Latest Comments

veronica

Em resposta a: A melhor piada de loiras da história

veronica [Visitante]

adorei a historia da loira!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Link permanente 02-12-2009 @ 23:30
xo

Em resposta a: Patriotismo

xo [Visitante]

“Serei um paranoico que vê excessos nacionalistas por todas as partes?”
Pois logo xa somos dous.
E se non a que ven o titular do mundo dos días do mundial “La goleada de la selección dispara las expresiones de patriotismo en España".
Saúdos.
Pd. Agregado a favoritos quedas.

 Link permanente 06-11-2006 @ 05:42
Cybil

Em resposta a: Tudo vai acabando

Cybil [Visitante]

http://vein.bingogo.info/vein.php http://vein.bingogo.info/vein-center.php http://vein.bingogo.info/vein-clinic.php http://vein.bingogo.info/vein-doctor.php http://vein.bingogo.info/vein-of-jenna.php http://vein.bingogo.info/vein-treatment.php http://vein.bingogo.info/vericose-vein.php http://incubator.bingogo.info/index.php http://incubator.bingogo.info/egg-incubator.php http://incubator.bingogo.info/chicken-incubator.php http://incubator.bingogo.info/business-incubator.php http://incubator.bingogo.info/chicken-egg-incubator.php http://incubator.bingogo.info/poultry-incubator.php http://incubator.bingogo.info/small-business-incubator.php http://incubator.bingogo.info/reptile-incubator.php http://incubator.bingogo.info/infant-incubator.php http://incubator.bingogo.info/laboratory-incubator.php http://incubator.bingogo.info/fashion-incubator.php http://incubator.bingogo.info/homemade-incubator.php http://incubator.bingogo.info/baby-incubator.php http://incubator.bingogo.info/quail-incubator.php http://incubator.bingogo.info/egg-hatching-incubator.php http://incubator.bingogo.info/homemade-egg-incubator.php http://incubator.bingogo.info/co2-incubator.php http://incubator.bingogo.info/how-to-build-a-incubator.php http://incubator.bingogo.info/little-giant-incubator.php http://incubator.bingogo.info/incubator-for-sale.php http://incubator.bingogo.info/bird-incubator.php http://incubator.bingogo.info/care-incubator-kangaroo-vs.php http://incubator.bingogo.info/bod-incubator.php http://incubator.bingogo.info/parrot-incubator.php http://incubator.bingogo.info/used-incubator.php http://incubator.bingogo.info/chick-incubator.php http://incubator.bingogo.info/incubator-used-for-sale.php http://incubator.bingogo.info/how-to-make-a-incubator.php http://incubator.bingogo.info/incubator-part.php

 Link permanente 29-10-2006 @ 16:51
Avis

Em resposta a: Tudo vai acabando

Avis [Visitante]

http://tazer.bingogo.info/bull-tazer.php http://tazer.bingogo.info/index.php http://tazer.bingogo.info/intense-tazer.php http://tazer.bingogo.info/police-tazer.php http://tazer.bingogo.info/police-tazer-video.php http://tazer.bingogo.info/tazer-gloves.php http://tazer.bingogo.info/tazer-gun.php http://tazer.bingogo.info/tazer-international.php http://tazer.bingogo.info/tazer-pen.php http://tazer.bingogo.info/tazer-stun-gun.php http://tazer.bingogo.info/tazer-video.php http://vein.bingogo.info/arm-vein.php http://vein.bingogo.info/artery-vein.php http://vein.bingogo.info/blood-vein.php http://vein.bingogo.info/cause-of-spider-vein.php http://vein.bingogo.info/cause-of-varicose-vein.php http://vein.bingogo.info/creative-gold-heart-journey-vein.php http://vein.bingogo.info/deep-vein-thrombosis.php http://vein.bingogo.info/gold-vein.php http://vein.bingogo.info/index.php http://vein.bingogo.info/jugular-vein.php http://vein.bingogo.info/leg-vein.php http://vein.bingogo.info/mud-vein.php http://vein.bingogo.info/saphenous-vein.php http://vein.bingogo.info/spider-vein.php http://vein.bingogo.info/spider-vein-removal.php http://vein.bingogo.info/spider-vein-treatment.php http://vein.bingogo.info/symptom-of-deep-vein-thrombosis.php http://vein.bingogo.info/tapping-the-vein.php http://vein.bingogo.info/the-vein-of-the-neck.php http://vein.bingogo.info/varicose-vein-laser-treatment.php http://vein.bingogo.info/varicose-vein-removal.php http://vein.bingogo.info/varicose-vein-surgery.php http://vein.bingogo.info/varicose-vein-treatment.php

 Link permanente 29-10-2006 @ 10:45
Filho de JHPR

Em resposta a: Patriotismo

Filho de JHPR [Visitante]

Está bastante claro o das Forças Armadas. Só tens de ler o ABC durante estes eventos. Que conste que eles também botam em cara à penha o de só ser patriotas desportivos. Aliás, qual é o problema de ser patriota desportivo? Força Irlanda do Norte!!

 Link permanente 12-09-2006 @ 00:17
Giao

Em resposta a: Patriotismo

Giao [Visitante]

Homem, o jogo que derom realmente foi interessante e nada que ver sua alegria aberta e expansiva com essa arrogancia futbolera da que fala Mendinho.

Também nom torço por eles, pois creio que os estados e os esportes “nacionalizados” nom som coisas tam distantes… umha outra arma mais da política. Olhai se nom o que moveu a seleçom galega.

Em quanto a essa manipulaçom mediática por parte de certas insituciones, nom vos fixastes em que cerca das operações saída de férias todas as teleseries de hospitais, investigaçom policial… ponhem capítulos centrados em acidentes de tráfico.

 Link permanente 07-09-2006 @ 20:28
A Randeeira

Em resposta a: Patriotismo

A Randeeira [Visitante]

Voume meter neste interesante debate contándovos unha anécdota que me aconteceu o día do dichoso partido. Eu a verdade é que non son moi amigo dos deportes, agás da billarda. Era a hora sagrada de tomar os viños e fun, coma sempre, co meu fillo cativo ó bar de costume e como non podía ser doutro xeito estaban a botar o baloncesto. Nun momento de exaltación patriótica os telespectadores puxéronse a berrar “España, España". O meu fillo de 7 anos ergueuse da cadeira e comezou a berrar “España non, España non". El, que é autista, descoñece o que significa España ou Galiza polo que tódalas olladas inquisidoras dirixíronse cara a min como dicindo “vaia educación lle da o seu fillo". O certo é que obviamente non falo con el, nin tampouco seu irmán, de temas políticos porque nin os entende nin lle peta escoitarnos. O final, xa coma un tomate, tiven que desculpar ó neno “xa sabedes como son os pícaros” para calmar o ambiente.
Un saúdo.

 Link permanente 05-09-2006 @ 10:27
Iván

Em resposta a: Patriotismo

bestilheiro [Membro]

Eu também penso que a vitória da equipa espanhola foi merecida e que jogaram melhor do que os gregos (dos quais eu esperava mais). Eu também gostei do jogo, mas não é disto que eu falava.
É normal que políticos e exércitos (= estados) se aproveitem dos sentimentos da gente, para isso são políticos e exércitos (= estados). Isso não quer dizer que o considere bom, pois acho que estes mecanismos nos roubam a nossa independência para benefício dumas elites económicas.
Eu não torço nunca pola selecção espanhola porque a ideologia dominante diz que o devo fazer, é uma forma de afirmar a minha independência. Não tenho nada contra os espanhois, como não tenho contra os arménios ou contra os nigerianos. Os estados já são outra cousa…

 Link permanente 04-09-2006 @ 15:45
mendinho

Em resposta a: Patriotismo

mendinho [Visitante]

Eu acho normal que as Forças Armadas procurem tirar vantagem destes eventos. Como o BNG tentou tirar proveito da selecçao galega de futebol ou como acho normal que agora muitos políticos digam que eles sempre torceram e acreditaram no êxito da selecçao de basquetebol.

Além disso, eu fiquei muito contente com a vitória da selecçao de basquetebol porque fizeram um jogo bonito e até acho que sao uns gajos porreiros, afastados daquela arrogância dos jogadores de futebol da camisola vermelha.

O facto de torcer por uma equipa espanhola nao é incompatível com qualquer ideologia nao centralista.

 Link permanente 04-09-2006 @ 13:34
olga

Em resposta a: De volta na Corunha

olga [Visitante]

Joer e eu que pensaba que o meu irmán era un desastre por perder o tren a león! Que decepción Ivan! De ti non o esperaba!Vémonos pronto ;)

 Link permanente 25-08-2006 @ 12:59
Lau

Em resposta a: De volta na Corunha

Lau [Visitante]

Jajaja Ivan, Ivan, que desastriño me eres, mira que perder el avión! Jo lo siento, sé que es cruel, pero me he reído un montón leyendo tus aventuritas:P Parece que lo pasaste genial por Germania!Me alegro un montón, sobre todo porque en septiembre vas a tener miles de historietas que contarnos! 1besazo y sigue pasándolo tan bien.

 Link permanente 24-08-2006 @ 21:48
Iván

Em resposta a: Proposta para a RTVG

bestilheiro [Membro]

O tema, meu caro Héctor, é que a retranca, como forma de humor, exige uma certa capacidade de análise e de distanciamento da realidade que, como comprovamos dia trás dia, nem todos tenhem.
Tawil, eu penso que, se um cão aprende, um jornalista (ou mesmo um “jornalista") também aprende.
Elena, procura não tomar a sério as minhas cousas, não te amargues porque eu não vou expor ninguém a choques eléctricos. Lê-me entre linhas, se queres, eu penso que a mensagem é clara se a lês com calma e com uma mente aberta.
E espero que radical seja algo bom, porque não estou disposto a permitir que se me insulte na minha própria casa.
Um abraço desde potsdam.
PS. Às vezes síntome cansado, tão cansado… Polo menos esta vez não me chamaram terrorista.

 Link permanente 09-08-2006 @ 18:55
elena

Em resposta a: Canção do verão

elena [Visitante]

ivan en que idioma escribes tio, non se entende

 Link permanente 08-08-2006 @ 15:56
Héctor

Em resposta a: Proposta para a RTVG

Héctor [Visitante]

Eu ponho-me a dispossiçom da CRTVG para fazer o trabalho de pulsador de botons, quando o filólogo/a diga eu premo, gratuitamente.

Viva a retranca

 Link permanente 08-08-2006 @ 00:38
Tawil

Em resposta a: Proposta para a RTVG

Tawil [Visitante]

Eu tam feliz de ser radical elena ;)

E falando da proposta: Parte dum suposto incorrecto, que leva a um erro sistémico: Supor que todos os “jornalistas” (HA!) da TVG tenhem um sistema nervoso desenvolvido dabondo como para que o método estímulo-resposta funcione….

 Link permanente 07-08-2006 @ 15:25
elena

Em resposta a: Proposta para a RTVG

elena [Visitante]

a vos si que non se vos entende. radicais, menos mal que sodes unha minoría. a ver en que sitio de galiza se fala como o facedes vos mellor si vos ides a Portugal

 Link permanente 07-08-2006 @ 10:31
Iago

Em resposta a: Proposta para a RTVG

Iago [Visitante]

Ora bem, o d usar masculinos/as ou femininos/as genéricos/as nom seria d agradecer na tvg, não/a?
:P
Catxondeio/a pa o ivan.

 Link permanente 30-07-2006 @ 01:52
Iván

Em resposta a: Proposta para a RTVG

bestilheiro [Membro]

Mais efectivo seguro que era, o problema é que a legislação restritiva que padecemos não o permitiria…

 Link permanente 29-07-2006 @ 21:18
Ivoninho

Em resposta a: Proposta para a RTVG

Ivoninho [Visitante]

Sim, eu também penso que o primeiro seria mais efectivo.

 Link permanente 29-07-2006 @ 20:40
A Randeeira

Em resposta a: Proposta para a RTVG

A Randeeira [Visitante]

Quedo con 1º. método.

 Link permanente 29-07-2006 @ 08:35
guilherme martins

Em resposta a: Como seria eu se vivisse em South Park?

guilherme martins [Visitante]

o mew!!!
ta bala..
vo te pergunta uma coisa:
como q salva esses bunecos????
flw aeeee
ah…
me manda um email ta
gmp_95@hotmail.com

 Link permanente 17-07-2006 @ 18:31
Uz

Em resposta a: Vamos para barcelona!!!

gerardinho2000 [Membro]

A todo isto, parabéns por teres sido aceite no máster. Tendo em conta que já há bastantes dias que no-lo comunicaste, não tem desculpa que esquecesse as felicitações.

Por certo, apenas uma cousinha: a vida de estudante vai-la arrastar ainda dous aninhos mais, quase seguro, porque estas cousas… o que queres, são um vício difícil de deixar :-D!

 Link permanente 14-07-2006 @ 14:20
Dara

Em resposta a: Aqui estou...

Dara [Visitante]

Ves? Al final todo vuelve a la normalidad…mas o menos :)

Quizas ya no haga falta volver a cerrar la puerta, y la paradoja deje de ser paradoja.

Miss U

 Link permanente 01-07-2006 @ 00:25
David

Em resposta a: Aqui estou...

David [Visitante]

Grande Higuita! :D

 Link permanente 29-06-2006 @ 22:06
olga

Em resposta a: Aqui estou...

olga [Visitante]

Mmm, como nunca estou nunca me entero de nada. Que felicidade a ignorancia!

 Link permanente 29-06-2006 @ 12:49
Lauraborracha

Em resposta a: Aqui estou...

Lauraborracha [Visitante]

JAJJAJA
Ivan!perdoa a miña chamada e inevitable conversación de borracha. Es un ceu, que paciencia! Bicos mil

 Link permanente 28-06-2006 @ 16:33
Filho de JHPR

Em resposta a: Aqui estou...

Filho de JHPR [Visitante]

Fim de ano certamente exquisito, mas confiemos em que a união de tanto tempo não vaia ao caralho agora. Uma aperta.

 Link permanente 27-06-2006 @ 11:34
Iago

Em resposta a: Aqui estou...

Iago [Visitante]

Bom, o tempo dirá se os problemas fórom desnecessários ou nom…

 Link permanente 27-06-2006 @ 00:23
Arduina

Em resposta a: Avergonhado

Arduina [Visitante]

A min pasoume hoxe á mañá o mesmiño! jaja, pero por cousas diferentes. Na radio con Herrera falaban do estatuto, e saiu o tema do estatuto de Galicia. Dixo o Herrera algo criticando o tema do galego “imposto", e Onega dixolle que as letanias da Santa Compaña nunca se dixeran en castelán, coma apoiando o tema do galego.
Igual estamos doentes!

 Link permanente 19-06-2006 @ 23:51
Iván

Em resposta a: Avergonhado

bestilheiro [Membro]

Caro Dáni, o certo é que não fum claro no meu post. O que me avergonha não é não ter visto o partido, é sentir-me identificado com o Fernando Ónega :-P

 Link permanente 16-06-2006 @ 23:13
Ivoninho

Em resposta a: Avergonhado

Ivoninho [Visitante]

Anda, se ao final vai ser que havia mais gente coma ti que não viu o jogo, hehehe. Nada, tranqüilo, não sintas vergonha, fizeste bem.

 Link permanente 16-06-2006 @ 18:43
noe

Em resposta a: Canção do verão

noe [Visitante]

É unha pena iso de non ter internes na casa porque non podo escoitar a canción, pero fíome dos teus gustos musicais e seguro que vale para a canción do verán. PD: é unha pena que na cea do acto non puxeran a ventanita. ¡A ver se para a próxima!

 Link permanente 09-06-2006 @ 13:03
David

Em resposta a: Canção do verão

David [Visitante]

Se Opá é a canción do verán, esta tamén o poderá ser… xD En apologhit.vieiros.com podes votar pola canción do verán galega.

Ei, creo que fixen un haiku!! :-P
O maio xa chega;
mil árbores floridos
veñen con el.
P.D: Cambieino un pouco a respeito do que puxen no Recuncho.

 Link permanente 08-06-2006 @ 23:00
admin

Em resposta a: Canção do verão

admin [Membro]

Como te já informo em correio personalizado, a questão de introduzir vídeos do YouTube nas entradas dos blogues agal-gz já foi resolvido. Podes ver como fazê-lo aqui.

 Link permanente 08-06-2006 @ 11:25
Anita

Em resposta a: Canção do verão

Anita [Visitante]

Hahaha, não vas acreditar!!!! Mas já foi o éxito do ano passado!!! buaaahhh, q recordos!!!! Em Lisboa em todas as festas cantavamos “eu gosto de mamar nos peitos da cabritinha"!!!!! mas também a ouvi em festas na Galiza!!! É a hostia!!!

 Link permanente 07-06-2006 @ 21:32
Anita

Em resposta a: O que seria eu se tivesse sido...

Anita [Visitante]

Olá menino!!! Já está o meu inquérito no meu blog!!! A ver q pensas!!!
Gostei muito do * … um momento do dia: a hora do café, depois de jantar e do * … um móvel: a espreguiçadeira!!!
Obrigada pelo convite!!! Beijinhos e não estudes muito!!!

 Link permanente 02-06-2006 @ 21:12
David

Em resposta a: O que seria eu se tivesse sido...

David [Visitante]

Non o comparo, Chuck está moito por riba!! ;)

 Link permanente 01-06-2006 @ 16:43
Jose

Em resposta a: O que seria eu se tivesse sido...

Jose [Visitante]

Ola!!

Xa fixen o inquérito e colgueino no meu blogue, xa que supuxen que era onde debía facelo. Non sei que pasou co dos comentarios no meu blogue, síntocho. Por certo, descúbrense cousas moi interesantes sobre outra xente e sobre un mesmo…

 Link permanente 01-06-2006 @ 00:53
Iván

Em resposta a: O que seria eu se tivesse sido...

bestilheiro [Membro]

O de Chuck Norris está simpático porque está de moda, mas por favor não mo compares com Clint!
Estaria bem um inquérito em Vieiros tipo: «Quem é para ti o mais duro do mundo? A: Clint Eastwood; B: Chuck Norris; C: Don Manuel; D: Luís Tosar.»
E outra cousa, se queres convidar gente para o questionário coloca-lhes um comentário, que às vezes não se dão conta.
Ivan

 Link permanente 31-05-2006 @ 21:03
David

Em resposta a: O que seria eu se tivesse sido...

David [Visitante]

Non é por quitarche a ilusión, mais Clint Eastwood quedache lonxe :-P. Eastwood debe de ser a segunda persoa máis dura do mundo, detrás de Chuck Norris e as súas patadas xiratorias. :D

 Link permanente 31-05-2006 @ 20:14
Saavedra

Em resposta a: Só por saudar

saavedra [Membro]

Já me contarás como é isso de ter saudades do CUVI - se chegas a tê-las algum dia.
Afinal para o próximo ano animas-te a baixar para além do Minho e do Douro?

 Link permanente 26-05-2006 @ 02:57
Iván

Em resposta a: Só por saudar

bestilheiro [Membro]

Obrigado pelos parabéns, mas ainda não acabei. Este foi um acto fictício, ainda tenho que fazer os últimos exames. Espero acabar daqui a um mês.
Gerardo, aceito o convite. Talvez tarde alguns dias em responder porque tenho muitíssimo trabalho.
Um abraço
Ivan

 Link permanente 22-05-2006 @ 23:27
Arduina

Em resposta a: Só por saudar

Arduina [Visitante]

Esa sensacion é triste, pero moi bonita. Parabens por remata-la carreira.
Agora xa non tes excusas para non escribir no blog! :)

 Link permanente 22-05-2006 @ 22:52
Uz

Em resposta a: Só por saudar

Uz [Visitante]

Não sei o que se passa, mas tu, o David, o Anjo Caído (asminhasterrasbaldias.blogspot.com) e o Cibergaiteiro (cibergaiteiro.blogspot.com) regressastes à rede justo hoje. Que bem!

E por isso, que melhor que um ‘convite’? http://madeiradeuz.blogspot.com/2006/05/meme.html

 Link permanente 22-05-2006 @ 19:50
xavi

Em resposta a: Só por saudar

xavi [Membro]

Já acabaste a carreira! Muitos parabéns!!!

 Link permanente 22-05-2006 @ 16:28
Gerardo

Em resposta a: Afinal pudem dormir na cama!

Gerardo [Visitante]

A verdade é que às vezes este tipo de viagens trazem surpresas do mais esquisitas :)

E sim, QUEREMOS IMAGENS!!

 Link permanente 08-05-2006 @ 14:40
Anita

Em resposta a: Afinal pudem dormir na cama!

Anita [Visitante]

Joe, que envexaaa!!! Eu tamén quero…. seguramente nós non faremos viaxe de fin de carreira, así que terei que pirarme eu e a miña mochila… pero antes, quero algunha das túas explicacións culturais (que teño ouvido que son moi interesantes)!!
Espero ler por aquí máis cousiñas desa viaxe!

 Link permanente 24-04-2006 @ 19:01
noe

Em resposta a: Até a volta, logo!

noe [Visitante]

Dios, ¡que envexa! Bueno, espera, que eu en semana santa vou a Zurich… Vale, xa non teño tanta envexa, pero algo si, que eu só vou estar nunha cidade e vós en tropecentas. En fin, xa porás fotos ou algo. Unha aperta a todos os tolos que andades por Europa adiante e a pasalo ben.

 Link permanente 03-04-2006 @ 19:37
xavi

Em resposta a: Caiu!

xavi [Membro]

Eu estivem na festa de CUAC FM o sábado à noite, a verdade é que teria gostado de ir o domingo ver o Bilharda All Stars, que nunca vim jogar este desporto nosso.

Que bom o vídeo da bandeira. Alguém sabe que foi da bandeira? Ao estar ali à mão ninguém a levou o lhe “fijo algo"? Lume! xD

Enfim, afinal o Javier Lousada já dixo que ia repor o “monumento à pluradidade de Espanha".

 Link permanente 29-03-2006 @ 17:03
Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

Categorias

  Feeds XML

multiple blogs