dorival Encarou o Guarda, dirigida por José Pedro Goulart

A situação do prisioneiro vista com humor

O Pulso

O Pulso é outra pequena grande obra de José Pedro Goulart

Cartas da Minha Mae

Cartas a Minha Mae, curta de Fernando Kinas e Marina Willer, é um verdadeiro filme

Sinopse

O filme retrata as agruras da adolescência. Um grupo de ativistas adolescentes protesta contra a privatização das escolas públicas e tenta convencer outros estudantes a fazerem o mesmo.

NOTA:

Todos os filmes estão legendados na nossa língua


----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Assembleia Aberta? BASENAME: assembleia_aberta DATE: Sat, 22 Jan 2005 00:33:02 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Organizamo-nos? ABERTAMENTE!

A Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha formamo-la aquelas pessoas que trabalhamos na dinamizaçom do Local Social, organizando todo tipo de actos, desde os de carácter lúdico como concertos, exposiçons ou jogos populares, até os mais comprometidos com a transformaçom da realidade na que vivemos como ciclos de debate, charlas, cursos de formaçom e muito mais.

A Assembleia Aberta é um colectivo plural no que confluímos tod@s @s que apostamos polo soberanismo e pola defesa dos direitos nacionais da Galiza; pola defesa de postulados de esquerda anticapitalista como única alternativa á miséria económica e social a que nos condena o Capitalismo; pola aboliçom do patriarcado e a completa igualdade entre mulheres e homens, por umha democracia real, popular e participativa; polo monolingüísmo social e o reintegracionismo para devolvermos à língua do nosso povo o lugar que lhe corresponde; por umha cultura democrática e popular, feita por e para nós própri@s, fóra do mercadeio dos meios de comunicaçom de massas; pola aboliçom dos exércitos ao serviço dos interesses do Capital e por umha sexualidade livre.

A Assembleia Aberta funciona dum jeito completamente horizontal e democrático, a nossa vontade é a de converter a Baiuca Vermelha num espaço livre das opressons que nos assolam a diário no trabalho, no centro de ensino, na morada?; converte-la num ponto de referência para a cultura popular e para os movimentos sociais da comarca do Condado; converte-la num lugar onde practicar um lezer alternativo, contrário ao modelo alienante e destrutivo da pessoa e a colectividade que nos impom o Capitalismo; converte-la, em definitivo, num espaço de luita ao serviço exclussivo do Povo Trabalhador, das mulheres e da mocidade. E para fazer todo isto contamos com a tua participaçom e a de todas as pessoas comprometidas com a transformaçom radical da realidade do Condado.

Participa da Assembleia Aberta da Baiuca Vermelha!

----- COMMENT: AUTHOR: martiño [Visitante] DATE: Tue, 08 May 2007 10:13:27 +0000 URL:

animo rapaces……

a loita segue……..

----- -------- AUTHOR: admin TITLE: Onde estamos? BASENAME: onde_estamos_1 DATE: Wed, 05 Jan 2005 00:38:20 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Sobre a Baiuca Vermelha CATEGORY: TAGS: ----- BODY:

Morada: Rua Redondela nº 11, rés-do-chao. Ponte Areas (Galiza)
Telefone: 986 182 436
Correio-e: aabaiucavermelha@gmail.com

Mapa de Localizaçom

Baiuca Vermelha em Google Maps

----- -------- AUTHOR: vermelha TITLE: Ligaçons BASENAME: ligacons DATE: Sun, 19 Dec 2004 23:21:28 +0000 STATUS: publish PRIMARY CATEGORY: Assembleia Aberta CATEGORY: TAGS: ----- BODY:
----- --------