Os auto-proclamados Estados Democráticos

25-11-2007

  22:38:04, por Corral   , 460 palavras  
Categorias: Ossiam

Os auto-proclamados Estados Democráticos

A maioria da gente pensa que os USA, a que os Estados que conforma a UE som países democráticos, isto é, que o povo é quem governa. Esto nom é outra cousa que a mostra do analfabetismo funcional das grandes maiorias, mantido e conformado polos ?mass media?. A realidade é o contrario, umha dúzia e meia de grandes banqueiros, investidores, e industrias dominam cada um desses Estados, podemos afirmar sem medo a nos trabucar, que nom mais de cem (100) pessoas dominam o mundo. Um grande cínico como é ex-presidente de México, Fox, expressou-o de jeito contundente numha juntança com empresários: ?O governo democrático de México é de empresários, por e para empresários?.

Personagens amplamente conhecidas como os Rockefeller, Gate, Buffet, os Walton, Roschild, Slim ? Felipe González forma parte dos seus ?conseguidores? de negócios com os Governos, o que de velho se chama corrupçom ou saqueio -, Page, Morgan, Murdoch ? J.M. Aznar forma parte dos seus ?conseguidores? - , Berllusconi, etcétera, controlam a economia, as finanças, a indústria de guerra, os meios de comunicaçom. Nom confirma isto que os grandes capitalistas submetem democraticamente aos cidadãos.

Esta é a democracia que nos vendem as organizações patronais para isso conformam com os seus meios de comunicaçom o nosso universo ideológico, a nossa cosmos vissom do mundo. Os Governos dos distintos Estados nom som outra cousa que Conselhos de Gestom dos interesses desta grande burguesia. Esta argamassa é quase impossível de quebrar mentres as organizações operarias e revolucionarias operem só nas augas do sistema sem procurar novos mananciais. Senom som capazes de criar lideres de opiniom e organizaçom cívica entre as camadas das classes populares resultam mui difíceis os avanços na totalidade social e por ende no eleitoral. Porque a hegemonia política no conjunto social nom é só a política parlamentaria, a identificaçom do civil com o parlamentário é umha das grandes traições do euro-comunismo e a social democracia; mas sem umha grande presencia eleitoral tampouco é possível a hegemonia na sociedade civil.

De ai a tentaçom de realizar alianças com os sectores empresariais para medrar com sua protecçom e assim aceder as áreas de administraçom da sociedade, que som os governos, mantendo um doble discurso:

a) Dizer-lhe aos sectores maioritários da sociedade que seguem sendo os mesmos, que quando luitavam indo juntos do braço pola sua emancipaçom
b) Assegurar-lhe à grande patronal, por activa e passiva, que o importante é a economia, caçar sem que importe se o gato é preto ou branco.

Passam assim se converter em mais do mesmo, inclusive muitas vezes nos inimigos das mais elementais conquistas libertarias acadadas em séculos de luita.

Sem comentários ainda

Março 2025
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

b2