1-Em EEUU há mais de 50 milhões de habitantes (incluindo 3.3 milhões de meninos) sem seguro médico (no 2005 uns 18,000 indivíduos morriam a cada ano por causa disto)/disto). E, os que o têm, pagam umha alta percentagem de seus salários aos grandes monopólios. Ademais a imensa maioria desses seguros cobrem, quando mais, um 80% dos custos de médicos e hospitais. O assegurado tem que sacar de seu peto o dinheiro para fornecer os benefícios dos grandes grupos sanitários ligados ao capital financeiro. Também a tramitaçom de papeis, os intermediários e a sua burocracia é longa e tendida.
2-Em EEUU só os filhos dos ricos podem pagar o altíssimo custo das universidades privadas, a maioria das quais aplicam quotas raciais -50.000 dólares como média, sem contar gastos agregados por alojamento, transporte e outros. O tramitaçom de papeis para ver se é aceitado ou nom é extensivo e laborioso. Tampouco a grande maioria da classe baixa trabalhadora nom podem costear as universidades públicas.
3-No 2004, EEUU ocupou o lugar número 49 na lista de países do mundo com mais analfabetos.
4-No 2005, EEUU ocupo o lugar número 41 em mortalidade infantil na lista de países do mundo
5-No 2004 umha enquisa de PEW-AP publicou que o 43% dos cidadãos de EEUU pensavam que o uso da tortura estava justificada