Missiones Humanitárias....?

22-06-2005

  00:21:20, por Corral   , 413 palavras  
Categorias: Outros

Missiones Humanitárias....?

Desde a minha cela na cadeia(1)

Annette Auguste

Escreve umha das muitas prisioneiras haitianos, cujo delito foi apoiar a Democracia e ao seu Presidente Constitucional

Som Annette Auguste, e estivem injustamente prendida e detida sem ser acusada desde o 10 de maio de 2004.Marins de EE.UU prendêrom-me invadindo violentamente o meu lar, maltratando a minha família. Até a data nom existe raçom algumha para me encarcerar aparte do meu apoio ao Presidente correctamente eleito de Haiti, Jeam-Bertrand Aristide. Ainda que Amnistia Internacional mostrou cobardia no uso do termo, som umha dos milheiros de prisioneiros políticos que actualmente se apodrecem nas cadeias haitianas. Nom existe outra explicaçom para a minha detençom porque jamais fum declarada culpável dum crime ou se me permitiu apresentar-me ante um tribunal para questionar algumha afirmaçom apresentada na minha contra.
Desde a minha cela na cadeia conheci de moitas cousas; ouvim que a policia tem mao livre para assassinar a partidários de Lavalas em varias vezes ouvim que a ONU trabalha com essas mesmas forças assassinas, por conta da retrógrada elite acaudalada do nosso país, para justificar o assassinato dos pobres nas vizinhanças populares que seguem exigindo o retorno do Presidente Aristide. Diz -se-me que queimam casas e que a gente é assassinada mentres a ONU mostra as suas verdadeiras cores em sítios como Bel Air e Citei Soleil. Estes som os nossos coraçoes na loita polo retorno do nosso Presidente e nom som os nossos amigos os que estabelecerom este clima de inseguridade. O que esperava a ONU quando permitiu que a policia assassinasse? Agora é seguro que os policias participam na recente inseguridade e os sequestros; dous deles forom arrestados onte por esse motivo. Quando a ONU lhes permitiu que cometeram assassinatos, pensarom que podiam cometer qualquer crime imaginável. A ONU e a mesma gente da Administraçom Bush que me arrestou, som culpáveis do actual clima de sequestros e inseguridade ao permitir que o actual regime se vingue contra Lavalas .Se a policia esta cometendo actualmente estes crimes, é porque a comunidade internacional lho permitiu como umha vingança cega contra Lavalas. Estabelecerom um clima no que um policia, que se saiu com a sua assassinando a membros de Lavalas, chegou á conclusom de porque nom lhe ia ser possível realizar sequestros para se fazer de dinheiro? Ninguém o fizo responsável dos seus anteriores crimes, assim que por o que nom?

1 comentário

Comentário de: Alarico [Visitante]
Alarico

É precisso ter noticias das missions humanitárias o exercito espanhol, pois nom sei pq intuio que serve de verdugo para os gringos e contra os povos asovalhados.

Alarico

22-06-2005 @ 11:26
Agosto 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software