Missiones Humanitárias....?

22-06-2005

  16:42:04, por Corral   , 431 palavras  
Categorias: Outros

Missiones Humanitárias....?

Desde a minha cela na cadeia (2)

Annette Auguste

Agora dim-me que o ministro de justiça de facto Bernard Gousse vai renunciar. Representa ao Grupo 184 e ás elites reaccionárias tradicionais de Haiti que denegarem justiça em Haiti. É umha acçom falsa e cosmética para nos distrair da verdade. É umha acçom que pretende achandar o caminho para as falsas eleiçoes que a comunidade internacional planifica para Haiti. Se nom se me libera, HA PRISIONEIROS POLÍTICOS EM HAITI. Se o ex primeiro ministro Yvom Neptune e o antigo ministro do interior J. Privert nom som liberados, HA PRISIONEIROS POLÍTICOS EM HAITI. Se TODOS os prisioneiros em Haiti que fôrom arrestados só pola sua afiliaçom a Lavalas nom som liberados, HA PRISIONEIROS POLÍTICOS EM HAITI. Desafio a Amnistia Internacional e a outras organizaçoes respeitáveis de direitos humanos a que comecem a utilizar as palavras ?prisioneiros políticos? ou que expliquem de outra maneira ao mundo por o que seguemos na cadeia. Por o que sego ainda na cadeia? Que nos o expliquem! Expliquem-nos o seu razoar para nom levar a situaçom dos prisioneiros políticos haitianos ante um tribunal!.
As eleiçoes que estam artelhando para encobrir todos os abusos aos direitos humanos cometidos contra Lavalas nom passaram. Querem mostrar ao mundo que o golpe do 29 de fevereiro foi justificado. Chamo a todos os haitianos amantes da democracia a que nom se registrem para esta votaçom. Se tés que aceitar o suborno dumha nova cédula nacional de identidade para che registar , toma-la .Pero quando chegue o dia da votaçom, che fica na tua casa. Mostra-lhes que somos umha naçom orgulhosa que ama a democracia. Já votamos e votamos por um governo que representava á maioria dos pobres de Haiti. Jamais cederemos ante a extorsom e os sequestros. Manteremo-nos fortes e afoutados para voltar ao governo constitucional. Mentres maior seja a noite, mais faremos brilhar a luz.
A comunidade internacional nom nos deixa outra alternativa ao aceitar as violaçoes dos dereitos humanos pola policia e os seus assassinatos nos bairros populares. Nom temos outra alternativa que morrer ou nom votar nas próximas eleiçoes. É todo o que nos deixarom.
Quero agradecer a todos os que amam a liberdade polo seu apoio á democracia em Haiti. Jamais esqueceremos o seu compromisso e a sua loita pola nosso povo e a nossa liberdade .Digo-lhes, mantenham-se fortes porque os mentiras nom podem riscar a verdade por muito tempo. Envio-lhes o meu amor.
Annette Auguste Penitenciaria Petiom-Vilhe Haiti, 15 de xunho de 2005.

Sem comentários ainda

Agosto 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

multiblog engine